Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светна индикатора за маслото!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Светна индикатора за маслото!?

    Здравейте!
    Преди няколко дни паля сутринта рано(беше много хладно) и тръгвам веднага...
    По пътя ми светна лампата за маслото и веднага спрях да проверя маслото или пробойни за изтичане - нямаше пробойни и нямаше липса.
    Пак запалих, изчезва лампичката и я оставих да поработи 5 минутки и тръгнах и после проблем нямаше!
    През м. ноември налях масло Total Quartz 9000 и е вече на около 1000-1200 км. и няма никакви липси(проверих го при студена кола)
    До сега винаги съм слагал Selenia 10w40(без значение от сезона) и никога не съм имал проблеми!
    Сега всяка сутрин, при първо палене, я оставям да поработи 5 минутки и не ми светва индикатора за маслото?
    Днес ще си сканирам за грешки да видя какво е запазено в паметта!
    Да го сменям ли това масло, че направо не знам....
    (Fiat Punto II 188, 1.2 8v, 60к.с)
    Последна редакция от mnnedialkov; 05.01.2017, 15:58.

    #2
    От какъв зор ще сменяш маслото.Запали колата и леко и внимателно отвърти капачката за маслото.Ще чуеш едно бълбукане и като я повдигнеш леко то се вижда че има налягане,малки пръски от масло.Това значи че вдига налягане маслената помпа.Колкото до маслото(маслата в БГ)всеки сам си носи кръста при избора на такова.Много менте,много нещо ама какво да се прави.Иначе това моторче си е куче,то реално няма чупене та ако ще и олио да му сипеш.
    198mjet Bravo

    Коментар


      #3
      Задават се студени дни, задължително оставяй колата да работи на празен ход 5-10 мин, след това повече от 2000 оборота въобще не вдигай, мойта даже я чакам да обърне на газ и тогава тръгвам, говоря когато е по студено под -10 градуса.
      Ако имаш масло за доливане преди да запалиш си виж маслото в тубата, на минусови температури особенно 10-40 става като мед, че и по гъсто и си представи това нещо с тая консинстенция как се движи в мотора първата една минута, какво да говорим ако в тая минута ти потеглиш и почнеш да подаваш повече от 2000 оборота, предполагам си запознат, че най голямо износване на мотора имаш при студените стартове.
      punto HGT

      Коментар


        #4
        И аз съм на същият зор Панда 1,1 54к.с. сутрин ми свети лампата за маслото. Карам с 10/40.Когато беше топло проблеми съм нямал. Чудя се да му сложа ли 5/40.

        Коментар


          #5
          Ами колега, мисля че ти бях писал и в друга тема, очевидно проблема ти е от неподходящото масло за студът навън. Сега дали ще го смениш или не е твоя работа, само после да не стане "Стопли се и пак ми свети лампата за маслото".... Колегата didich също го е обяснил добре.
          А пък в крайна сметка, колко е тя зимата е го на Март месец къде е.

          Коментар


            #6
            явно,че проблема ви е в задръстена цедка на маслената помпа или ударен картер и липса на разстояние между смукатела и картера

            Коментар

            Working...
            X