Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на скорости

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ремонт на скорости

    Тази болежка и мене ме достигна.. Още когато го взехме малко хрупаха 1-ва и 2-ра.Преди 18к-20к км смених комплект съединител и маслото на скоростите(с Тутела) и разлика имаше,но съвсем малка.Сега проблемите се задълбочиха 1-ва и 2-ра,почти винаги ми влизат от 2-3 път,а втора понякога е няма изобщо Когато сменях съединител ми казаха,че най-вероятно синхронизатор за първа и втора е заминал.Сега съм изправен пред дилема,тъй като след Нова година влизам в бокса,дали да правя тези скорости или направо да си взема една 6 speed? Честно казано разправията и работите-по-склонен съм за една нова скоростна кутия,пък и 6-степенната си ми е нещо като мечта-цел за пунто.Въпроса ми е дали ще има проблем при слагането,защото има също пунто 1.1 само,че с 2/3 врати,което стандартно си е с такива скорости?Предполагам,че едва ли ще има някаква разлика,освен в разхода?
    Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
    ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95

    #2
    Re: Ремонт на скорости

    gogata написа:
    Тази болежка и мене ме достигна.. Още когато го взехме малко хрупаха 1-ва и 2-ра.Преди 18к-20к км смених комплект съединител и маслото на скоростите(с Тутела) и разлика имаше,но съвсем малка.Сега проблемите се задълбочиха 1-ва и 2-ра,почти винаги ми влизат от 2-3 път,а втора понякога е няма изобщо Когато сменях съединител ми казаха,че най-вероятно синхронизатор за първа и втора е заминал.Сега съм изправен пред дилема,тъй като след Нова година влизам в бокса,дали да правя тези скорости или направо да си взема една 6 speed? Честно казано разправията и работите-по-склонен съм за една нова скоростна кутия,пък и 6-степенната си ми е нещо като мечта-цел за пунто.Въпроса ми е дали ще има проблем при слагането,защото има също пунто 1.1 само,че с 2/3 врати,което стандартно си е с такива скорости?Предполагам,че едва ли ще има някаква разлика,освен в разхода?
    Това само в движение ли го прави или и на място?

    Коментар


      #3
      скорости

      и при мен не влизат като карам 3-2-1 а обратното е добре 1-2-3-4 понякога сутрин като запаля не влизат изобщо скоростите -все едно не съм натиснал съединител кото изгасъ и запаля пак се оправя сменени са съединител и масло но нищо жилото съм го пробвал да е на различно ниво натегнато и няма ефект
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        При мене е същото като при колегата kluchar-дори миналата година в студа бях я оставил на 1 и после доста време трябваше да почакам докато от самосебе си се оправи сама,после никакви проблеми!Рядък вид животно са нашите коли :D
        Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
        Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
        Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

        Коментар


          #5
          Re: Ремонт на скорости

          hit-ko написа:
          Това само в движение ли го прави или и на място?
          Да вкарам в 1-ва в движение-най-много да ми изпадне цялата скоростна кутия някъде! А тези номера ми ги прави почти винаги!Случвало ми се е и по 300-400 км да минавам без да е гася и пак е същото положение.А понякога(много рядко) си влизат добре,но наистина много,много рядко! Прави ми впечатление,че влизат някак си "сухо"
          puntotras написа:
          Рядък вид животно са нашите коли
          В интерес на истината италианските коли са като жените-искат грижи и любов,за да ти отвърнат със същото! Поздрави на всички и весели празници!
          Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
          ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95

          Коментар


            #6
            Типо-то е със същия проблем.Първа примерно ако я вкарам в движение (което става с мнооого мъка) се чува направо как брои зъбите и тропа ужасно.Втора също влиза с леко прихъркване.Рядко се случва и да влезнат мазно.При мен при студена кола влизат добре ама като загрее доста - забрави.Принципно синхронизаторите за 1-ва и 2-ра са отделни.Дефкато общо взето имаш в средата едно колело и от двете му страни са съответно 1-ва и 2-ра.Отгоре има една гривна която определя дали да е зацепено наляво или надясно.Всъщност първо заминава единия синхронизатор (за 1-ва) и след него и 2-ра.Общо взето за италианските скорости изпбщо не трябва да се действа като при руската максима "Кога се разбира че масло в скоростите няма - когато спре да влиза 1-ва....а кога се налива масло в скоростите - когато спре да влиза 4-та".Аз винаги съм си гледал нивото и т.н. ама явно си и идва времето.За теб незнам ама аз общо взето ползвам 5-та на дълъг път и то само в определени участъци (просто при по-продължителен наклон примерно дори по магистрала колата си издъхва).Вярно че е само 54коня спрямо купе на Типо ама Пунтото да е малко по-леко.Има ли смисъл от 6-та?
            Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

            Коментар

            Working...
            X