Immortal написа:
Преглед на мнението
Ами да, не трябва да се вярва, че в Италия е по-евтино, защото НЕ Е. Пред мен е ценоразписът и цените на екстрите на Типо, а съм влизал и в италианския сайт на фирмата. Само един пример: цвят металик по избор: 970 лева тук, 700 евро в Италия, 550 лири в Англия. И всичко е в този дух.
Съвсем случайно видях Типото още когато излезе в по Великден през 2016 в един шоурум в центъра на Белград и единствено може би там беше по-евтино: 9990 евро за базов модел - влизаш и си го купуваш . Само че май и там напоследък го увеличиха с 500 евро.
Относно колата... Ами за разлика от Peugeot 301 и Citroen C-Elysee, Fiat Tipo е все пак premium модел, който се продава на всички европейски пазари, а френските коли са разработени изключително за развиващите се страни (тук може със жалост да се отбележи, че ни слагат и нас в това число) и Азия и Южна Америка. Нямам преки впечатления от тях (френските коли, на които по принцип съм почитател), но мой приятел има такава служебна на работа и с истинско отвращение ми говори за изключително некачествена сглобка и неадекватно парно през зимата на дизелови версии - явно в топлите развиващи се страни парното не е приоритет
Да, Типото е бюджетен автомобил, но влизах в него и мога да кажа, че сглобката ми се стори на най-нормално съвременно ниво. Вижда се тук и там как е спестено от дребни детайли, но предвид цената, това е напълно нормално. Двигателите са вече изпитани, особено базовия 1.4, който е разработен преди 16 години и се монтира в множество модели във и извън марката. В заключение мога да кажа, че за парите, които плащам, получавам доста висок клас оборудване на базова цена, на която абсолютно никоя конкурентна марка в България не може да ми предложи и ПО-НИСЪК клас базов модел, да не говорим за семеен клас С.
И последно: ами много хора казват, че заради пластмасата е сравним с корейски автомобил, а не бил шикозен като предишни италиански модели. Може, обаче и най-евтиният
корейски автомобил е минимум с 4-5000 лева по-скъп, поне това, което съм гледал като базови цени по официалните им сайтове. Освен това, дори и на една цена да бяха, пак щях да си взема италиански автомобил, защото предпочитам да направя оборот на наши, европейски производители, отколкото на 'желтите'. А освен това, дори и по-скъпа да беше, пак щях да си взема италианска кола, защото ми е кеф (Е ТУК ВЕЧЕ НЕ КРИЯ ПРИСТРАСТИЕ).
Коментар