Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избор на Фиат Браво 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    А някой да препоръча сервиз за диагностика в София преди покупка?

    Коментар


      #17
      Да добавя само, че tjet 120 i 150 горят почти идентично, до 10 градско зима понеже загрява по-бързо от дизела и като цяло харчи г/д колкото 1.9, така че тука вече идва предпочитанието. Аз лично съм фен на бензиновите коли и дизела ме отвръщава и не би си купил никога повече.

      П.С.

      Виж темите за сервизи:

      http://www.fiatforum.bg/forumdisplay...B8%D0%BD%D0%B8
      Fiat Bravo II 1.4 16v
      Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
      Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

      Коментар


        #18
        От дизелите 1.6 105к.с. е най-оптималния вариант и турбината не е с променлива геометрия.

        Ето ги спецификациите:

        http://www.italiaspeed.com/2008/cars.../tech_spec.pdf
        Последна редакция от spark; 31.05.2017, 23:44.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #19
          Дизела 1.9 120 hp 8v е един от най-сполучливите на фиат. Слагат го от пунто до крома, баничарки и т.н. Не съм чул някой да се оплаква от него.

          Коментар


            #20
            В крайна сметка взех Бравото от линка. 1.9мджет - 150 к.с. (има някакъв чип или power box - направено е на 179 к.с. - има документ някакъв от Дино тест, като тепърва ще разучавам дали ще го махам). На първо време мисля, че трябва да сменя термостата. София - Бургас ми даде 6.4 среден разход със скорост 120-140 км/ч, което мисля, че е много? Докато карах по магистралата постоянно ми падаше стрелката и на моменти стигаше направо в първия сектор за температурата. Момчето, от което я взех, каза, че на него бавно му загрявала. Възможно ли е разходът да е такъв от термостата? И защо е толкова скъп тоя термостат - 170 лв на Бер, а гледам на 1.9тди помпа-дюза е 40 лв...?

            Коментар


              #21
              Може да вдигне разход от термостат. Все пак я караш студена. Незнам колко очакваш да ти е разхода с изправен термостат ама едва ли ще е 4 при тази скорост.

              Цената е такава, незнам защо, незнам дали става с такъв от рено 5 в маркуча, на старите мотори ставаше. Иначе, купуваш си помпа дюза с евтин термостат ама с други скъпи неща и така...

              Коментар


                #22
                Не е нормално да ти се мести стрелката. На нашето браво загрее ли заковава средата и не мърда повече. Приборът е с хистерезис и мести ли ти стрелката означава, че температурата ти се движи наистина надолу.
                Термостатът е скъп, защото върви целия с корпуса. Не правете цигании с термостати по маркучи и прочие. Взел си съвременен мотор, сега да правим побългарвявания. Смени си термостата с хубав нов и ще забравиш. Не го сменяш всеки ден в крайна сметка.
                Последна редакция от PSG; 01.06.2017, 17:42.

                Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                Коментар


                  #23
                  Ще сложа сигурно един Бер. С отстъпката ще е към 120 предполагам, просто ми стана чудно, че разликата е четворна..
                  Друг въпрос. Този двигател има ли вихрови клапи, които да трябва да се отстрабяват. Егр е нов поне. С дпф уж няма проблем. И също - понеже съм със спортния салон (черно с червено) и на шофьорската седалка е скъсана мрежичката, има ли някой, който може да я направи както си е оригиналната?

                  Коментар


                    #24
                    Има клапи. Ако накой преди теб не се е погрижил, може да помислиш за отстраняването им.
                    Нашето Браво е с кожа и не мога да ти кажа за салона. Питай някой тапицер.

                    Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                    Коментар


                      #25
                      В 2 сервиза ми казаха, че няма вихрови клапи при мен, освен да са ги отстранили...

                      Коментар


                        #26
                        От дизелите 1.6 105к.с. е най-оптималния вариант и турбината не е с променлива геометрия.

                        Ето ги спецификациите:

                        http://www.italiaspeed.com/2008/cars.../tech_spec.pdf
                        Това с геометрията на турбината не е много сигурно. Търсено по номерата на рамата, моето Браво и 1.6, 120-ка на колега от форума са с едно и също турбо. Като номер на частта в ЕПЕР. Същото, обаче, е и с АБС модула, а там гарантирано са различни - моят няма ESP. Някой може ли да ми обясни тая работа?

                        П.С. Абе колега, как стигна до пдф-а на тоя сайт?
                        Последна редакция от slonikon; 02.06.2017, 11:51.
                        браво 1,6/90 - 09 г.

                        Коментар


                          #27
                          aristocrat написа: Преглед на мнението
                          В крайна сметка взех Бравото от линка. 1.9мджет - 150 к.с. (има някакъв чип или power box - направено е на 179 к.с. - има документ някакъв от Дино тест, като тепърва ще разучавам дали ще го махам). На първо време мисля, че трябва да сменя термостата. София - Бургас ми даде 6.4 среден разход със скорост 120-140 км/ч, което мисля, че е много? Докато карах по магистралата постоянно ми падаше стрелката и на моменти стигаше направо в първия сектор за температурата. Момчето, от което я взех, каза, че на него бавно му загрявала. Възможно ли е разходът да е такъв от термостата? И защо е толкова скъп тоя термостат - 170 лв на Бер, а гледам на 1.9тди помпа-дюза е 40 лв...?
                          Честито Колега и със здраве, както се казва!
                          Взел си машината, виждам дестинация София-Бургас, ако си от Бургас обади се на лични. Вече си взел колата, обслужи я, смени и термостата, защото това което си написал по-горе не е нормално. Погледни и още спирачната с-ма, защото тези коли вървят, но и им се налага и да спират . Погледни и и климатичната с-ма, смени и поленовия филтър, и ако има нещо друго тя си пише. Относно разхода - последната моя статистика (писал съм и в други теми) Бургас- София 120 км/ч, автопилот, 382 км, 3ч. 27мин. 20,6 л. дизел. Караш ли над 120, разходът е приблизителен на обявения от теб. Чета написаното, има колеги които а-ха и още малко и ще изкарат и най-новото поколение мотори на Multijet по-несполучливи от Multijet 120 8V......., кой знае? Внимавай с клииренса на колата, ниска е. Виждам че си с моите джанти, много реват подскачат не били удачни не знам си какво. Автомобилът не вози много по-твърдо, сравнено с 16" зимни, много са си добре, особено на магистрала. За седалките, все ще се намери къде да ги ремонтират, сигурно е дразнещо, но едно по едно.
                          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                          Коментар


                            #28
                            Мерси, мерси Смених днес термостата с Бер и извънградско стрелката не съм видял да мръдне, още повече, че я карах вечерта. като беше по-хладно и приблизително пак със 120-130. Другата седмица ще сменя комплект ангренажен ремък и водна помпа. Спирачките засега са идеални и дори още не съм им свикнал колко бързо сработват и на моменти а-ха да мине някой през прозореца :D
                            Въпросите са ми свързани с голямото телевизор. За какво може да се използва? Как да разбера с коя версия на софта съм, че виждам трябва за по-новите карти да е актуализирана? Също може ли да се ползва мп3 диск и диск за навигация едновременно? Може ли да се върже камера към него например също? Имам парктроник отпред и отзад, но само предния ми показва разстояние, а задният - не. И може ли по-тихо да пищи тоя парктроник, че ме заболява главата от него? Също как се изключва пищенето за коланите, ако е възможно?
                            Искам да си добавя автопилот, какво ми е нужно освен лостчето и лентов кабел предполагам?
                            И мисля да сменям акумулатора, понеже върти малко тромаво колата. Какъв е добре да сложа, понеже гледам се предлагат от 62 до 74 ампера с пусков ток от 540 до 640А?
                            П.с. Колега със 120 км/ч на колко оборота си на 6-та, понеже по моята май има интервенции и имам една графика с дино тест, който показва 179 к.с. При мен със 120 е на 2000 оборота, а на диното ми показва, че най-голям въртящ момент имам на 2360, което не трябва ли да значи, че примерно със 130 (грубо казано) трябва да е по-икономична, понеже колата върви с най-малко газ...?
                            Последна редакция от aristocrat; 03.06.2017, 01:13.

                            Коментар


                              #29
                              Поиграй си с копченцето MENU вдясно. Всичко трябва да е оттам. Коланите - със сигурност.
                              браво 1,6/90 - 09 г.

                              Коментар


                                #30
                                ако си с гтрак ск като на алфата сравнявай. при мен на 140 на 6та съм с 1900 оборота. разхода е околъ5.5
                                на 180 на 6та оборътите са 2900 а разхода е 10.3
                                снамки няма да ти пращам че ще стане пре6алено бр1талноили морално
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X