Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

[Punto] "Check Engine" лампа при студен двигател сутрин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    [Punto] "Check Engine" лампа при студен двигател сутрин

    Здравейте,
    Моля ви за мнение и помощ. От както паднаха температурите, не мога да паля сутрин. Проблемът е, че когато дам на контакт светва "check engine" лампичката и не изгасва (както обикновено). Проблемът се получава само при температури около и под нулата, но има голяма разлика дали са под 0та или не. Когато температурите навън са положителни, но близки до нулата то въпросната лампичка свети, но мога да запаля колата със светещ "check engine". Резултатът беше, че колата само си форсира и вдига оборотите за около 20 секунди, след това поддържа към 1100 оборота и педала за газта не работи (натискам го но не прави нищо). И така докато не изключа колата когато вече се е "успокоила", не я запаля отново и тогава проблема го няма. Демек трябва да постои малко включена сутрин на "check engine" лампичка и след повторно запалване "check engine-a" изгасва и колата си пали нормална и е готова за движение... НО всичко това става при по-МЕКИ температури.

    Истинският проблем идва когато температурите паднат сутрин под 0-та. Ето днес например въобще не можах да запаля, все едно нямаше сила да завърти и отново лампичката светеше. След 4-5 неуспешни опита да запаля ми падна акумулатора... Свещ ли е... Дюза ли е... Горивния филтър ли е... Горивната помпа ли е (не дай боже да не е тя, щото ми е Лукас)... При всички положения не е горивото. От както имам проблеми сутрин сипвам само MAXMotion Dizel на ОМВ... Не е скапана нафтата.. Проблемът се случва само сутрин на ледено студен двигател. След еднократно запалване сутрин след това цял ден колкото и време да седи навън на студа си пали от раз.

    Моля за помощ и мнения. Колата е Punto 188 (от снимката) 1.9 чист дизел 2000 година

    Лампичката на "смъртта":
    Click image for larger version

Name:	8wvutkiv2qc6ocwkjhl.jpg
Views:	1
Size:	127,9 KB
ID:	2166276


    Грешен раздел-> Преместена.
    Модераторски екип на fiatforum.bg
    Последна редакция от omicrona; 26.11.2016, 17:36.

    #2
    Диагностика за да се види каква грешка дава и след това се действа.
    punto HGT

    Коментар


      #3
      Готово. Днес бях на диагностика и майстора ми каза, че има някакъв проблем с ротора на дизеловата помпа (а мойта е Лукас и доста се наплаших). Каза ми, че според него ако сипвам малко двутактово масло + няква добавка (дето въобще не й обърнах внимание, защото доста хора ме посъветваха да не ползвам добавки, че може нещо да се запуши и да стане по-зле). Та мисля да опитам с двутактовото масло. Някакви мнения ?

      Коментар


        #4
        Съветвам те бързо да си смениш майстора, ако с двутактово масло се оправяше помпа на дизел, тоя дето го измислил сигурно щеше да вземе Нобелова награда.
        Иди при някой кадърен, който е виждал дизел и знае какво да го прави. А и още нещо, с плашене помпата пак няма да се оправи, иска си правилния човек и пари.

        Коментар

        Working...
        X