Здравейте.
След смяна на глава и шлайф на блока, колата се държи доста странно - пали и ускорява до 3000 об.,а след това е пълен мъртвец. Зацепена е по белези, нови ремък, водна помпа и ролка, припаснати клапани и нови гумички. Главата е шлайфана на 0,37, нови пулове. Няма никакви различни шумове от преди ремонта - работи отлично! Просто няма мощност след достигане на 3000об. - много трудно ускорява колкото и да натискам газта...Преди ремонта си ускоряваше нормално, въпреки издуханата гарнитура и вкараното масло в радиатора. Двигателя не е прегряван! Въпреки, че го карах така 6 дни, преди да купя глава втора употреба, да я занеса за шлайф и смяна на гумички и пулове. Валът си е 4х4, и няма никакво износване. Блока беше кривнал на 1-ви и 4-ти цилиндри и реших да го шлайфна сам.
Какъв може да е проблема?
След смяна на глава и шлайф на блока, колата се държи доста странно - пали и ускорява до 3000 об.,а след това е пълен мъртвец. Зацепена е по белези, нови ремък, водна помпа и ролка, припаснати клапани и нови гумички. Главата е шлайфана на 0,37, нови пулове. Няма никакви различни шумове от преди ремонта - работи отлично! Просто няма мощност след достигане на 3000об. - много трудно ускорява колкото и да натискам газта...Преди ремонта си ускоряваше нормално, въпреки издуханата гарнитура и вкараното масло в радиатора. Двигателя не е прегряван! Въпреки, че го карах така 6 дни, преди да купя глава втора употреба, да я занеса за шлайф и смяна на гумички и пулове. Валът си е 4х4, и няма никакво износване. Блока беше кривнал на 1-ви и 4-ти цилиндри и реших да го шлайфна сам.
Какъв може да е проблема?
Коментар