Абе разрови малко форума много е писано по въпроса мисля че и тези стават ама провери допълнително.Spark plugs: Fiat V4LSR - Fiat V4LS Marelli F7LCR - Marelli F7LC Bosch WR7DC - Bosch W7DC Champion RN9YC - Champion N9YC Spark plug gap 0.6 - 0.8 mmИ това са чистите варианти от около 90г. примерно като се поинтересувах за Шампион свещи бяха нов модел заместител самите шампион си пишеха че N9YC e сменена ц нещо от сорта вече не помня :D N9YYC
Аз си взех някакви френски от магазина на Стамболийски. Екюип ли нещо такова де да знам кво е.
Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
Совалката средно на LPG
Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
На Champion 99.99% ще се натъкнеш на менте, така че бягай далече. Оригиналните Champion са с червен надпис, ако по това може да се съди колко са оригинални. На ментетата само като видиш метала от който са изработени и ще ти стане ясно...
Аз на Уно-то си слагах ШАМПИОН и ги купувах от един магазин на бул."Хр.Ботев" между площад "Македония" и Петте Кьошета. Магазинът продава масла и ауспуси РЕМУС. Намира се от дясно посока Петте Кьошета Иначе моделър по каталог е ШАМПИОН RN9YCC. Аз взимах от по-скъпите, които ги дават за 40К км. Колата палеше от раз при топло и студено Разхода бе нормален.
Аз на Типото съм с NGK моделът е BPR7ES, с отстъпка по 5лв. парчето и съм също доста доволен.А иначе от Бош и Чемпиън бягам надалеч, щото има много ментета.
Коментар