Предполагам , след свалянето на капака /ревизионният отвор/ ще има достъп до разхлабените винтове и дали се налага и други разглобявания /сваляне на полуоска, разкачане на жилата и друго /.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Панда 1,1 54 к.с. трудно включва 5 та предавка
Collapse
X
-
Отворих кутията преди това някой друг е беше отварял съдейки по силикона и изрязаният капак на под калника,нали става въпрос за капака отстрани на кутията непосредствено в дясно от предна лява гума. Вилката с болта на 5-та предавка си бяха наред болта беше добре затегнат. Смених маслото, че беше като боза и на цвят и на гъстота. Сложих масло Elf 75-80 вискозитетен клас. Относно махането на полуоската въобще не се стигна до нея не знам защо се искаше от мен да я махна? Повече ме притеснява светещата лампа на маслото. Когато времето беше топло нямах проблеми сега когато е студено при първоначално палене остава да свети и след запалване на мотора около 30-40 сек. в момента на подаване на газ спира. Карам с масло 10-40 Nisotec.Последна редакция от dimitar1234; 29.12.2016, 23:16.
Коментар
-
Сега като е студено, маслото е станало на масло (дето се маже на филия ) в картера и отнема време на коляновия вал да го разбие и помпата да го качи нагоре по двигателя.
За това зимата се карата с 5/40 пълна синтетика (аз карам цялата година с такова). На моето пунто на -10, -15 градуса му отнема 1-2 секунди да изгасне лампата. Като е топло изгасва за части от секундата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар