Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Айде и мойта почна да забива нос

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Айде и мойта почна да забива нос

    Никога не съм се оплаквал от този така често срещан проблем тук, но ето, че стана студено и хайде и мойто Браво да не остане по-назад от останалите!Как така изведнъж не знам.Казвайте сега, диагностика на РС ли е първата стъпка??Защо имам лошото чувство, че пак се почва с изваждането Абе Фиат... Ма кво да правя нали си го обичам...
    Bravo 1.6 16v

    #2
    Re: Айде и мойта почна да забива нос

    chris написа:
    Никога не съм се оплаквал от този така често срещан проблем тук, но ето, че стана студено и хайде и мойто Браво да не остане по-назад от останалите!Как така изведнъж не знам.Казвайте сега, диагностика на РС ли е първата стъпка??Защо имам лошото чувство, че пак се почва с изваждането Абе Фиат... Ма кво да правя нали си го обичам...
    най-добре отиди някъде, където могат да проверят повечето възможни варианти:- грешки в ECU- кабели, свещи- температурен датчик- налягане на горивото- МАР сензоркато е студена ли го прави или и като загрее?
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Re: Айде и мойта почна да забива нос

      sev написа:
      chris написа:
      Никога не съм се оплаквал от този така често срещан проблем тук, но ето, че стана студено и хайде и мойто Браво да не остане по-назад от останалите!Как така изведнъж не знам.Казвайте сега, диагностика на РС ли е първата стъпка??Защо имам лошото чувство, че пак се почва с изваждането Абе Фиат... Ма кво да правя нали си го обичам...
      най-добре отиди някъде, където могат да проверят повечето възможни варианти:- грешки в ECU- кабели, свещи- температурен датчик- налягане на горивото- МАР сензоркато е студена ли го прави или и като загрее?
      По принцип като е студена, но и на загряла кола има леко придърпване между скороститеА преди го нямаше всичко това
      Bravo 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Re: Айде и мойта почна да забива нос

        chris написа:
        По принцип като е студена, но и на загряла кола има леко придърпване между скороститеА преди го нямаше всичко това
        доколкото си спомням нямаш газзначи е малко вероятно да са дюзино като начало може да пробваш профилактично да сложиш добавка, пълниш резервоара с бензин и карашако е нещо друго трудно ще го откриеш сам
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          горивният филтър смени ли го

          Коментар


            #6
            Всеки 2 се оплаква от този проблем, но никой не писа конкретно как го е разрешил, базата е само на догатки. Аз попитах за сервиз и диогностика точно за такъв проблем, никой не отговори къде могат да ми помогнат и със сигурност да кажат това ти е проблема 100%. Кажете поне къде разбират от това което спохожда всеки 2-3 притежател на 1,6 16В.

            Коментар


              #7
              intriga написа:
              Всеки 2 се оплаква от този проблем, но никой не писа конкретно как го е разрешил, базата е само на догатки. Аз попитах за сервиз и диогностика точно за такъв проблем, никой не отговори къде могат да ми помогнат и със сигурност да кажат това ти е проблема 100%. Кажете поне къде разбират от това което спохожда всеки 2-3 притежател на 1,6 16В.
              ами явно никой не го е разрешили аз в момента имам подобен пролемно само когато е студена колатакато вдигне 60-70 градуса и е като новакато открия какво е ще кажасамо да спомена че прекалено се доверяваме на компютърната диагностикаа тя не е всемогъщадаже помага в доста малко случаи
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #8
                intriga написа:
                Всеки 2 се оплаква от този проблем, но никой не писа конкретно как го е разрешил, базата е само на догатки. Аз попитах за сервиз и диогностика точно за такъв проблем, никой не отговори къде могат да ми помогнат и със сигурност да кажат това ти е проблема 100%. Кажете поне къде разбират от това което спохожда всеки 2-3 притежател на 1,6 16В.
                Пак започваме по болната тема ... Според мен има голяма вероятност проблема да е в запушени дюзи /инжектори/, но това се отнася основно за тези които караме на газ! Преди два месеца ходих в Дунев и ми казаха, а и аз виждам, че колата ми работи перфектно на газ /след ремонта там - смяна на ламбда сонда, кабели и свещи/, но ще имам проблеми при работа на бензин /особено на ниски обороти/ - това също е абсолютно вярно. За да се отстрани проблема е необходимо промиване на ултразвукова вана на инжекторите - предложиха ми да го направят, срещу 70-80 лв, но за горните замени /ремонти/ дадох около 350 лв и бях олекнал вече финансово... Ако някой е правил тази операция с инжекторите, нека сподели опита си - има ли ефект?! В последно време, след като заредих бензин от Лукойл, а не от Шел, и ползвайки добавка Редекс, ми се струва, че имам значително подобрение на работата на колата на бензин, но не знам дали не си въобразявам ... За компютърната диагностика - мисля, че на теб intriga ти зададох въпроса как с нея са определили, че инжекторите са ти ОК ...
                BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                Среден разход на газ

                Коментар


                  #9
                  masterkar написа:
                  intriga написа:
                  Всеки 2 се оплаква от този проблем, но никой не писа конкретно как го е разрешил, базата е само на догатки. Аз попитах за сервиз и диогностика точно за такъв проблем, никой не отговори къде могат да ми помогнат и със сигурност да кажат това ти е проблема 100%. Кажете поне къде разбират от това което спохожда всеки 2-3 притежател на 1,6 16В.
                  Пак започваме по болната тема ... Според мен има голяма вероятност проблема да е в запушени дюзи /инжектори/, но това се отнася основно за тези които караме на газ! Преди два месеца ходих в Дунев и ми казаха, а и аз виждам, че колата ми работи перфектно на газ /след ремонта там - смяна на ламбда сонда, кабели и свещи/, но ще имам проблеми при работа на бензин /особено на ниски обороти/ - това също е абсолютно вярно. За да се отстрани проблема е необходимо промиване на ултразвукова вана на инжекторите - предложиха ми да го направят, срещу 70-80 лв, но за горните замени /ремонти/ дадох около 350 лв и бях олекнал вече финансово... Ако някой е правил тази операция с инжекторите, нека сподели опита си - има ли ефект?! В последно време, след като заредих бензин от Лукойл, а не от Шел, и ползвайки добавка Редекс, ми се струва, че имам значително подобрение на работата на колата на бензин, но не знам дали не си въобразявам ... За компютърната диагностика - мисля, че на теб intriga ти зададох въпроса как с нея са определили, че инжекторите са ти ОК ...
                  я ми кажете тогава защо като я запаля когато е студена колата работи все едно е на 3 цил.и ми прекьсва и като потегля няма душа и след 100 м колата си варви.и сьщо така мени обороти те
                  brava 1.4 12v.sx
                  drive fast or go home

                  Коментар


                    #10
                    @skier: И при мен е така, оправия няма. Напролет ще сменявам маслото, реглаж на клапани и евентуално да се види как е разпределителния вал, че няма злоба в колата ама никаква. Сменил съм филтри, кабели, свещи (2 вида), термостат, акумулатор, дублиране на масата. Купих и двата датчика за температурата на водата, ама тях нямам нерви да ги сменям точно сега, особено като видях единия къде е заврян отзад на блока под колекторите. При мен проблема със забиването се оправи след намесата на червения Редекс - добавка за почистване на инжектори. Чувал съм, че при пълните инжекциони ефекта от Редекса се усеща по-малко.
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #11
                      Колеги, за да не се повтаряме /потретваме/ пускам само линкове за проблема, дискутиран многократно тук във форума:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...841&highlight= и т.н. Не ми се рови повече И едно според мен важно мнение на колегата idm за Брава 1.6 16V:
                      idm написа:
                      измерването на дебита на всеки инжектор става много елементарно-при полеви условия вкл се да работи инжектора и за единица време се засича количеството което е пропуснал(примерно 1 мин=50мл) и така се проверява всеки инжектор поотделно не трябва да има много голяма разлика в дебита по принцип! иначе си има спец стендчета които вършат тази работа и по принцип всеки майстор които що годе разбира от двигатели има такъв.лично аз съм използвал добавка REDEX-червена течност в опаковка с зелен етикет(най на далавера е на бензиностанции Лукойл) и съм доволен.Ако обаче са затлачени сериозно инжекторите няма да помогне добавката казвам от опит!На 1,6 16кл двигателя инжекторите са малко по специфични те са с по четири отвора през които се впръсква горивото които съответно са по малки отколкото на другите( за сравненние на 1,8 16кл двигател инжекторите са с по 1 дупчица).Една година каране в 99% от случаите на газ и се запушиха сериозно моите инжектори но доколкото съм разговарял с разни маистори дори и при 100% каране на бензин може да се запушат(от хубави Български качествени горива)
                      Няма ли някой от форума който да си е почиствал инжекторите и да сподели има ли ефект тази процедура!!!
                      BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                      Среден разход на газ

                      Коментар


                        #12
                        това е лека

                        Здравеи,аз имах същия проблем и това със тия добавки никак не е вярно понеже те прочистват цялата система от помпата напред и запушват дюзите.Решението е само едно: отидох в сервиз на БОШ при мой приятел които ползва специлна добавка за отпушване на дюзи, в метална опаковка(не се сещам за името).Тази добавка е само и единствено за преминаване през дюзите,той ми откачи помпата и след това под налягане я вкара в системата.Запалих колата и тя работи около 10 мин само с добавката.След излизането ми от сервиза я пробвах-за пъпви път 220km/h Колата ми е Fiat Bravo-1,6 103 hp

                        Коментар


                          #13
                          Re: това е лека

                          panesoft написа:
                          Здравеи,аз имах същия проблем и това със тия добавки никак не е вярно понеже те прочистват цялата система от помпата напред и запушват дюзите.Решението е само едно: отидох в сервиз на БОШ при мой приятел които ползва специлна добавка за отпушване на дюзи, в метална опаковка(не се сещам за името).Тази добавка е само и единствено за преминаване през дюзите,той ми откачи помпата и след това под налягане я вкара в системата.Запалих колата и тя работи около 10 мин само с добавката.След излизането ми от сервиза я пробвах-за пъпви път 220km/h Колата ми е Fiat Bravo-1,6 103 hp
                          Е и сега кво? Някакъв пенкилер в консерва! Че кажи какъв е де, явно върши работа! Гледай как се мъчат хората. А сервиза на приятеля ти каде е и как се казва?
                          Fiat Stilo 1.8 16V

                          Коментар


                            #14
                            и това

                            Колеги,забравих да ви кажа,че от скоро бензин А95 е много кофти по всички бензиностанций,а и нашите коли са чуствителни към него така че карайте само с 100+ на Шел и няма даимате грижи.

                            Коментар


                              #15
                              Ами точно незнам как се казва ама специално и само за това.А моя човек е от Ямбол но мисля,че и по София го правят това.

                              Коментар

                              Working...
                              X