Здравейте,
Моля ви за мнение и помощ. От както паднаха температурите, не мога да паля сутрин. Проблемът е, че когато дам на контакт светва "check engine" лампичката и не изгасва (както обикновено). Проблемът се получава само при температури около и под нулата, но има голяма разлика дали са под 0та или не. Когато температурите навън са положителни, но близки до нулата то въпросната лампичка свети, но мога да запаля колата със светещ "check engine". Резултатът беше, че колата само си форсира и вдига оборотите за около 20 секунди, след това поддържа към 1100 оборота и педала за газта не работи (натискам го но не прави нищо). И така докато не изключа колата когато вече се е "успокоила", не я запаля отново и тогава проблема го няма. Демек трябва да постои малко включена сутрин на "check engine" лампичка и след повторно запалване "check engine-a" изгасва и колата си пали нормална и е готова за движение... НО всичко това става при по-МЕКИ температури.
Истинският проблем идва когато температурите паднат сутрин под 0-та. Ето днес например въобще не можах да запаля, все едно нямаше сила да завърти и отново лампичката светеше. След 4-5 неуспешни опита да запаля ми падна акумулатора... Свещ ли е... Дюза ли е... Горивния филтър ли е... Горивната помпа ли е (не дай боже да не е тя, щото ми е Лукас)... При всички положения не е горивото. От както имам проблеми сутрин сипвам само MAXMotion Dizel на ОМВ... Не е скапана нафтата.. Проблемът се случва само сутрин на ледено студен двигател. След еднократно запалване сутрин след това цял ден колкото и време да седи навън на студа си пали от раз.
Моля за помощ и мнения. Колата е Punto 188 (от снимката) 1.9 чист дизел 2000 година
Лампичката на "смъртта":
Грешен раздел-> Преместена.
Модераторски екип на fiatforum.bg
Моля ви за мнение и помощ. От както паднаха температурите, не мога да паля сутрин. Проблемът е, че когато дам на контакт светва "check engine" лампичката и не изгасва (както обикновено). Проблемът се получава само при температури около и под нулата, но има голяма разлика дали са под 0та или не. Когато температурите навън са положителни, но близки до нулата то въпросната лампичка свети, но мога да запаля колата със светещ "check engine". Резултатът беше, че колата само си форсира и вдига оборотите за около 20 секунди, след това поддържа към 1100 оборота и педала за газта не работи (натискам го но не прави нищо). И така докато не изключа колата когато вече се е "успокоила", не я запаля отново и тогава проблема го няма. Демек трябва да постои малко включена сутрин на "check engine" лампичка и след повторно запалване "check engine-a" изгасва и колата си пали нормална и е готова за движение... НО всичко това става при по-МЕКИ температури.
Истинският проблем идва когато температурите паднат сутрин под 0-та. Ето днес например въобще не можах да запаля, все едно нямаше сила да завърти и отново лампичката светеше. След 4-5 неуспешни опита да запаля ми падна акумулатора... Свещ ли е... Дюза ли е... Горивния филтър ли е... Горивната помпа ли е (не дай боже да не е тя, щото ми е Лукас)... При всички положения не е горивото. От както имам проблеми сутрин сипвам само MAXMotion Dizel на ОМВ... Не е скапана нафтата.. Проблемът се случва само сутрин на ледено студен двигател. След еднократно запалване сутрин след това цял ден колкото и време да седи навън на студа си пали от раз.
Моля за помощ и мнения. Колата е Punto 188 (от снимката) 1.9 чист дизел 2000 година
Лампичката на "смъртта":
Грешен раздел-> Преместена.
Модераторски екип на fiatforum.bg
Коментар