Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за Fiat Freemont

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Здравей, мога да ти помогна с диагностика и оглед. Имам опит с Фриймонт. За сервиз ако толкова държиш да го види някой и отдолу - има от къде да минем.
    Но отдолу няма много за гледане. Най-вероятно ще се види един течащ семеринг на диференциала. И да има разбито по предницата - частите са много евтини.
    1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

    Коментар


      Здравейте,от година съм собственик на фримонт от 2012година 4х4 170кс.2.0литров мотор от фиат,автоматик.За времето през което го имам повечето време съм по сервизи заради скоростната кутия.Явно там е проблема на този модел.Смених Ком.управление на кутията с ново,и след200км.отново светна чека на таблото,но скоростите работиха,вярно че се чувстваше едно леко преритване при смяната.Изминах така около 3000км.и отново съм в бокса,провериха кутията с някаква компютърна програма и ми казаха че има ниско налягане в кутията,което се дължи на изгоряла платка в самата кутия.тази платка тук в Гърция струва 2000 евро,а кутия на старо 3500-3800 евро.мисля си за смяна с нова,но все още не съм намерил.Та за тези които са се насочили към този модел да се подготвят за сериозни вложения,или да се ориентират към ръчна скоростна кутия,а като изключим проблемите с кутията автомобилът наистина е много удобен,луксозен,маневрен и ИКОНОМИЧЕН за теглото си,на мен ми дава разход в града 9-10,5литра,но извън града сваля на около 8литра,по удобен и по симпатичен от додж джурней.Ако някой иска да погледне и тест драйф в нета на руски е пълно в ютуб-а.Успех и безаварийно.

      Коментар


        Стефанов написа: Преглед на мнението
        Здравейте,от година съм собственик на фримонт от 2012година 4х4 170кс.2.0литров мотор от фиат,автоматик.За времето през което го имам повечето време съм по сервизи заради скоростната кутия.Явно там е проблема на този модел.Смених Ком.управление на кутията с ново,и след200км.отново светна чека на таблото,но скоростите работиха,вярно че се чувстваше едно леко преритване при смяната.Изминах така около 3000км.и отново съм в бокса,провериха кутията с някаква компютърна програма и ми казаха че има ниско налягане в кутията,което се дължи на изгоряла платка в самата кутия.тази платка тук в Гърция струва 2000 евро,а кутия на старо 3500-3800 евро.мисля си за смяна с нова,но все още не съм намерил.Та за тези които са се насочили към този модел да се подготвят за сериозни вложения,или да се ориентират към ръчна скоростна кутия,а като изключим проблемите с кутията автомобилът наистина е много удобен,луксозен,маневрен и ИКОНОМИЧЕН за теглото си,на мен ми дава разход в града 9-10,5литра,но извън града сваля на около 8литра,по удобен и по симпатичен от додж джурней.Ако някой иска да погледне и тест драйф в нета на руски е пълно в ютуб-а.Успех и безаварийно.
        Налягането на маслоро при загрял двигател - мерено ли е?
        Или вече е правена профилактика на проблемното уплътнение на маслената помпа?

        Коментар


          Какви са тези хиляди евро ?!

          Ето това се прецаква и се започват проблеми с наляганията, и глупави грешки плюс чек.

          https://www.ebay.com/itm/11454136220...3ABFBMkKiT9OZi

          Рециклирано 179 долара. Пробвано е и вече над 12 000км. няма никакъв проблем с него.


          Успех.
          Последна редакция от Tempras; 16.10.2023, 10:58.
          1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

          Коментар


            Tempras написа: Преглед на мнението
            Какви са тези хиляди евро ?!

            Ето това се прецаква и се започват проблеми с наляганията, и глупави грешки плюс чек.
            Рециклирано 179 долара. Пробвано е и вече над 12 000км. няма никакъв проблем с него.


            Успех.
            По двигателя ревизирал ли си уплътнението на маслената помпа и коляновия вал?

            Коментар


              Здр, добър вечер. Да добавя - реални впечатлния.Закупих Фриймонт през 2014 и до сега 180 000 км единствения проблем ми е на 173 000 км Воден радиатор... и две тонколони.Автомата е страхотен и много съседи с по висок клас коли се изнендадват.Тази кола е страхотен автомобил на ниска цена.Когато е карам извън бг и заредя при нормално каране 90-110 5,6-6 разход, с 4 човека отива на 7 ...
              Така пуржите накладки ги смених на 50 хил км - 60 лв предни и 45 задни + 60 лв труд. Дисковете предните ги смених- не по нужда- а превантивно- 260 лв дискове Абе + 80лв накладки Абе отново.
              Смяна на масло и филтър кутия на всеки50 хил или три години - между 510 лв и 600 лв ми излизат. Радиатор ми излезе 160 лв..... свещите на 134 00 хил .... да забравих крушките смених на 160 000 км с лед по мой избор. Колата не губи масло и до ден днешен, Всичко работи- прочистване на системата за парното чак на 178 000 хил км го направих( хубаво е на 3-4 години )... 120 лв. Кутията никога не ми даде проблем и по мека возия не съм усещал.Пътя Бъргас Будапеща----не усетих....освен ,че слизах да заредя. 8 фиат в семейството ми Нов ( +4 втора ръка)....Първия дизел ,който не ми създаде проблем.... И ако намеря същия но от последните години 2016-2017 ---и бензин ще го купя без да се замисля. Дори сега като го продавам се отказах,докато пиша това.Успех....
              "Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
              Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont

              Коментар

              Working...
              X