Снощи бях нощна смяна три пъти подгрявах фичката последния път в 4ч. И хоп в 7.30ч. не запали акумолатора е нов ,струва ми се като недостиг на гориво.Все едно е замръзнал конденз във горивопровода.Или е до датчици?...Моля за съвет?. Колата е Фиат Пунто 1.1 1995г.
Грешен раздел-> Преместена.
Модераторски екип на fiatforum.bg
Последна редакция от Захариев; 09.01.2017, 15:21.
Причина: Допълване
ако върти пробвай със спрей във въздухопровода за въздушния филтър или, ако е удобно направо в кутията .Ако ли не ,търси приятел с топъл гараж да се размразява .
За младите шофьори да запомнят едно зимата се кара с пълен резервоар ,добавка и като стигне до средата се пълни догоре .Дори целогодишно е добре да се кара така .
Ако като палиш от ауспуха нищо не излиз пробвай да равиеш първа свещ и тогава да запалиш
ако има вода изпускателната система ще притюфка
нали гасне CODE
За малкото бензин си прав имах около 5-8 литра общо с резервата.Първия път запали и изгасна след 5-10 секунди след това въртя припоква опитва се да запали но не запалва.Стартера върти нормално. Пишеш че ако върти енергично не е добре.Защо?....Какво имаш в предвид?..
Ключар днес пак я пробвах да запали ,никви признаци...изпаднал е в кома фичката,мисля да я вдигна утре и в един гараж да я оставя на топло и да я закача за диагностика..ще видя и горивния филтър. То е като въобще да не стига гориво до двигателя.
за в бъдеще като видиш прогнозата ,че идват студове не я дръж с 5-6 литра бензин .Догоре пълниш и така караш цяла зима ,ако е бензинова литър спирт ,ако е дизел керосинче и 2Т масло .
А проблема с твоята ще си го решиш като сипеш литър спирт ,бензин ,като преди това я добуташ до топъл гараж .Пробвай и на дърпане дали ще запали ,ама едва ли след като акумулатора е ок и стартера и той .
и това с подгряването от първият пост не можах да го разбера ако имаш предвид припалване ,за по 5 минути е абсолютно безмислено .Трябва поне да достигне работна темп.и леко гас ,като най добре е да се покара от колкото работа на място ,иначе ще съсипеш акумулатора ...
И колата се подготвя преди зимата не по време на -15 и замръзнал цял град .
Ключар ,ти излезе прав ,не само че имаше вода в изпускателната ,ами преди това беше буца лед ,беше замръзнал целия катализатор и няма от къде да изпуска изгорелите газове за това и не палеше.Размразихме и запали от воле. Сега обаче пишман майстора май прецака инжекторната дюза на моноинжекциона. Иначе смених горивен филтър ,беше гняс...Смениха ми свещи и кабели и хоп пак неще да пали.Сега казват че е инжекторна дюза.
Коментар