Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения и коментари за новия Fiat Tipo 2017

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Immortal написа: Преглед на мнението
    А че цените на новото Типо са по-ниски в Италия, отколкото тук - това НЕ ГО ВЯРВАМ!
    Здравейте всички стари муцуни От много години не бях влизал тук, но понеже сега съм в процес на закупуване на Fiat Tipo от Ауто Италия, се зачетох и се оказа, че сайтът още ме помни.

    Ами да, не трябва да се вярва, че в Италия е по-евтино, защото НЕ Е. Пред мен е ценоразписът и цените на екстрите на Типо, а съм влизал и в италианския сайт на фирмата. Само един пример: цвят металик по избор: 970 лева тук, 700 евро в Италия, 550 лири в Англия. И всичко е в този дух.

    Съвсем случайно видях Типото още когато излезе в по Великден през 2016 в един шоурум в центъра на Белград и единствено може би там беше по-евтино: 9990 евро за базов модел - влизаш и си го купуваш . Само че май и там напоследък го увеличиха с 500 евро.

    Относно колата... Ами за разлика от Peugeot 301 и Citroen C-Elysee, Fiat Tipo е все пак premium модел, който се продава на всички европейски пазари, а френските коли са разработени изключително за развиващите се страни (тук може със жалост да се отбележи, че ни слагат и нас в това число) и Азия и Южна Америка. Нямам преки впечатления от тях (френските коли, на които по принцип съм почитател), но мой приятел има такава служебна на работа и с истинско отвращение ми говори за изключително некачествена сглобка и неадекватно парно през зимата на дизелови версии - явно в топлите развиващи се страни парното не е приоритет

    Да, Типото е бюджетен автомобил, но влизах в него и мога да кажа, че сглобката ми се стори на най-нормално съвременно ниво. Вижда се тук и там как е спестено от дребни детайли, но предвид цената, това е напълно нормално. Двигателите са вече изпитани, особено базовия 1.4, който е разработен преди 16 години и се монтира в множество модели във и извън марката. В заключение мога да кажа, че за парите, които плащам, получавам доста висок клас оборудване на базова цена, на която абсолютно никоя конкурентна марка в България не може да ми предложи и ПО-НИСЪК клас базов модел, да не говорим за семеен клас С.

    И последно: ами много хора казват, че заради пластмасата е сравним с корейски автомобил, а не бил шикозен като предишни италиански модели. Може, обаче и най-евтиният
    корейски автомобил е минимум с 4-5000 лева по-скъп, поне това, което съм гледал като базови цени по официалните им сайтове. Освен това, дори и на една цена да бяха, пак щях да си взема италиански автомобил, защото предпочитам да направя оборот на наши, европейски производители, отколкото на 'желтите'. А освен това, дори и по-скъпа да беше, пак щях да си взема италианска кола, защото ми е кеф (Е ТУК ВЕЧЕ НЕ КРИЯ ПРИСТРАСТИЕ).
    Последна редакция от gantcho; 24.04.2018, 13:30.
    She was only a whisky maker but he loved her still.

    Коментар


      #47
      Е сега немеца VS италянеца... Знем ,че италянеца вози доста мекичко и е бъкан с екстри... И по ефтин... Обаче незная какво се е загнездело в българина като кажеш немско и край... Особено пасат и комби и ТДИ... Все едно е купил нещо дето ще искара 20 милиона километри и никога няма да му се счупи...

      А колкото до екстрите служебната си е най добре мисля
      Click image for larger version

Name:	P80330-135728.jpg
Views:	1
Size:	97,7 KB
ID:	2097525
      Много добре вози меко няма да дрънка и тропа пали от раз.... Седалките са много удобни даже и като е ритнеш бяга

      Коментар


        #48
        Не отписвай толкова и франсетата. И аз бях скептичен към новите рендета, но колегата си купи Рено Каптюр с доволно екстри, старт-стоп, тъч скрийн, много хром и т.н. Колата е на почти две години и малко под 50000км и не е влизала за ремонт все още. Дано и Типото да е такъв чук и да дават 5г гаранция.

        gantcho написа: Преглед на мнението
        Здравейте всички стари муцуни От много години не бях влизал тук, но понеже сега съм в процес на закупуване на Fiat Tipo от Ауто Италия, се зачетох и се оказа, че сайтът още ме помни.

        Ами да, не трябва да се вярва, че в Италия е по-евтино, защото НЕ Е. Пред мен е ценоразписът и цените на екстрите на Типо, а съм влизал и в италианския сайт на фирмата. Само един пример: цвят металик по избор: 970 лева тук, 700 евро в Италия, 550 лири в Англия. И всичко е в този дух.

        Съвсем случайно видях Типото още когато излезе в по Великден през 2016 в един шоурум в центъра на Белград и единствено може би там беше по-евтино: 9990 евро за базов модел - влизаш и си го купуваш . Само че май и там напоследък го увеличиха с 500 евро.

        Относно колата... Ами за разлика от Peugeot 301 и Citroen C-Elysee, Fiat Tipo е все пак premium модел, който се продава на всички европейски пазари, а френските коли са разработени изключително за развиващите се страни (тук може със жалост да се отбележи, че ни слагат и нас в това число) и Азия и Южна Америка. Нямам преки впечатления от тях (френските коли, на които по принцип съм почитател), но мой приятел има такава служебна на работа и с истинско отвращение ми говори за изключително некачествена сглобка и неадекватно парно през зимата на дизелови версии - явно в топлите развиващи се страни парното не е приоритет

        Да, Типото е бюджетен автомобил, но влизах в него и мога да кажа, че сглобката ми се стори на най-нормално съвременно ниво. Вижда се тук и там как е спестено от дребни детайли, но предвид цената, това е напълно нормално. Двигателите са вече изпитани, особено базовия 1.4, който е разработен преди 16 години и се монтира в множество модели във и извън марката. В заключение мога да кажа, че за парите, които плащам, получавам доста висок клас оборудване на базова цена, на която абсолютно никоя конкурентна марка в България не може да ми предложи и ПО-НИСЪК клас базов модел, да не говорим за семеен клас С.

        И последно: ами много хора казват, че заради пластмасата е сравним с корейски автомобил, а не бил шикозен като предишни италиански модели. Може, обаче и най-евтиният
        корейски автомобил е минимум с 4-5000 лева по-скъп, поне това, което съм гледал като базови цени по официалните им сайтове. Освен това, дори и на една цена да бяха, пак щях да си взема италиански автомобил, защото предпочитам да направя оборот на наши, европейски производители, отколкото на 'желтите'. А освен това, дори и по-скъпа да беше, пак щях да си взема италианска кола, защото ми е кеф (Е ТУК ВЕЧЕ НЕ КРИЯ ПРИСТРАСТИЕ).
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #49
          Каптюра е 3 цилиндров с 5 скорости за 30000лв. И защо сравнявате Типото с други марки?просто си дайте мнението за въпросния автомобил. Моето Типо е на 6000км и за сега съм супер доволен.
          Не отписвай толкова и франсетата. И аз бях скептичен към новите рендета, но колегата си купи Рено Каптюр с доволно екстри, старт-стоп, тъч скрийн, много хром и т.н. Колата е на почти две години и малко под 50000км и не е влизала за ремонт все още. Дано и Типото да е такъв чук и да дават 5г гаранция.

          Коментар


            #50
            А с какво да го сравняваме, да сравняваме Типо с Типо ли?! Аз само като му видях 5 инчовия дисплей и ми стана ясно колко е пестено - отвсякъде.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #51
              Здравейте. Понеже и аз съм се насочил към модела на марката, може ли колеги които са притежатели да споделят мнения? А според мен Типо-то е доста по-добре от Пежо 301 и Ситроен. Казвам го от опит, защото преди да направя своя избор разгледах и карах и трите. А да се сравнява с Дачиа не е сериозно... Опел Астра според мен е много малко над Типо. Но с казаното от мен не искам да ангажирам никого! Просто съм сменил доста лични коли, и иам база за сравнение...

              Коментар


                #52
                Аз само като му видях 5 инчовия дисплей и ми стана ясно колко е пестено - отвсякъде.
                А какво му е на дисплея?Телевизия ли ще гледате?Напълно съразмерен си е с другите елементи вътре.На теста като бяхме с жената не сме забелязали да малее екрана.

                Коментар


                  #53
                  Българина иска за 20 000 да купи кола с оборудване за 40 000, това му е проблема. Tipo за парите си е може би един от най-добрите варианти като цена-качество-екстри. Astra е като цяло по-скъпа от Tipo дори базовия модел, по-скоро Дачията стъпва в ценовия клас на Tipo, а там няма смисъл да се коментира. Да не говорим за Skoda Octavia и там подобните подобия на автомобили.
                  Fiat Bravo II 1.4 16v
                  Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
                  Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

                  Коментар


                    #54
                    Скоро пак карах типо кола под наем, много ми хареса, беше с дизел мотора, и базово оборудване. Единствения кусур който намерих, че беше с 5 степенна кутия, ръчка и на магистралата със 130 беше на 3000 оборота. Според мен за парите си е идеална, багажника беше доста голям също така.

                    Коментар


                      #55
                      1,3 мултиджета е с 5 степенна кутия.Явно него си карал.Багажника е 500-520 л. минимален обем

                      Коментар


                        #56
                        Да, сигурно, все си мислих, че е 1.6... Абе колицата беше доста стегната, на 20 и няколко хиляди, нямаше тракане и т.н като се знае как се карат коли под наем. Но това с 5-та за мен лично е голям проблем, не бих взел такава кола за лична.
                        Иначе скоростите влизаха идеално, съединителя беше перце, имаше ряз като го настъпиш ама 3к за 130, не е много дизелово .
                        Багажника събра два сака (единия голям) и две раници и имаше място...

                        Коментар

                        Working...
                        X