...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Айде и мойта почна да забива нос
Collapse
X
-
И такаааВчера си тръгвам от работа, паля колата и тя почва да работи на 2000+ оборота Въобще не отиват надолу, колата сама се форсираКато позагря оборотомера почна да играе между 500 и 2000 оборотаОбщо взето - много кофти случкаИ понеже съм чел тук за някакво моторче за празен ход, звъня на един познат дето беше сменял такова нещо на VW да го питам колко горе долу струва и тои казва, че на мойта кола (пълна инжекция) няма такова моторче А и било над 300 кинта И така.. имам ли аз такава джаджа и какви парички е горе долуИ дали в това може да е проблема на колата със забиването на муцунаBravo 1.6 16v
Коментар
-
chris написа:И такаааВчера си тръгвам от работа, паля колата и тя почва да работи на 2000+ оборота Въобще не отиват надолу, колата сама се форсираКато позагря оборотомера почна да играе между 500 и 2000 оборотаОбщо взето - много кофти случкаИ понеже съм чел тук за някакво моторче за празен ход, звъня на един познат дето беше сменял такова нещо на VW да го питам колко горе долу струва и тои казва, че на мойта кола (пълна инжекция) няма такова моторче А и било над 300 кинта И така.. имам ли аз такава джаджа и какви парички е горе долуИ дали в това може да е проблема на колата със забиването на муцунаFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
fiat_love написа:spark написа:chris написа:И такаааВчера си тръгвам от работа, паля колата и тя почва да работи на 2000+ оборота Въобще не отиват надолу, колата сама се форсираКато позагря оборотомера почна да играе между 500 и 2000 оборотаОбщо взето - много кофти случкаИ понеже съм чел тук за някакво моторче за празен ход, звъня на един познат дето беше сменял такова нещо на VW да го питам колко горе долу струва и тои казва, че на мойта кола (пълна инжекция) няма такова моторче А и било над 300 кинта И така.. имам ли аз такава джаджа и какви парички е горе долуИ дали в това може да е проблема на колата със забиването на муцунаBravo 1.6 16v
Коментар
-
Проблема със самофорсирането вероятно се получава от некоректна информация от някой от датчиците, като е възможно и моторчето и масата също да са причини. Както ти казват колегите - прегледай температурния датчик, масата на ЕКУ, а след това може да свалиш и зачистиш моторчето.При колегата проблема беше със забиване на муцуна но се оказаха запушени дюзи доколкото помня.Това което са ти казали че пълния инжекцион няма такова моторче не е вярно.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
След почистване на моторчето за празен ход колата спря да се форсира сама, но много играят оборотите сега между 500 и 1200 оборота. Това може ли да е от темп. датчик или моторчето направо си е за смяна?spark написа:Смени си синия датчик за температурата на охладителната течност, който се намира на термостата.Bravo 1.6 16v
Коментар
-
За съжаление не мога да го видя къде е на схемата но провери по корпуса на термостата - обикновено е със син накрайник. Ако не е там - виж на блока. На 1.4 е на термостата, а на 1.2 - на блока.Датчика не е скъп -около 15-20 лв.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
zgabrovski написа:За съжаление не мога да го видя къде е на схемата но провери по корпуса на термостата - обикновено е със син накрайник. Ако не е там - виж на блока. На 1.4 е на термостата, а на 1.2 - на блока.Датчика не е скъп -около 15-20 лв.Bravo 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар