Колегата zgabrovski се обади и каза че е скъсал жило на съединитела, двамата решихме да сменим целя съединител комплект:Ново жилоНов притискателенНов феродов Ново лагерче Докара ми я Брава-та и я започнах .... По надолу ще опиша част от операциите за които се сещам и снимки съпроводени с тях... 1. Сваля се кората на ДВГ 2.Саля се акумолатора 3. Сваля се стоика на акумолатора 4.Свалят се въздуховодите от филтърната кутия до др.калпа 5.Свалят лостовете (жилата ) за превключване на предавките 6.Сваля се стартера( при Бравата не беше нужно пълно сваляне на стартера ,а просто се издърпва назад след като се развият 3 -те болтчета ) едното болче е от към кутията а другите 2 от към блока. 7. Източва се маслото от ск.кутия 8. Вадят се шарнирите и след това полуоските(полуваловете) 9. Двигателя се подпира с крик или със стоика и след това се откачват тампоните на скоросната кутия 2 на брой са. 10. След това се се развиват всички болтове на кутията и се оставя само един които да се развива на ръка ,викате колега или познат и сваляте кутията. Сглобяването става по същия ред ... Поствам снимките (някои от тях са със лошо качество , моля да ме извините)И накрая готова за палене и проба [/url]
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна съединител - Брава (zgabrovski)
Collapse
X
-
Евалата Насе, за първи път излизам от сервиз след такава смяна без НИКАКВИ забележки, всичко е 6!При тая смяна по-добре взимайте от по скъпите комплекти (AP) педала е мек като памук скоростите влизат меко и няма грам притрисане!Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Като общо смяната на съединитела на Брава/Браво не е трудо , самата смяна е за 30 мин. Тегаво е докато стигнеш до там и докато ги събереш,това отнема повече време.А колегата zgabrovski ,обърка съединителя и донесе друг.Та му се поскарах малко С него сме замислили проект , ако така може да се каже да ъпгреидваме серииното жило тази част от жилото лъдето се чупи (пластмасовата част където се закача към педала на съединитела...Също така той ми даде идея за сбирка в сервиза(сервиза е доста голям има си и кафе със стол за папкане) Но трябва да разговарям със шефа за идеиното мероприятие.Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Ами хайде де разговаряй... какво чакаш?Иначе идейката за срещи в сервиза е перфектна, особено ако се договори използване на подемници и прочие (естествено срещу някакво заплащане).От познати в щатите знам че това там е честа практика - има сервизи които ти дават оборудването под наем а тим сам си работиш по колата.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
zgabrovski написа:Ами хайде де разговаряй... какво чакаш?Иначе идейката за срещи в сервиза е перфектна, особено ако се договори използване на подемници и прочие (естествено срещу някакво заплащане).От познати в щатите знам че това там е честа практика - има сервизи които ти дават оборудването под наем а тим сам си работиш по колата.Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
HCO написа:Като общо смяната на съединитела на Брава/Браво не е трудо , самата смяна е за 30 мин. Тегаво е докато стигнеш до там и докато ги събереш,това отнема повече време.А колегата zgabrovski ,обърка съединителя и донесе друг.Та му се поскарах малко С него сме замислили проект , ако така може да се каже да ъпгреидваме серииното жило тази част от жилото лъдето се чупи (пластмасовата част където се закача към педала на съединитела...Също така той ми даде идея за сбирка в сервиза(сервиза е доста голям има си и кафе със стол за папкане) Но трябва да разговарям със шефа за идеиното мероприятие.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар