1.6, 1.8 кой по-здрав - тинтири минтири, всичко зависи от поведението на собственика с педала и редовното обслужване с качествени консумативи.
Сега по въпроса ти колега - можеш да сложиш 1.9 зависи от парите които си приготвил. За преминаване от бензин към дизел ще ти трябва и скоростна кутия за дизел - други предавателни числа, друг въртящ момент предава от мотора. По всяка вероятност със смяната на скоростите ще ти трябват и други полуоски. Може би и окачване, тъй като 1.9 е по-тежък и нищо чудно да клекне предницата. Сега за самия мотор - напълно оборудван 1.9 ще ти трябва - демек мотор, с помпа за високо налягане, с неговия си алтернатор и неговия стартер. До колкото си спомням имаше разлика не само в корпуса ами и в мощността на самия електродвигател. Идва ред на електро инсталацията - друг компютър, други букси, други кабели. А как се прекарва нова инсталация - трудоемко, а ако ще ползваш твоята разпечатваш pdf-те на двете инсталации, намираш разликите и променяш твоята. Голяма играчка ще е. Като смениш компютъра по всяка вероятност единственото дето ще тръгне на таблото ще е скоростомера. При повече късмет - температура и наличност на гориво, като това за горивото е малко спорно. Т.е. нов километраж от дизеловата кола. Ауспусите също са различни Това са нещата на първо четене. Със сигурност ще излезнат и други. Особено неприятно е - имаш 1.8 в стабилно състояние, купуваш 1.9, който няма как да тестваш. Правиш всичко и 1.9 се оказва за ремонт. Неприятностите започват от начало.
От къде ги знам тези глупости ще кажете - ами в началото като си купих купето ми се въртеше в главата да имам единственото купе 1.9д, което мислех да ремапна. Открих кола за донор, проверих разликите, прецених. Не е невъзможно, но парите за части + труд (дори и сам да си го правиш - прецени колко ти е надницата и колко време ще ти отнеме, та си сметни) и виж дали си заслужава. Ако ти е да си начешеш крастата - проекта цена няма, действай ще си удовлетворен от такова занимание. Ако е за икономия - няма да ти излезнат сметките за години напред.
Сега по въпроса ти колега - можеш да сложиш 1.9 зависи от парите които си приготвил. За преминаване от бензин към дизел ще ти трябва и скоростна кутия за дизел - други предавателни числа, друг въртящ момент предава от мотора. По всяка вероятност със смяната на скоростите ще ти трябват и други полуоски. Може би и окачване, тъй като 1.9 е по-тежък и нищо чудно да клекне предницата. Сега за самия мотор - напълно оборудван 1.9 ще ти трябва - демек мотор, с помпа за високо налягане, с неговия си алтернатор и неговия стартер. До колкото си спомням имаше разлика не само в корпуса ами и в мощността на самия електродвигател. Идва ред на електро инсталацията - друг компютър, други букси, други кабели. А как се прекарва нова инсталация - трудоемко, а ако ще ползваш твоята разпечатваш pdf-те на двете инсталации, намираш разликите и променяш твоята. Голяма играчка ще е. Като смениш компютъра по всяка вероятност единственото дето ще тръгне на таблото ще е скоростомера. При повече късмет - температура и наличност на гориво, като това за горивото е малко спорно. Т.е. нов километраж от дизеловата кола. Ауспусите също са различни Това са нещата на първо четене. Със сигурност ще излезнат и други. Особено неприятно е - имаш 1.8 в стабилно състояние, купуваш 1.9, който няма как да тестваш. Правиш всичко и 1.9 се оказва за ремонт. Неприятностите започват от начало.
От къде ги знам тези глупости ще кажете - ами в началото като си купих купето ми се въртеше в главата да имам единственото купе 1.9д, което мислех да ремапна. Открих кола за донор, проверих разликите, прецених. Не е невъзможно, но парите за части + труд (дори и сам да си го правиш - прецени колко ти е надницата и колко време ще ти отнеме, та си сметни) и виж дали си заслужава. Ако ти е да си начешеш крастата - проекта цена няма, действай ще си удовлетворен от такова занимание. Ако е за икономия - няма да ти излезнат сметките за години напред.
Коментар