Здравейте, харесал съм си Fiat Freemont за следващ автомобил. Регистрирах се тук специално, за да потърся родно мнение за модела. За съжаление, "превъртях българския интернеД" и за този модел има основно новини от 2011 и 2012, когато излиза. Но няма ревюта, няма мнения, няма сравнения. Изглежда не се тачи много по родните земи, въпреки че като съотношение цена/стойност не знам за алтернатива. Дори не съществува като позиция в българския сайт на Фиат. Въобще, продава ли се в България като нов? Иначе аз съм се насочил към втора ръка от първите бройки през 2012 или макс 2013 (просто за толкова имам възможност). Дизел 170 коня, автомат.
С две думи ще кажа защо се насочих към Freemont, за да мога да получа максимално добри отговори за това, което ме интересува:
- Търся си SUV или MPV с визия и екстри. Много екстри. Freemont ми хареса именно заради богатата си гама от екстри дори при базовия модел. Разбира се, аз гледам да взема Longue. А за визията - това си е Dodge с целия си американски чар, който няма общо с азиатските и европейски лигавщини от класа си.
- Максимално мощен двигател с оптимален за конете си харчелък. За мултиджет двигателите на Фиат само суперлативи по тоя въпрос съм чувал. Насочил съм се към 170-те коня дизел, с който се екипира Freemont. Ще се радвам на споделен опит с този двигател.
- Разумен за поддържане и ремонтиране по гаражни сервизи от всеки Бай Иван (карах ML320 на 10 години, не съм от тия дето работят за автомобила си и не повтарям тази грешка повече). Интересно ми е как стои въпроса с цените на частите.
- Отлична инфотейнмънт система с тъчскрийн, много екстри, reverse camera (отново, ML-a ми беше с NTG2, който не издържа и две седмици, беше напсуван и заменен с китайска aftermarket система, която свиреше като тенджера, но бях в пъти по-щастлив). В това отношение чувам само суперлативи за Uconnect 8.4, с който е екипиран Freemont. На немалко места четох по ревюта, че е най-добрата система по отношение на възможности и UX. Силно съм впечатлен от изгледаните клипчета в youtube. Аз съм от тия съвременни поклонници на технологиите, които се кефят да си управляват климатроника от тъчскрийн, а не от физическа "врътка".
- Износване и материали. Нямам очаквания за интериора на нещо, което струва 150К лева, но мразя евтините и скърцащи пластмаси. Чувам, че мексиканците добре са се справили като за тази цена. Многото движещи елементи по седалките също ме интересува колко са дуракоустойчиви. Мнения?
Благодаря предварително за отговоите на тези въпроси. Надявам се да намеря поне няколно горди собственици на този готин Фиатец.
С две думи ще кажа защо се насочих към Freemont, за да мога да получа максимално добри отговори за това, което ме интересува:
- Търся си SUV или MPV с визия и екстри. Много екстри. Freemont ми хареса именно заради богатата си гама от екстри дори при базовия модел. Разбира се, аз гледам да взема Longue. А за визията - това си е Dodge с целия си американски чар, който няма общо с азиатските и европейски лигавщини от класа си.
- Максимално мощен двигател с оптимален за конете си харчелък. За мултиджет двигателите на Фиат само суперлативи по тоя въпрос съм чувал. Насочил съм се към 170-те коня дизел, с който се екипира Freemont. Ще се радвам на споделен опит с този двигател.
- Разумен за поддържане и ремонтиране по гаражни сервизи от всеки Бай Иван (карах ML320 на 10 години, не съм от тия дето работят за автомобила си и не повтарям тази грешка повече). Интересно ми е как стои въпроса с цените на частите.
- Отлична инфотейнмънт система с тъчскрийн, много екстри, reverse camera (отново, ML-a ми беше с NTG2, който не издържа и две седмици, беше напсуван и заменен с китайска aftermarket система, която свиреше като тенджера, но бях в пъти по-щастлив). В това отношение чувам само суперлативи за Uconnect 8.4, с който е екипиран Freemont. На немалко места четох по ревюта, че е най-добрата система по отношение на възможности и UX. Силно съм впечатлен от изгледаните клипчета в youtube. Аз съм от тия съвременни поклонници на технологиите, които се кефят да си управляват климатроника от тъчскрийн, а не от физическа "врътка".
- Износване и материали. Нямам очаквания за интериора на нещо, което струва 150К лева, но мразя евтините и скърцащи пластмаси. Чувам, че мексиканците добре са се справили като за тази цена. Многото движещи елементи по седалките също ме интересува колко са дуракоустойчиви. Мнения?
Благодаря предварително за отговоите на тези въпроси. Надявам се да намеря поне няколно горди собственици на този готин Фиатец.
Коментар