Здравейте колеги, от скоро съм горд собственик на Fiat Sedici 4x4 Multijet 1.9JTD. До този момент съм много доволен от колата, пасва идеално на нуждите ми и бих казал, че това е един изключително практичен автомобил. Купих колата по време на най-лошите метеорологични условия в началото на годината, което ми попречи добре да я огледам и тествам преди да я взема. В следствие на това, след като я купих и покарах установих, че при определени условия в купето се появяват доста неприятни вибрации - по-малки, когато работи на място и по-големи, когато съм на скорост и махна крака от педала на газта. Има обаче един интересен факт, който трябва да спомена! Както обикновенно се прави с нов внос кола от Италия, така и аз взех всички необходими консумативи за смяна (всички ремъци и ролки, масла, всички филтри, накладки, антифризи, водни помпи и т.н.). Сменявах консумативите цял ден в топъл гараж, около 20-25 градуса. Учудващото идва от там, че след като изкарах колата от гаража за едно кръгче, колата спеше. Нямаше вибрации, нямаше шумове! Понеже преди да пиша тук, четох сходна тема в този форум, в която пишеше, че когато се сменява или маха тампон на двигателя трябва да бъдат разхлабени всички тампони на мотора, да бъде вдигнат леко и след това да се стегнат. Така и направих, помислих, че това е решило проблема ми, но уви не е. Какво остава да си мисля?
Възможно ли е тампоните или един (да се надяваме) от тампоните да се е втвърдил с времето, поради някаква причина? През моя поглед тампоните на външен вид изглеждат добре, няма скъсани и т.н. Може ли проблемът да идва от друго място, което не подозирам? Изключвам маховика на съединителя, тъй като съм проверил с няколко човека и сегашните вибрации не са симптом за него.
Длъжен съм да попитам тук, дали някой от Вас е имал сходен проблем, тъй като цената на един тампон за мотора е доста голяма около 300 лв! И доколкото съм търсил и звънял къде ли не, ги има само оригинални.
До колкото съм се информирал двигателят има и четвърти тампон, но достъпът до него е доста ограничен, той се намира някъде в задната част на двигателя откъм купето.
Седващата седмица ми предстои да кача колата на подемник и да стигна до него, да го разгледам по обстойно. Когато това стане ще споделя мнение и дори снимки.
Предварително благодаря за изказаните мнения!
Поздрави,
Даниел
Възможно ли е тампоните или един (да се надяваме) от тампоните да се е втвърдил с времето, поради някаква причина? През моя поглед тампоните на външен вид изглеждат добре, няма скъсани и т.н. Може ли проблемът да идва от друго място, което не подозирам? Изключвам маховика на съединителя, тъй като съм проверил с няколко човека и сегашните вибрации не са симптом за него.
Длъжен съм да попитам тук, дали някой от Вас е имал сходен проблем, тъй като цената на един тампон за мотора е доста голяма около 300 лв! И доколкото съм търсил и звънял къде ли не, ги има само оригинални.
До колкото съм се информирал двигателят има и четвърти тампон, но достъпът до него е доста ограничен, той се намира някъде в задната част на двигателя откъм купето.
Седващата седмица ми предстои да кача колата на подемник и да стигна до него, да го разгледам по обстойно. Когато това стане ще споделя мнение и дори снимки.
Предварително благодаря за изказаните мнения!
Поздрави,
Даниел
Коментар