Колеги помагайте! Колата е Брава 1.6 16v. Свалих двигателя, за да сменя водната помпа, съединителя и гарнитура на главата. Сега обаче се чудя след като така и така съм го свалил дали да не сменя сегментите, основните и биелните лагери... Проблема е че с това вече не съм се занимавал и имам нужда от напътствия. Какво и как се прави за да е най-правилен монтажа? Благодаря предватително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля за помощ относно ремонт на двигател!
Collapse
X
-
А защо реши да ги сменяш сегменти и лагери.Чука ли мотора,свети ли ти лампата за маслото на празен ход на мотора(850-900)обм.Гори ли ти масло,вкарва ли бензин в картера.Няма ли мощност.Това са все проблеми при отиващ си моторАко имаш излишни пари ок,но първо се мери блока за елипса,съответно отиваш на шлайф за еди си кой ремонт да кажем първи примерно,същото се отнася и за кол.вал така че това е основно инфо198mjet Bravo
-
Ако буталата не хлопат в цилиндрите не се занимавай. Може да направиш пасване/смяна на клапани, водачи, смяна на гумички, може и да я сгъстиш малко. Ама тая заигравка с главата ще ти струва ~250кинта(може малко повече). Толкова ще струват новите лагери, сегменти и джунджурии. Прецени дали си струва.Последна редакция от kal0yanch40; 16.01.2017, 01:43.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Колегите много правилно са те ориентирали че нещо което работи не се пипа, още повече заиграеш ли се да го бъзикаш не се знае какви части ще намериш и вместо да го оправиш ще се вкараш в страшни филми.Поздравиkoce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442
Коментар
-
Ами за един семеринг и още нещо не си струва да се филмираш.Така или иначе си свалил мотора,смени това което е скапано и си отново в движение.И да подхарчва масълце по малко не се нерви защото е кола на години и не е нещо за умиране.Но пак ти казвам че моето мнение не е меродавно,Всеки с главата си и с желанията.Ти плащаш ти поръчаш(рап,реге.рок,диско чалга)музиката.Успех и умната на пътя198mjet Bravo
Коментар
-
принципно така и така е свалена главата аз те съветвам да ревизираш долнището на мотора.отвори картера и изкарай едно бутало.извади горния сегмент и го сложи в цилиндъра.тогава с луфтомер провери колко е ключа на сегмента.ако ключа е в допуските,вкарваш буталото обратно и това е .също така е хубаво да се измери и блока с индикаторен часовник и микрометър колко е износването.също така не е лошо да почистиш цедката на маслената помпапринципно тези мотори при правилна експлоатация устискват много километри.
Коментар
-
И така колеги, има развитие вече по колата. Размислих и няма да свалям буталата, тъй като компресията на колата беше 12-13 преди да я разглобя. Смених семеринга на коляновия вал откъм скоростната кутия, видната помпа е качена, също и картера си е на мястото с нова гарнитура. Днес се залавям да кача главата, на която и отнех 0,2мм и припаснах клапаните плюс нови гумички. Съединителя го сменям с нов Luk, дюзите ги изчистих на ултразвук, като ще налея и една добавка на Бардал за допълнително почистване. Дано всичко мине както трябва и да се похваля довечера с качен мотор
Коментар
-
yo_brava написа: Преглед на мнениетоРазмислих и няма да свалям буталата, тъй като компресията на колата беше 12-13 преди да я разглобя.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар