Колегата zgabrovski се обади и каза че е скъсал жило на съединитела, двамата решихме да сменим целя съединител комплект:Ново жилоНов притискателенНов феродов Ново лагерче Докара ми я Брава-та и я започнах .... По надолу ще опиша част от операциите за които се сещам и снимки съпроводени с тях... 1. Сваля се кората на ДВГ 2.Саля се акумолатора 3. Сваля се стоика на акумолатора 4.Свалят се въздуховодите от филтърната кутия до др.калпа 5.Свалят лостовете (жилата ) за превключване на предавките 6.Сваля се стартера( при Бравата не беше нужно пълно сваляне на стартера ,а просто се издърпва назад след като се развият 3 -те болтчета ) едното болче е от към кутията а другите 2 от към блока. 7. Източва се маслото от ск.кутия 8. Вадят се шарнирите и след това полуоските(полуваловете) 9. Двигателя се подпира с крик или със стоика и след това се откачват тампоните на скоросната кутия 2 на брой са. 10. След това се се развиват всички болтове на кутията и се оставя само един които да се развива на ръка ,викате колега или познат и сваляте кутията. Сглобяването става по същия ред ... Поствам снимките (някои от тях са със лошо качество , моля да ме извините).jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
И накрая готова за палене и проба 
[/url]
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

.jpg)
Коментар