Здравеите имам въпрос. Днес както си карах из София и опааа, гледам стрелката на температурата на водата почва да преминава половината?! И понеже не си бях пуснал парното помислих че е от това, че не се движа в задръстването. И когато пускам аз духа студено а температурата гледам че нараства още и аз започвам да се оглеждам каде да отбия и да изгася да не прегрее. Гася слизам аз от колата , вдигам капака и първо поглеждам има ли антифриз, има. След което пипам радиатора, а тои студен и се замислих да не е датчика на перката?! Паля пак отивам и гледам перката си работи ,парното си духа студено(а е пуснато на наи-топло) а колата си качва градусите. Аз стигам до извода че термостата е прецакан и не отваря втория кръг. Как мислите, бъркам ли и какво може да е освен термостат при условие че всичко друго си е ОК ?!П.С.Колата е Баркета 1.8 16-клапана
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с охлаждането
Collapse
X
-
Колега, със симптомите, които посочваш, е много вероятно да имаш заминал датчик за температура.Ако ти замине термостат, поне в купето ще духа топло.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
Korun написа:Колега, със симптомите, които посочваш, е много вероятно да имаш заминал датчик за температура.Ако ти замине термостат, поне в купето ще духа топло.
Hot!!!
Коментар
-
Е баш тоя датчик дето го гледаш на термостата-утре го откачи и виж дали ще показва температурата на таблото-ако не показва значи за тоя датчик ти казва колегата(поне при мене там е датчика за температурата)Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар