Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Панда 1,1 54 к.с. трудно включва 5 та предавка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Предполагам , след свалянето на капака /ревизионният отвор/ ще има достъп до разхлабените винтове и дали се налага и други разглобявания /сваляне на полуоска, разкачане на жилата и друго /.

    Коментар


      #17
      Полуоската се вади, маслото се точи, жилата мисля не се пипат. Но имай предвид че това е само хипотеза.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        ако е наистина такъв проблем при Fiat защо не намирам нищо в интернет както примерно много е писано за отказването на хидравликата проблема с релетата на сервото на волана.

        Коментар


          #19
          защото просто тия кутии са перфектни,не ,че не се случило нещо такова,ама то е провокирано от човешкия фактор или намеса

          Коментар


            #20
            Отворих кутията преди това някой друг е беше отварял съдейки по силикона и изрязаният капак на под калника,нали става въпрос за капака отстрани на кутията непосредствено в дясно от предна лява гума. Вилката с болта на 5-та предавка си бяха наред болта беше добре затегнат. Смених маслото, че беше като боза и на цвят и на гъстота. Сложих масло Elf 75-80 вискозитетен клас. Относно махането на полуоската въобще не се стигна до нея не знам защо се искаше от мен да я махна? Повече ме притеснява светещата лампа на маслото. Когато времето беше топло нямах проблеми сега когато е студено при първоначално палене остава да свети и след запалване на мотора около 30-40 сек. в момента на подаване на газ спира. Карам с масло 10-40 Nisotec.
            Последна редакция от dimitar1234; 29.12.2016, 23:16.

            Коментар


              #21
              Сега като е студено, маслото е станало на масло (дето се маже на филия ) в картера и отнема време на коляновия вал да го разбие и помпата да го качи нагоре по двигателя.
              За това зимата се карата с 5/40 пълна синтетика (аз карам цялата година с такова). На моето пунто на -10, -15 градуса му отнема 1-2 секунди да изгасне лампата. Като е топло изгасва за части от секундата.

              Коментар

              Working...
              X