Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за Fiat Freemont

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Ааа ясно.
    Ама няма страшно. Аз вече година карам алфа, вече дори и частите за совалка не ме стресират.
    Искам оня опаскания модел дето е само с предно. Такива търся ама нещо ги няма
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #47
      creature5 написа: Преглед на мнението
      Имам чуството , че гори много. За сега ми показва 13,8
      ИбАСИи ламборжинито!
      Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

      Коментар


        #48
        КИМИ написа: Преглед на мнението
        ИбАСИи ламборжинито!
        Вече като покарах повече време , разхода ми е 12,5 градско и между 7 и 8 извънградско зависи дали карам с 150 или с 130

        Коментар


          #49
          Разход на гориво градско се мери на 300км. пълно-пълно, ти сам си зареждаш до горе на една и съща колонка. остава математиката от 3- ти клас и ето ти и резултата! това дето го изписва на таблото за разход е само за който вярва на кристалното кълбо.
          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

          Коментар


            #50
            В интерес на истината на алфата компа смята правилно, ако аз съм му критерии.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #51
              КИМИ написа: Преглед на мнението
              Разход на гориво градско се мери на 300км. пълно-пълно, ти сам си зареждаш до горе на една и съща колонка. остава математиката от 3- ти клас и ето ти и резултата! това дето го изписва на таблото за разход е само за който вярва на кристалното кълбо.
              Компютъра смята много по-точно от колкото си мислиш. Все пак знае колко гориво впръсква от всяка дюза и колко километра е изминал и куп други неща за да направи "математиката от 3-ти клас". Това, че на някои автомобили е калпаво не значи, че на всички е така. И аз потвърждавам, че моята си мери точно +- 100мл, които варират най-вероятно от колонката.
              Fiat Bravo II 1.4 16v
              Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
              Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

              Коментар


                #52
                Алфа 159 1.9 150 к.с при 6.2 на борд 6.3 на колонка.
                Стило 1.9 16в- 4.6 на борд, 5.7 на колонка.
                1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                Коментар


                  #53
                  Стило 1.9 JTD хетчбек - 4.9 на борд, 5.0 на колонка за 1000 км
                  Стило 1.9 комби - 4.6 на борд, неизвестно на колонка
                  Компютри разни
                  Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

                  Коментар


                    #54
                    А да, разхода и при мен е средно 12.5...13 градско и 7.5...9 извънградско.
                    Това за разхода на гориво, а за разхода на части средно 200лв/месец.
                    Винетки, прегледи,данъци, застраховки са още едни 200лв/месец.

                    Коментар


                      #55
                      Здравейте колеги. За много години. И аз съм се насочил към Фриймонт 2.0 jtdm 4х4 ръчна кутия. Моля за малко мнения тъй като изчетох страниците по темата но специално за характеристики по джипа, добре ли вози, колко са "много скъпи" частите. Видях че е с отделен шарнир, а не вграден в носача, което мисля, че е нещо добро. Разхода ми е ясно, че 10 в София няма да мръдне, поне на извънградско дали ще доближи до 6/100? Някакви фабрични кусури намират ли се по него? четох нещо, че умирали двигателите, щото турбината била високо...? Аз така или иначе смятам да ходя да се чипоса и сложи челен кулер което мисля ще е идеалния момент да се премести турбината другаде в коша? Какво ще е хубаво да се смени веднага като се вземе и за какво трябва задължително да оглеждам при покупка? Благодаря много на отзовалите се, Желая ви една прекрасна година и безпроблемна за бамбините ни.
                      Фиат Стило 1.9 JTD 115
                      Алфа Ромео 147 1.9 JTD 115 (+чип)
                      Не си ли карал Италинка не знаеш какво е романтика.

                      Коментар


                        #56
                        Тоя шарнир ти е най малкия проблем.
                        Кво правим с лагерите на кардана и с оная гума в картера?
                        Иначе от към комфорт и глезотии няма много други който да му стъпят на нивото.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #57
                          Наистина шарнира и като цяло окaчването е най-малкия проблем. Такова МПС се купува само ново, за мен си е истинско харакири и цената от около 12-13К за модел от 2012 го потвърждава.
                          За тез пари отнасяш Grand Cherokee с 4.7 бензинов V8, който с газова дава по-нисък разход и става за истински офроуд, има бавни скорости и блокажи и цената му няма да мръдне особено в следващите 5 години.
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            #58
                            Здавеите от 2 седмици вече карам фиат фримонт 170с автомат и съм много доволен.Единствения ми провлем е че не мога да пусна влутута и не расчита usb кавела.Ако някой може да помогне ще съм много влагодарен

                            Коментар


                              #59
                              Един въпрос към собствениците на Фриймонт за спирачките.
                              Темата е доста дълга и затова първоначално ще спестя част от фактите, за да не стане много дълъг поста. Преди 8 месеца в официалния сервиз в Бургас смениха задни спирачни накладки и спирачна течност. Качвайки се на автомобила от сервиза, още при първото спиране на кръстовището след 20 метра при натискане на спирачния педал се оказа, че той е доста мек и след нормално натискане пропада до пода.
                              Може да видите клип, който съм качил тук https://www.youtube.com/watch?v=eOXuZasD7YY
                              След 6 месеца разправии с два сервиза, поне 5-6 обезвъздушавания и проверки уверенията им са, че всичко е наред и на тези коли това било нормално и автомобила си спирал. Единствено искам да ви попитам при вас как е педала.
                              Оправданията на механиците са, че нямат такъв автомобил и не знаят, как трябва да му е педала.
                              Само да кажа, че преди този случай съм карал автомобила 5 години и съм спирал и аварийно и никога не е имало подобно нещо. Педала беше, като на всеки друг нормален автомобил. След около една трета от сегашния ход ставаше твърд и не пропадаше повече надолу, което е и нормално за изправна спирачна система. Спирачките ги галех, защото при малко по-рязко натискане на педала веднага се задействаше и спирачния асистент (BAS) и колата спираше изключително добре.

                              Коментар


                                #60
                                sppmaster написа: Преглед на мнението
                                Един въпрос към собствениците на Фриймонт за спирачките.
                                Темата е доста дълга и затова първоначално ще спестя част от фактите, за да не стане много дълъг поста. Преди 8 месеца в официалния сервиз в Бургас смениха задни спирачни накладки и спирачна течност. Качвайки се на автомобила от сервиза, още при първото спиране на кръстовището след 20 метра при натискане на спирачния педал се оказа, че той е доста мек и след нормално натискане пропада до пода.
                                Може да видите клип, който съм качил тук https://www.youtube.com/watch?v=eOXuZasD7YY
                                След 6 месеца разправии с два сервиза, поне 5-6 обезвъздушавания и проверки уверенията им са, че всичко е наред и на тези коли това било нормално и автомобила си спирал. Единствено искам да ви попитам при вас как е педала.
                                Оправданията на механиците са, че нямат такъв автомобил и не знаят, как трябва да му е педала.
                                Само да кажа, че преди този случай съм карал автомобила 5 години и съм спирал и аварийно и никога не е имало подобно нещо. Педала беше, като на всеки друг нормален автомобил. След около една трета от сегашния ход ставаше твърд и не пропадаше повече надолу, което е и нормално за изправна спирачна система. Спирачките ги галех, защото при малко по-рязко натискане на педала веднага се задействаше и спирачния асистент (BAS) и колата спираше изключително добре.
                                Това от всякъде ми прилича на необезвъздушена система. Тази кола е голяма, да не би просто да не са изчакали достатъчно да излезе всичкият въздух? Защо не пробваш сам да си направиш едно хубаво обезвъздушаване?

                                Коментар

                                Working...
                                X