Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Айде и мойта почна да забива нос

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ...

    Коментар


      #32
      И такаааВчера си тръгвам от работа, паля колата и тя почва да работи на 2000+ оборота Въобще не отиват надолу, колата сама се форсираКато позагря оборотомера почна да играе между 500 и 2000 оборотаОбщо взето - много кофти случкаИ понеже съм чел тук за някакво моторче за празен ход, звъня на един познат дето беше сменял такова нещо на VW да го питам колко горе долу струва и тои казва, че на мойта кола (пълна инжекция) няма такова моторче А и било над 300 кинта И така.. имам ли аз такава джаджа и какви парички е горе долуИ дали в това може да е проблема на колата със забиването на муцуна
      Bravo 1.6 16v

      Коментар


        #33
        chris написа:
        И такаааВчера си тръгвам от работа, паля колата и тя почва да работи на 2000+ оборота Въобще не отиват надолу, колата сама се форсираКато позагря оборотомера почна да играе между 500 и 2000 оборотаОбщо взето - много кофти случкаИ понеже съм чел тук за някакво моторче за празен ход, звъня на един познат дето беше сменял такова нещо на VW да го питам колко горе долу струва и тои казва, че на мойта кола (пълна инжекция) няма такова моторче А и било над 300 кинта И така.. имам ли аз такава джаджа и какви парички е горе долуИ дали в това може да е проблема на колата със забиването на муцуна
        1. Дублирай си масата на ЕКУ-то като пуснеш кабелче от единия болт на ЕКУ-то до минуса на акумулатора.2. Смени си синия датчик за температурата на охладителната течност, който се намира на термостата.Това са по-евтините варианти, винаги се почва от тях
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #34
          fiat_love написа:
          spark написа:
          chris написа:
          И такаааВчера си тръгвам от работа, паля колата и тя почва да работи на 2000+ оборота Въобще не отиват надолу, колата сама се форсираКато позагря оборотомера почна да играе между 500 и 2000 оборотаОбщо взето - много кофти случкаИ понеже съм чел тук за някакво моторче за празен ход, звъня на един познат дето беше сменял такова нещо на VW да го питам колко горе долу струва и тои казва, че на мойта кола (пълна инжекция) няма такова моторче А и било над 300 кинта И така.. имам ли аз такава джаджа и какви парички е горе долуИ дали в това може да е проблема на колата със забиването на муцуна
          1. Дублирай си масата на ЕКУ-то като пуснеш кабелче от единия болт на ЕКУ-то до минуса на акумулатора.2. Смени си синия датчик за температурата на охладителната течност, който се намира на термостата.Това са по-евтините варианти, винаги се почва от тях
          Не е необходимо да се дублира масата, а просто да се провери. Масите са много хубаво описани в сервизното ръководство на Bravo/Brava, което го има на www.fiat-bg.org/Downloads/Books
          Е значи не е от това моторче, така ли?
          Bravo 1.6 16v

          Коментар


            #35
            fiat_love написа:
            Може да е, но не е сигурно. При мен проблема остана.
            Ама проблем със самофорсиране на колата или говориш за забиването на нос.Че аз сега трябва да разреша проблема с оборотите.Така не може да се кара въобще.Кой проблем ти е останал??
            Bravo 1.6 16v

            Коментар


              #36
              Проблема със самофорсирането вероятно се получава от некоректна информация от някой от датчиците, като е възможно и моторчето и масата също да са причини. Както ти казват колегите - прегледай температурния датчик, масата на ЕКУ, а след това може да свалиш и зачистиш моторчето.При колегата проблема беше със забиване на муцуна но се оказаха запушени дюзи доколкото помня.Това което са ти казали че пълния инжекцион няма такова моторче не е вярно.
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
              Fiat Linea 1.3 Multijet'08
              Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
              http://forum.fiat-bg.org

              Коментар


                #37
                А как се проверява масата, че нещо не загрях?Малко тъпичък въпрос, ама в случая не съм много компетентен, да не кажа хич!
                Bravo 1.6 16v

                Коментар


                  #38
                  chris написа:
                  А как се проверява масата, че нещо не загрях?Малко тъпичък въпрос, ама в случая не съм много компетентен, да не кажа хич!
                  И аз се интересувам как се проверява масата на ЕКУ-то???
                  Space Star 1.9 DID

                  Коментар


                    #39
                    След почистване на моторчето за празен ход колата спря да се форсира сама, но много играят оборотите сега между 500 и 1200 оборота. Това може ли да е от темп. датчик или моторчето направо си е за смяна?
                    spark написа:
                    Смени си синия датчик за температурата на охладителната течност, който се намира на термостата.
                    Може ли някой да го покаже този датчик на схемата по-горе, тъй като не знам къде е.И лесно ли се сменя.
                    Bravo 1.6 16v

                    Коментар


                      #40
                      За съжаление не мога да го видя къде е на схемата но провери по корпуса на термостата - обикновено е със син накрайник. Ако не е там - виж на блока. На 1.4 е на термостата, а на 1.2 - на блока.Датчика не е скъп -около 15-20 лв.
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                      http://forum.fiat-bg.org

                      Коментар


                        #41
                        zgabrovski написа:
                        За съжаление не мога да го видя къде е на схемата но провери по корпуса на термостата - обикновено е със син накрайник. Ако не е там - виж на блока. На 1.4 е на термостата, а на 1.2 - на блока.Датчика не е скъп -около 15-20 лв.
                        А можеш ли да ми кажеш термостата кой номер е на снимката, че хич ме няма
                        Bravo 1.6 16v

                        Коментар


                          #42
                          chris написа:
                          А можеш ли да ми кажеш термостата кой номер е на снимката, че хич ме няма
                          и термостата го нямаето една схемане е на 1.6 , но е подобно№10
                          Прикачени файлове
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар


                            #43
                            Уффф май по майстори ще се ходи...
                            Bravo 1.6 16v

                            Коментар


                              #44
                              chris написа:
                              Уффф май по майстори ще се ходи...
                              отиди на някоя от срещите на клуба
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар


                                #45
                                sev написа:
                                chris написа:
                                Уффф май по майстори ще се ходи...
                                отиди на някоя от срещите на клуба
                                Да, може и така да стане.Иначе си принтирах схемата дето пусна и довечера ще го потърся
                                Bravo 1.6 16v

                                Коментар

                                Working...
                                X