Тази болежка и мене ме достигна.. Още когато го взехме малко хрупаха 1-ва и 2-ра.Преди 18к-20к км смених комплект съединител и маслото на скоростите(с Тутела) и разлика имаше,но съвсем малка.Сега проблемите се задълбочиха 1-ва и 2-ра,почти винаги ми влизат от 2-3 път,а втора понякога е няма изобщо Когато сменях съединител ми казаха,че най-вероятно синхронизатор за първа и втора е заминал.Сега съм изправен пред дилема,тъй като след Нова година влизам в бокса,дали да правя тези скорости или направо да си взема една 6 speed? Честно казано разправията и работите-по-склонен съм за една нова скоростна кутия,пък и 6-степенната си ми е нещо като мечта-цел за пунто.Въпроса ми е дали ще има проблем при слагането,защото има също пунто 1.1 само,че с 2/3 врати,което стандартно си е с такива скорости?Предполагам,че едва ли ще има някаква разлика,освен в разхода?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на скорости
Collapse
X
-
Re: Ремонт на скорости
gogata написа:Тази болежка и мене ме достигна.. Още когато го взехме малко хрупаха 1-ва и 2-ра.Преди 18к-20к км смених комплект съединител и маслото на скоростите(с Тутела) и разлика имаше,но съвсем малка.Сега проблемите се задълбочиха 1-ва и 2-ра,почти винаги ми влизат от 2-3 път,а втора понякога е няма изобщо Когато сменях съединител ми казаха,че най-вероятно синхронизатор за първа и втора е заминал.Сега съм изправен пред дилема,тъй като след Нова година влизам в бокса,дали да правя тези скорости или направо да си взема една 6 speed? Честно казано разправията и работите-по-склонен съм за една нова скоростна кутия,пък и 6-степенната си ми е нещо като мечта-цел за пунто.Въпроса ми е дали ще има проблем при слагането,защото има също пунто 1.1 само,че с 2/3 врати,което стандартно си е с такива скорости?Предполагам,че едва ли ще има някаква разлика,освен в разхода?
-
скорости
и при мен не влизат като карам 3-2-1 а обратното е добре 1-2-3-4 понякога сутрин като запаля не влизат изобщо скоростите -все едно не съм натиснал съединител кото изгасъ и запаля пак се оправя сменени са съединител и масло но нищо жилото съм го пробвал да е на различно ниво натегнато и няма ефект
Коментар
-
При мене е същото като при колегата kluchar-дори миналата година в студа бях я оставил на 1 и после доста време трябваше да почакам докато от самосебе си се оправи сама,после никакви проблеми!Рядък вид животно са нашите коли :DFiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.
Коментар
-
Re: Ремонт на скорости
hit-ko написа:Това само в движение ли го прави или и на място?puntotras написа:Рядък вид животно са нашите колиAlfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95
Коментар
-
Типо-то е със същия проблем.Първа примерно ако я вкарам в движение (което става с мнооого мъка) се чува направо как брои зъбите и тропа ужасно.Втора също влиза с леко прихъркване.Рядко се случва и да влезнат мазно.При мен при студена кола влизат добре ама като загрее доста - забрави.Принципно синхронизаторите за 1-ва и 2-ра са отделни.Дефкато общо взето имаш в средата едно колело и от двете му страни са съответно 1-ва и 2-ра.Отгоре има една гривна която определя дали да е зацепено наляво или надясно.Всъщност първо заминава единия синхронизатор (за 1-ва) и след него и 2-ра.Общо взето за италианските скорости изпбщо не трябва да се действа като при руската максима "Кога се разбира че масло в скоростите няма - когато спре да влиза 1-ва....а кога се налива масло в скоростите - когато спре да влиза 4-та".Аз винаги съм си гледал нивото и т.н. ама явно си и идва времето.За теб незнам ама аз общо взето ползвам 5-та на дълъг път и то само в определени участъци (просто при по-продължителен наклон примерно дори по магистрала колата си издъхва).Вярно че е само 54коня спрямо купе на Типо ама Пунтото да е малко по-леко.Има ли смисъл от 6-та?Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар