Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса преди да купя Fiat coupe

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няколко въпроса преди да купя Fiat coupe

    Здравейте, пред закопуването съм на фиат купе 1.8 2000г. От последните произведени. И имам няколко питанки на които се надявам да получа отговори от Вас. Днес направих тестдрайф на въпросният екземпляр, впечатлението ми е че доста добре спира доста рязко реагира волана, стабилна е. Но ми се струва че не е достатъчно пъргава първата ми кола беше ауди купе гт 1.8 110 коня 88г от последните преди яйцето и вървеше много на 1ва с подаване на газ и почваше да върти гуми. Тая ми се струва мудна, нещата които забелязах при огледа са че има теч вътре в краката на водача доколкото прочетох фиата е с кранче на парното, вярно ли е и има ли шанс само то да е проблемно и след смяна само на него са спре теча? Възможно ли е да е мудна от стари свещи, колата е седяла доста време без да се ползва няма пушеци и нещо подобно, маслото държи 3 или малко под 3 бара налягане? Запали от раз не ми направи впечатление да има някакви странни шумове, както се бях зачел да е проблемен дефзатора... Всичките ми познати казват ти луд ли си фиат... знаете как е ама те и за рено така говорят, но до сега 2 рена съм имал и проблем не съм видял само обслужване и каране. Сценика съм му навъртял 80к км от как го имам и нито масло доливам нито нищо само нормалните неща и газ.

    Преместена. Допълнено заглавие.
    Модераторски екип на fiatforum.bg
    Fiat coupe 1.8 16v

    #2
    Според мен ако са стари свещите няма да запали от раз, а ще повърти повечко преди да запали.
    За кранчето не съм запознат, но от каквото и да тече се сменя и всичко се оправя.
    Купето е с 20 коня повече от аудито и макар да е по тежко по показатели от производителя е една идея по бързо от аудито, поне до 100км/ч.
    С какво масло е колата като вискозитет и тези 3 бара при студен старт ли са ??, аз съм със същия мотор, но в пунто и сутрин на температура малко над нулата с масло 5W40 имам близо 5 бара налягане, казвам го като сравнение, ако купето е със същия вискозитет масло тия 3 бара ми се виждат малко при студен старт.
    punto HGT

    Коментар


      #3
      Идея нямам с какво масло е като вискозитет, аз на скалата видях максимума да е 3 бара ама може и 5 да е било, държеше максимума докато загрее и после падна съвсем леко. Не знам при дефектирал дефазатор колко шумен става мотора но не ми направи впечатление да е нещо кой знае колко шумен.
      Fiat coupe 1.8 16v

      Коментар


        #4
        Под дефазатор предполагам, че имаш предвид вариатор ??, вариатора не е проблем за динамиката на мотора, даже и да се е разтракал и мотора да звучи като стар дизелов мерцедес, от това не се притеснявай.
        Сега разгледах снимки из нета и наистина скалата при купето е до 3 бара , на загрял мотор при около 3000 оборота трябва да имаш около 3 бара налягане.
        punto HGT

        Коментар


          #5
          Да вариатор имах впредвид, при рено му викат дефазатор та от там съм се подвел. Ще направя още 1 каране зареждайки пресен бензин да видим, не изключвам и само да ми се струва че не наема както ми се иска, но аудито ми определено на 1ва и 2ра като влезе в обороти си въртеше гуми..
          Fiat coupe 1.8 16v

          Коментар


            #6
            При тия мотори вариатора работи само в ниски обороти, то и за това мотора върви добре и в тези обороти, на високи обороти вариатора не участва.
            punto HGT

            Коментар


              #7
              Здрасти колега,

              Аз имам такова та сега моите съвети. Обърни внимание на ауспуха, покарай го повече. Ако остава мокър и тъмен, с лоша миризма по всяка вероятност не са му зацепили правилно ремъка, от там е муден в ниските обороти. Важно е да започнеш от тука, защото аз започнах по дългия път с разните сензори, след като не бях проверил ремъка лично - майстора го беше зацепил едно към гьоторе... по белези не става да знаеш, само с пети. Вариатора му работи в диапазон 2700 до към 5400 ли беше 5500 ли не помня но 2700 е долната граница и то след като загрее мотора. Ако искаш точните цифри за оборотите и температурата - има схеми за работата на мотора, липсващите 10 страници от книгата можеш спокойно да взаимстваш от тази на баркета. Задължително диагностика - какви грешки е записала колата и какви набива ако има такива в процес на работа. Не я карай малко, а повече, нека загрее, виж как се държи на студено, топло, след като е изстинала и т.н. Изкарайте му въздушния филтър и го вижте как е, много е капризна колата, ако е изкорубен и заместен със спортен то задължително трябва да смуче някъде от областта на предно ляво колело, и огледай да не го натиска предния капак като се затвори. Моят беше некадърно направен, та връщах заводския й вид.
              Закарай колата на сервиз за тест на амортисьори - безумно скъпи са. НЕ се лъжи по някакви монрота, билщайни, виктори и тем подобни безсмислици. За тая кола има Boge, Sachs, Koni, KYB. А струват много - над 200 лв бройката. Стават и от алфа 145, но пък те са с 1см по-ниски, а колата си е ниска.
              Парното е най-малкия ти проблем, аз преди 7 години сложих някакъв китайски радиатор и още кара. Снадката също се намира - има ибей.
              Тампоните на задния мост - добре е да са здрави, че смяната е свързана със сваляне на резервоара. Много труд, самите тампони са над 100лв.
              Предния капак не е за подценяване, много е тежък. Ако след дърпане на ръчката не се вдига - или е с много кит или не е оригиналния. Амортисьорите, които го държат също са много скъпи. Левия май ми излезе 70 лв, десния 40.
              Спирачна система - ако ръчната не работи - проблеми по всяка вероятност не само със смяна на жила ами и задни тела ще рециклираш. Около 30лв на тяло струва комплекта.
              Все пак е добре да се сменят спирачните маркучи - отзад са 4, а не 2.
              Като я вдигнете на крик - има една планка, която покрива ауспусите, минаващи през картера - трябва да се махне, на някой легнал полицай/бордюр закачането на ауспусите може да доведе до пукане на картера - а свалянето на картера е тегава работа, правил съм го.
              Налягането на маслото е идеално, като позагрее на 90 градуса 2-2.5 бара също е възможно да видиш, без това да счупи двигателя.
              Общо взето мога много да изпиша за купето, аз на времето заложих на едно от най-евтините с идеята ремонтите да минат през мен, че в обява като прочета "качваш се и караш" ми се повръща.
              Ако ти се кара купе - вземи си, не слушай съвети "луд ли си" и прочие.
              П.п. Нямам идея как ги дублирах тези мнение, моля някой модератор да изтрие горното като по-кратно. Извинявам се.


              Готово.
              Модераторски екип на fiatforum.bg
              Последна редакция от Слав; 27.03.2017, 11:39.
              Fiat Coupe 1.8

              Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

              Коментар


                #8
                Здравейте отново, по колата всичко си е оригинално няма селски тунинг с теслата. В момента имам да приключа с нещо по важно от покупката на фиата. След това вече ще направя още 1 оглед и най-вероятно ще я взема. Имам си друга основна кола така че тази ще е за събота и неделя. За вървенето не знам може и да е лично усещане все пак аудито минаха 12г от как го имах а и тогава ми беше първата кола изобщо, не съм я жалил много много.
                Fiat coupe 1.8 16v

                Коментар


                  #9
                  Ами да ми е честита, колата е от тази тема http://www.fiatforum.bg/showthread.p...%D0%B5-)/page3. Click image for larger version

Name:	fiat.jpg
Views:	1
Size:	167,7 KB
ID:	2094600
                  Следва смяна на талон обслужване и после се надявам само возене.
                  Fiat coupe 1.8 16v

                  Коментар


                    #10
                    Честито колега, със здраве да си го караш и много безаварийни километри да му навъртиш.
                    Fiat Coupe 1.8

                    Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря, вчера за 2 часа минах в кат. Утре живот и здраве обслужване. Надявам се всичко да е безпроблемно и за събота и неделя да успея да побръмча повечко. Имам една питанка от къде мога да си намеря нова кутийка за дистанционното на оригиналната аларма от този тип е Click image for larger version

Name:	alarma.jpg
Views:	2
Size:	8,1 KB
ID:	2094602
                      Последна редакция от mmm_gsm; 26.04.2017, 12:18.
                      Fiat coupe 1.8 16v

                      Коментар


                        #12
                        Click image for larger version

Name:	20170428_192336.jpg
Views:	1
Size:	261,3 KB
ID:	2094619Click image for larger version

Name:	20170428_191302.jpg
Views:	1
Size:	405,9 KB
ID:	2094620
                        2 снимки след първата баня.
                        Fiat coupe 1.8 16v

                        Коментар


                          #13
                          Да драсна няколко реда как се развиха нещата с тъй желания от мен автомобил. След покупката смених ангренаж после масло. Навъртях общо 1000км след покупката и в 1 прекрасен ден на 13 май превъртя биелен лагер. Колата я оставих при добър майстор известен в този и още доста форуми за италянски коли. Диагнозата на който беше колянов вал и 1на биела. Последва 1 ужасен месец в търсене на колянов вал, след няколко пратени по еконт и в състояние не отговарящо на изискванията на майсторът. Една съботна вечер преглеждайки обявите за пореден път се натъкнах на обява пусната преди 10мин. Мотор 1.8 16в от стило скъсал ангренаж веднага уредих на другия ден оглед от доверен човек който установи, че на пръв поглед всичко е наред, плати и го прибра в тях. Това стана в неделя понеделни вече пътувах към София да си прибера двигателчето. Вечерта го оставих в сервиза да оберат нужните за моя части. Дойде ми редът и се почна ревизия на доста неща викам така и така се е почнало нека да се прави. Няма да изброявам но доста неща се реновираха кои по нужда кои профилактично. 2 месеца и няколко седмици и вече бяхме на пътя. Вече съм минал 3к км след ремонта, доволен съм само тъй не засякох разход ама и това ще стане. Взех джанти 17ки които ще са част от яизията за 2018г. След няколко месечно търсене в понеделник изкочи обява за спойлера който си бях харесал, на доста примамлива цена. Днес си го взех от еконта и директно при бояджията , към петък вече трябва да сме с нова визия.
                          Click image for larger version

Name:	received_10210326065814612.jpeg
Views:	1
Size:	111,0 KB
ID:	2095035
                          Fiat coupe 1.8 16v

                          Коментар


                            #14
                            Тоя сезон мина основно в каране. Успях да я засека най-после. От Русе до слънчака с каране 90-100, по магистралата 140 ми изгори точно 8 на 100. 17ките обновени боядисани чакат гуми но не бързам понеже лизнах 1 тротоар и трябваше да купя 2 нови 15ки за оригиналните джанти, това стана 1 седмица преди бояджията да ми боядиса 17ките. Нищо хубавите работи ставали бавно...
                            И няколко снимки за цвят дет се вика.
                            Click image for larger version

Name:	fa3b452b708235b97bfe4b1b2d0d2e79.jpg
Views:	1
Size:	176,1 KB
ID:	2097868Click image for larger version

Name:	6a9f7657f1ff625ea7f6cf017c9255e9.jpg
Views:	1
Size:	158,6 KB
ID:	2097869Click image for larger version

Name:	11b985b4bbd5d64feb2a8830a226b9a9.jpg
Views:	1
Size:	202,6 KB
ID:	2097870Click image for larger version

Name:	2bda95b71cb79c4c0b10fe8e82f80636.jpg
Views:	1
Size:	101,4 KB
ID:	2097871Click image for larger version

Name:	f91017940571e9413ce98ccf1910005a.jpg
Views:	1
Size:	155,9 KB
ID:	2097872
                            Fiat coupe 1.8 16v

                            Коментар


                              #15
                              Само хубави моменти с този прекрасен автомобил!
                              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                              Коментар

                              Working...
                              X