Някой има ли инфо кога ще излиза комбито?Харесали сме си го със съпругата и живот и здраве в края на годината се надяваме да вземем на лизинг.Неудобно е да ходим до дилъра само да питаме ей така без да го вземем на момента.Това си е наше виждане
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнения и коментари за новия Fiat Tipo 2017
Collapse
X
-
Dilyan-Z написа: Преглед на мнениетоНякой има ли инфо кога ще излиза комбито?
S_BANKOV написа:ново типо в италия от дилър е 10 хил, евро тука в България е 36 хил лева или 18 хил, евро.
Fiat Tipo 4-врати 1.4 16V в БГ е 23 900лв с ДДС.
В Германия най-ниската цена със специални отстъпки (около 25%) - 10 830€ .
В Италия стандартна цена от дилър без отстъпки - 12 100€. Сигурно може и да се намери за 10 000€ (с около 20% отстъпка).
Ако в БГ някой си договори около 15% отстъпка, то цената би била също около 20 000лв. Какво се вижда няма чак толкова голяма разлика.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Стефанаки сравняваш цена в промоция на АИ и стандартна цена при дилър в италия. това което гледахме беше 36 хил в Бг. в италия същия модел беше 12 хил. евро.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоабе ново типо в италия от дилър е 10 хил, евро тука в България е 36 хил лева или 18 хил, евро.
обаче а си купиш ново от италия и нещо стане гаранция тук при дилъра неважи, що е въпроса?
По принцип цените на новите автомобили, за които съм се интересувал, в България са били по евтини, може да е варирала някоя екстра, но като цяло.
При товарните, а дори и при някой леки, зависи от дилъра, лизинга излиза по на далавера от плащане кеш. Примерно, първите 4 години, докато беше лизингов, лизинговата компания договаряше условията на каското, плащах върху 1,8%, спестеното от каското надвишаваше лихвата която платих.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
:-S Много специалисти... Ний не можем да да задоволим пазарите по света като доставки вийй така се чупело онака хлопало... Интересно. Аман. Препоръчвам огледало За негативистите.petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
+ Бюджета е важен... Но вкус претенции и лукс не са пренебрегнати... Колкото пари толкова кюфтета... За всекиго... За всички бюджети. ТИПО 2017 +petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
NikMar написа: Преглед на мнениетоИмам един комшия у тях карат само мерджани, на единия му се прецака имобилайзера, сервиза им е в Русе, на колесар дотам чакане 5 дни за доставката и му резнаха главата с 3000 лв., като 300 били за диагностика за 10 мин., 1500 лв за имобилайзера и другото за труд и превоз, а самия мержан незнам за колко го е взел, но е под 20 К.
Въпрос за размисъл - мислиш ли ти, че с твоята кола, ако отидеш с прецакан имобилайзер, ще дадеш много по-малко пари в официален сервиз на марката, в сравнение с този на Мерцедес?
Пример - ако загубиш ключовете на една Крома или да кажем на една 159-ка и отидеш в официалните сервизи на марката, за да ти помогнат, крайната сума ще бъде горе долу 1.5 пъти по-висока за тази услуга, в сравнение на тия с БМВ 3-ка или Ц класа от тази година.
Ама е важно да даваме такива примери, които са за злепоставяне на другите марки, без да гледаме обективно на нещата.
И ще ти дам един пример, за да разбереш за какво говоря и чети внимателно за цената.
Новото Браво има такива с пръскалки на фаровете. По неведоми пътища пластмасовите капачки на пръскалките за фаровете трябва да ги смениш.
Цената, която се плати по фактура на АИ за въпросните капачки е ~600 лева. Да, тази е цената.
По неведоми пътища на мен ми трябваше въпросната капачка за БМВ-то, която си купих пак от официалния дилър. И за нея платих точно 18 лева.
Сега трябва ли да давам заключение, че Фиат е ебаси тъпата марка, че поддръжката ѝ излиза такива космически цени?
Поне сравнявайте еднакви неща. Ама щом на мен бай Генчо ми сменя ангренаж за 100лв, а на комшията в Дару Кар му взели 800 за същата процедура, значи тия коли са уникално скъпи за поддръжка. Дааа, страхотна логика.Последна редакция от BO; 31.05.2017, 11:00.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоСтефанаки сравняваш цена в промоция на АИ и стандартна цена при дилър в италия. това което гледахме беше 36 хил в Бг. в италия същия модел беше 12 хил. евро.
Всички цени са "в промоция". Даже не зная дали някъде има в момента само "каталожни цени".
Дай да видим и ние това, което сте гледали, защото съм 99,99% сигурен, че сте сравнявали ябълки с круши.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
vnukata написа: Преглед на мнениетоВариянти бол.. и защо се закопчихте само за астра и типо. В този ред на мисли, гледал ли си за киа, хюндай и други марки, така или иначе за сега тук няма да се получи нищо обективно, защото малко от нас са карали от тези нови модели, всеки е пристрастен на марки и модели (по какво?). Има тест драйв за тази работа . Успех и да се похвалиш после с нова придобивка !
ТипотТипото е симпатично на визия, но до там с впечатленията ми....Fiat Croma 1.8 140hp
Коментар
-
Вчера разговарях с колега турчин. Има мита и са доста сериозни. Отделно, че колите в турция изобщо не са евтини. Но въпреки това хората масово карат нови коли. Правете си сметката.
Цената на една Темпра в Турция била около 10,000-12,000TL, което е 5,000-6,000лв.
Той: Принсип това кола (Пунто-1) в Турсия струва 13,000 лира.
Викам му: Фуркане, дай да изкупуваме бараките от Горубляне и да продаваме в Турция.
Той: Павел бей, като ти одрусат митото, ела да видиш какво ще ти остане.
После се поразгледах от интерес колко струват колите втора ръка в Турция. Ами...разни палиовци, които тук са 1000лв, в турция вървят по 17,000ТЛ (8500лв.). Мареите вървят по 20,000ТЛ (10,000лв.).
В момета погледнах колко върви Типо (Егеа) с 1.4 95кс. Промо цената е 62,000ТЛ (31,000 лв). 1.6 120к.с M-jet е 93.000ТЛ.Последна редакция от PSG; 01.06.2017, 19:53.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
Колите на изток от България са ужасно скъпи.
Така е и в Турция, и в Азербайджан, и в Грузия, и в Армения. Там се продават Лади от 90-те, на космически цени от по 3-4 хиляди евро.
Ето един пример, Лада от 1985 год. за 1900 USD.
http://elan.az/ru/msg/transport/avtomobili/vaz_lada/320795
Дори и в Румъния колите са много по-скъпи, особено по-старите, заради много голямата еко-такса. Тя, в зависимост от годината на производство и Евро-стандарта, който покрива е от 500 до 12000 лв.
Нямате представа колко сме късметлии тук (засега).
А че цените на новото Типо са по-ниски в Италия, отколкото тук - това НЕ ГО ВЯРВАМ!
Във Финландия например един ФИАТ 500Х струва 2 пъти повече, отколкото у нас. А за данъците да не говорим (там се плаща данъка - не е нисък, а отделно ако колата е дизелова - плюс по 2 евро на всеки милиграм въглеродни емисии - колкото е измерено на ГТП.
Нашите ги е страх от революция, иначе досега да ги бяха въвели тия мерки и у нас.Последна редакция от Immortal; 06.06.2017, 19:50.
Коментар
-
Вчера пак обсъждахме темата с турците. Оказа се, че вносът на коли дори е забранен със закон и останаха много разочаровани, че не могат да си купят коли от тук.
Коментарът за Е90-ката на един колега беше - "Уау, в Турция за такава кола ще трябва да работя три години. Сериозно ли тук това струва 6000 евро?!".Последна редакция от PSG; 06.06.2017, 23:28.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар