Колеги дайте идея как да си ремонтирам резервоара на колата - метален е. явно е изгнил и протяче, ене чак да тече ама капе. Ако някой е ремонтирал , чакам да даде идя как се е справил. Днес питах на едно две места, не искат да го заваряват. Въртят ми се 2-3 идеи в главата - да го запоя, да го залепя с поксипол и послената идея е с т.нар. "течен метал" на Бизон.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на резервоар- Помощ!
Collapse
X
-
Изпразване, изчистване до блясък, обезмасляване, стъклотъкан и епоксидна смола - мисля че има и репарационни комплекти, които съдържат смолата + стъклотъкан.Ако дупката е малка, може и да се запои с калай и ПОЯЛНИК (да не пробваш с горелка, че ще гръмнеш Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 )Ако дупката е малка до средна, може и с кръпка, гарнитурка (маслоустойчива), лепило тип "течен метал" и самонарезни винтове - в този вариант обаче има опасност да вкараш стружки в резервоара - лошо няма, филтъра ще ги спре.И внимавай с цигари, огън, искри и т.п.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
-
Колегата е прав не напразно неискат да ти го заварят защото в повечето случаи резервоарите гърмят дори и празни защото вътре има ръжда добре напоена с бензин а на бензина горят парите а тои се ипарява доста бързо.Само с еплоксидна смола стува 4 / 5 лева ако нямаш стъклотъкан исползвай парче плат от бризент .Ако го заваряш сваляй резевоара и преди да завариш го пълни с вода това е правило за заваряне на съдове с нефтено съдаржание и газови ботилки.УспехFIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
Преди години ми се беше пробил резервоара на Алекото.Отвора не беше малък-3-4 кв.см.След изчистване до блясък го намазах със стъклонапълнен кит-така,че да хване и от вътрешната страна на резервоара.Понамазах го доста,без да слагам кръпка.След като стегна кита,му сипах бензин и го карах около година,преди да го продам,без никакви ядове.Тове беше едно "временно" решение,тъй като нямах нищо друго под ръка,но се оказа удачно.Но това,което те съветват колегите е по-издържано технически,стига да имаш време и канал.УспехFiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Колегите са прави.Поксипол или течен метал(все е смола) става,поне 2-3г. може да изкара.С калай е още по-добре. И естествено с заварка е най-добре,но си има тарикатлък.(лично аз съм заварял няколко резервоара и даже бутилка от АГУ)Та номера е да се напълни резервоара с Въглероден Двуокис или Аргон или друг Не горим газ.(така даже и пълен с бензин да го заваряш няма да гръмне :D ) А най-бързия (и краткотраен) стар метод е да намажеш мястото със сапун.Теча спира веднага.125s/1600ccm/100ps
Коментар
-
Колега... минал съм по твоят път със старата кола. Решението на проблема е в друг резервоар! Моят го лепих с лепило от типа течен метал. Пробиваше нова дупчица до залепеното. Накрая изрязах изгнилото парче, а заварчика каза, че няма да го бъде дълго-изгнил е целият. Заварихме парчето 30х40см. и точно след 4 месеца протече от друго място. Смених го с леки доработки от дизелов модел и работата заспа!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Бащата имаше подобен проблем с Опела - изгнил и протекъл резервоар. Каза че ще е приятно да го свали и да го лъсне, но пробвали в едни сервиз да му го свалят и се отказали - всичко отдолу било изгнило и щяло да стане голяма беля. Пък дупките са по ръба на едни железни лайсни, които държат резервоара. Залепи го с кит и протече. Сега го е залепил с поксипол и държи, каза че месец откакто го е залепил не е протекъл, с кита протекъл след два дена. Проблема е че понеже кара много на газ, резервоара остава доста често празен и ръждясва.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар