Здравейте.
Имам следният странен проблем със скоростния лост на Fiat Stilo - 1.9JTD. Kогато колата е студена скоростния лост се превключва много лесно, както и трябва да бъде. Под студена да се разбира, когато колата не е запалена или е в движение, но не е загряла. Когато колата е "загряла" от топлината на слънцето /понеже по цял ден се напича и към 17 часа като тръгвам след работа/ скоростния лост се превключва осезаемо по-трудно. Когато колата загрее вследствие на шофиране лоста се превключва още по-трудно. Направо си иска стабилно усилие от шофьора независимо от коя към коя скорост. Това зимата ставаше след около 10 км а сега след 2-3 км шофиране.
След посещение при майстор напръскаха със смазващ спрей някаква ябълковидна връзка в края на жилото, но не се промени нищо. Заключиха, че жилото за скоростите било за смяна. Ако обаче наистина е клеясло защо на студено превключването е супер лесно?
Какво мислите?
Имам следният странен проблем със скоростния лост на Fiat Stilo - 1.9JTD. Kогато колата е студена скоростния лост се превключва много лесно, както и трябва да бъде. Под студена да се разбира, когато колата не е запалена или е в движение, но не е загряла. Когато колата е "загряла" от топлината на слънцето /понеже по цял ден се напича и към 17 часа като тръгвам след работа/ скоростния лост се превключва осезаемо по-трудно. Когато колата загрее вследствие на шофиране лоста се превключва още по-трудно. Направо си иска стабилно усилие от шофьора независимо от коя към коя скорост. Това зимата ставаше след около 10 км а сега след 2-3 км шофиране.
След посещение при майстор напръскаха със смазващ спрей някаква ябълковидна връзка в края на жилото, но не се промени нищо. Заключиха, че жилото за скоростите било за смяна. Ако обаче наистина е клеясло защо на студено превключването е супер лесно?
Какво мислите?
Коментар