Здравейте ,
колата е Мареа 1,6 с метални колектори ,
от скоро / 2 седмици / , когато е влажно и вали дъжд прекъсва и киха на газ и установих ,че искри в основата на единия кабел на бубината , посочил съм точно къде на снимката , от точката настрани.
http://dkyky.snimka.bg/automobiles/fiat.858706
След известно време като позагрее се оправя и си работи нормално , понякога бързо понякога бавно .
Кабелите за свещи са нови.
Днес в дъжда запали и карах около 3-4 км когато изведнъж заби муцуна и угасна както се движеше на скорост.
Ток на свещите няма , успях бързо да намеря бубина , след смяната същата работа - няма искра.
При завъртане на контакт жълтия ключ изгасва.
Как може да се игнорира компа като проблем ?
Моля за мнения каква повреда може да ми е докарала бубината .
колата е Мареа 1,6 с метални колектори ,
от скоро / 2 седмици / , когато е влажно и вали дъжд прекъсва и киха на газ и установих ,че искри в основата на единия кабел на бубината , посочил съм точно къде на снимката , от точката настрани.
http://dkyky.snimka.bg/automobiles/fiat.858706
След известно време като позагрее се оправя и си работи нормално , понякога бързо понякога бавно .
Кабелите за свещи са нови.
Днес в дъжда запали и карах около 3-4 км когато изведнъж заби муцуна и угасна както се движеше на скорост.
Ток на свещите няма , успях бързо да намеря бубина , след смяната същата работа - няма искра.
При завъртане на контакт жълтия ключ изгасва.
Как може да се игнорира компа като проблем ?
Моля за мнения каква повреда може да ми е докарала бубината .
Коментар