Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Разкрачена" Темпра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    "Разкрачена" Темпра

    Колеги от понеделник си имам Темпра. Взех я според мен на добра цена и съответно със забележки:1. Колата отзад стои разкрачена и малко клекнала. Някой да знае какво трябва да сменя?2. Перката се включва чрез бутон в купето. Предишния собственик каза, че е изгоряла някаква част на радиатора. Що е то? Реле ли е или някакъв датчик? Какво да търся - ново или втора употреба?
    Вече нямам италянска машина

    #2
    1 ремонтен комплект за носачите отзад общо 2-та около 70лв2 датчика за перката явно не работи,намира се като застанеш пред колата,отдясно на радятора ниско долу (над долния маркуч) нов мисля,че беше около 10лв,аз търсих преди време но ненамерих и си взех от голф ,а става и от лада

    Коментар


      #3
      pugsy написа:
      1 ремонтен комплект за носачите отзад общо 2-та около 70лв2 датчика за перката явно не работи,намира се като застанеш пред колата,отдясно на радятора ниско долу (над долния маркуч) нов мисля,че беше около 10лв,аз търсих преди време но ненамерих и си взех от голф ,а става и от лада
      Абе те може и да стават, ама на лада и голф не бяха ли с един контакт само? Защото вентилатора на темприерата работи с 2 скорости и датчика е с 3 извода.
      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

      Коментар


        #4
        На VW golf2/3 има със 1 и 2 скорости датчик(2или3 крачета) 89-95 градуса А на ладата е с 2 крачета 75-80 градусаКолега извди буксата от датчика на редиатора и със кламер или жичка направи мост за да си сигурен дали перката реботи.Иначе колегата ти каза за разкрачената задница /---O--- ремонтния комплект и си готов :D
        Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
        IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
        1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
        2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

        Коментар


          #5
          Дамммм. Номера с кламера става, само че колегата спомена нещо за копче Май е леко "побългарена" инсталацията и ше треа човъркане да се възстанови. Това след смяна на датчика
          FIAT Tipo 1,4mi - EX
          Alfa Romeo 146ti - EX
          Alfa Romeo 156 2,4JTD

          Коментар


            #6
            Копчето не пречи. На типото поисках да ми сложат такова, въпреки, че датчика си работеше безупречно. С него просто си гарантираш, че ако/като се скапе въпросния датчик не оставаш на място... Бекъп, бро...
            Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

            Коментар


              #7
              vesko написа:
              Копчето не пречи. На типото поисках да ми сложат такова, въпреки, че датчика си работеше безупречно. С него просто си гарантираш, че ако/като се скапе въпросния датчик не оставаш на място... Бекъп, бро...
              Напълно си прав , просто теглиш 2 жички от оригиналните 2 при датчика и ги връзваш на копче /бутонче и само трябва да си следиш температурата.Може и само " + " да вземеш от кабла на датчика а ключа на маса и пак сичко си Арбаитен :D
              Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
              IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
              1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
              2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

              Коментар


                #8
                На такова копче му казват "КОПЧЕ НА НЕДОВЕРИЕТО" и се слага, когато човек не е сигурен в датчика. Почти няма МОСКВИЧ без тази екстра. Вярно е, че не пречи, даже понякога е и полезно, особено лятото в някое по-голямо задръстване или ако клемите на датчика не правят добър контакт. Аз лично имах подобен проблем и по закона на гадостите се случи на гадно място в час пик
                TEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
                ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
                НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ

                Коментар


                  #9
                  Колеги, благодаря! Действително се оказа, че трябва да взема ремонтен комплект. За двете колела=90 лв. Датчик ще потърся тези дни, а перката си работи. Командва се от бутон. Май на втората скорост само/не съм сигурен/. За малко да забравя: Някой може ли да ми препоръча мазило за пода. Искам да защитя купето от корозия през зимата.
                  Вече нямам италянска машина

                  Коментар


                    #10
                    zdravgo написа:
                    Някой може ли да ми препоръча мазило за пода. Искам да защитя купето от корозия през зимата.
                    Мазилата от серията BODY не са лоши - след нанасяне, остава еластично и не се напуква при рикошети от камъчета и други дреболии от пътя.Аз съм ползвал 999 и съм доволен. Само има една особеност - в ниакъв случай не нанасяй под него други грундове.При мен вентилатора изобщо работи от сравнително кратко време, мисля това лято разбрах че съпротивлението на първата степен беше изгоряло. След като го смених, ако трябва да броя включванията на първата степен на пръсти - двете ръце ще ми стигнат Втората степен - само веднъж, и то при тестове, като сменях съпротивлението. В редовна експлоатация - никога.Искам да кажа че ако термостата си е наред, този мотор е сравнително "студен" и бекъп на термо-датчика би бил голямо престараване Просто си смени въпросния термо-датчик, остави я да поработи на място за да се убедиш че поне първа степен влючва и не се занимавай с други глупости
                    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                    Коментар

                    Working...
                    X