Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна съединител - Брава (zgabrovski)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна съединител - Брава (zgabrovski)

    Колегата zgabrovski се обади и каза че е скъсал жило на съединитела, двамата решихме да сменим целя съединител комплект:Ново жилоНов притискателенНов феродов Ново лагерче Докара ми я Брава-та и я започнах .... По надолу ще опиша част от операциите за които се сещам и снимки съпроводени с тях... 1. Сваля се кората на ДВГ 2.Саля се акумолатора 3. Сваля се стоика на акумолатора 4.Свалят се въздуховодите от филтърната кутия до др.калпа 5.Свалят лостовете (жилата ) за превключване на предавките 6.Сваля се стартера( при Бравата не беше нужно пълно сваляне на стартера ,а просто се издърпва назад след като се развият 3 -те болтчета ) едното болче е от към кутията а другите 2 от към блока. 7. Източва се маслото от ск.кутия 8. Вадят се шарнирите и след това полуоските(полуваловете) 9. Двигателя се подпира с крик или със стоика и след това се откачват тампоните на скоросната кутия 2 на брой са. 10. След това се се развиват всички болтове на кутията и се оставя само един които да се развива на ръка ,викате колега или познат и сваляте кутията. Сглобяването става по същия ред ... Поствам снимките (някои от тях са със лошо качество , моля да ме извините)И накрая готова за палене и проба [/url]
    Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
    IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
    1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
    2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

    #2
    Браво бе Наско!Много добра работа :D :D :D

    Коментар


      #3
      Ех, не ми се отварят картинките от data.bg (защото интернета ми идва през Германия) - нищо, ще ги гледам довечера от къщи.
      Fiat Ritmo 105TC
      1600cc 105к.с.

      Коментар


        #4
        Евалата Насе, за първи път излизам от сервиз след такава смяна без НИКАКВИ забележки, всичко е 6!При тая смяна по-добре взимайте от по скъпите комплекти (AP) педала е мек като памук скоростите влизат меко и няма грам притрисане!
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
        http://forum.fiat-bg.org

        Коментар


          #5
          Като общо смяната на съединитела на Брава/Браво не е трудо , самата смяна е за 30 мин. Тегаво е докато стигнеш до там и докато ги събереш,това отнема повече време.А колегата zgabrovski ,обърка съединителя и донесе друг.Та му се поскарах малко С него сме замислили проект , ако така може да се каже да ъпгреидваме серииното жило тази част от жилото лъдето се чупи (пластмасовата част където се закача към педала на съединитела...Също така той ми даде идея за сбирка в сервиза(сервиза е доста голям има си и кафе със стол за папкане) Но трябва да разговарям със шефа за идеиното мероприятие.
          Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
          IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
          1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
          2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

          Коментар


            #6
            Както се казваше в оня виц - респект, бро.Тая темичка плаче да бъде стикната в "често задаваните".
            Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

            Коментар


              #7
              Ами хайде де разговаряй... какво чакаш?Иначе идейката за срещи в сервиза е перфектна, особено ако се договори използване на подемници и прочие (естествено срещу някакво заплащане).От познати в щатите знам че това там е честа практика - има сервизи които ти дават оборудването под наем а тим сам си работиш по колата.
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
              Fiat Linea 1.3 Multijet'08
              Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
              http://forum.fiat-bg.org

              Коментар


                #8
                zgabrovski написа:
                Ами хайде де разговаряй... какво чакаш?Иначе идейката за срещи в сервиза е перфектна, особено ако се договори използване на подемници и прочие (естествено срещу някакво заплащане).От познати в щатите знам че това там е честа практика - има сервизи които ти дават оборудването под наем а тим сам си работиш по колата.
                Колега , обещавам да разговарям със BOSS-a , но нали ти обясних какъв тип е. Трябва да го уцеля в фаза.Иначе няма разговарянката със него...
                Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
                IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
                1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
                2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

                Коментар


                  #9
                  HCO написа:
                  Като общо смяната на съединитела на Брава/Браво не е трудо , самата смяна е за 30 мин. Тегаво е докато стигнеш до там и докато ги събереш,това отнема повече време.А колегата zgabrovski ,обърка съединителя и донесе друг.Та му се поскарах малко С него сме замислили проект , ако така може да се каже да ъпгреидваме серииното жило тази част от жилото лъдето се чупи (пластмасовата част където се закача към педала на съединитела...Също така той ми даде идея за сбирка в сервиза(сервиза е доста голям има си и кафе със стол за папкане) Но трябва да разговарям със шефа за идеиното мероприятие.
                  Наско недей си взима бела на главата. Като се стоварим цялата трупа в сервиза и като те задърпаме, до масата няма да може стигнеш :D :D :D

                  Коментар

                  Working...
                  X