Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за Fiat Freemont

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    creature5 написа: Преглед на мнението
    Здравейте

    Аз карам от 1 седмица Fiat Freemont 2,0 дизел 4х4 автомат Urban 80 000км., който е с първа регистрация 30 Ноември 2012 в Италия каран 3 години и половина след което му се поврежда скоростната кутия. Предърпваше гадно. Човека от който го взех каза , че му е сменен мозъка на автоматичната скоростна кутия , сега не предърпва , но не сменя плавно , някой път. Когато примерно давам газ и после натисна спирачка , пак се усеща превключването на предавка надолу. Незнам дали е нормално това по грубо превключване защото нямам база за сравнение. Ако може някой да си даде мнението и опита. Може и да ми даде да направя един тест драйв с неговата кола . На 14 Февруари имам записана диагностика в Фиат да видим , дали ще покаже нещо интересно или само ще ми вземат парите. Имам чуството , че гори много. За сега ми показва 13,8 като съм изминал 150км , само градско в София. Напълник съм резервоара до горе и по някое време ще заредя пак до горе да го сметна по километраж и доляти литри да видим дали статистиката на компа е точна Иначе ми харесва много как вози и изглежда.
    Здравей колега и честито за прекрасната (според мен) придобивка! Скоро не си писал и не знам как са се развили нещата в последно време. Бях ти чел мненията преди и гледайки вчера един клип в youtube, се сетих за твоето оплакване от усещането при смяна на предавка надолу. Клипа е този (ревю от германец, но на английски език): https://www.youtube.com/watch?v=O16DXzpMrxU
    Гледай между 13-та и 14-та мин. Явно колата, която разглеждат е чисто нова и човека споделя за това усещане (все едно си натиснал спирачка) при превключване на по-ниска предавка и казва, че това го дразни. Ако това е вярно за чисто нов автомобил и само това те дразни, не е нужно да се вкарваш в излишни филми. Аз не мога да кажа от личен опит какво точно е това усещане при Freemont-a, но при моя автоматик на Крома-та като че ли не се държи по точно този начин.
    Относно опасенията за високия градски разход, като сравнение бих споделил отново личния си опит с Кромата (200 к.с. автоматик). При средни скорости около 17-20 км/ч в градски режим, разхода е потресаващ - 12-14/100. При средни скорости около 22-23 км/ч вече идва на каталожния (при Кромата е 11.5/100) и след това може да отиде на около 8-9/100 при средни скорости около 30 км/ч, което за софийско градско означава повечко км околовръстно, Цариградско и прочие. Разбира се, това е друг автомобил, малко по-мощен, по-лек и вероятно малко по-стара концепция на автоматичната скоростна кутия.
    Иначе е очевидно, че и аз съм се запалил по Freemont-a (и то от доста време) и може би скоро ще се "метна" на някой. Гледам да се образовам колкото се може повече по темата, но засега определено съм на мнението, че това е един много добър хибрид между семейно комби/ван и СУВ. Лошото е, че няма много избор, особено в България, а и цените на този етап не ми харесват особено. Не знам дали си заслужава и компромиса с ръчна скоростна кутия и 2WD. Ще се радвам да чувам все повече мнения и тук във форума, било то от 1-ва ръка собственици или хора, поназнайващи повече по темата.
    Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
    ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

    Коментар


      #32
      Здравей, мерси
      Аз се разбрах с човека който е оправял скоростната кутия да му я закарам 2 дни да я види , но е в Пловдив и незнам кога ще ми се отвори свободно време да отида там 2 дни. Иначе сега като е по-топло по меко превключва, но пак има кво да се желае да е по-плавно. За колите съм перфектционист и ме дразни като нещо не е както трябва. Иначе съм доволен от колата как вози. Имам и друг проблем сега , че ня мога да намерия лагер тампон за предните амортисьори. Не предлагат в Софийските магазини. Единия ми преден е изпуснал и трябва да ги сменя .
      Това , че като карам по инерция и ми пуска на по-ниска скорост , е много малко дразнещо , за което се оплаква немеца.
      Минус е че малко части има изглежда за този автомобил и също моя е с 19 джанти и ме опънаха 70 лв за смяна на гуми и то с някви намаления ми правиха.
      Ако някой знае откъде да си намеря части или в краен случай ще си поръчам от някой европейски сайт.
      Преди три седмици бях тръгнал към Пловдив и ми се пусна авариен режим и не можех да вдигам повече от 100, оказа се след 1 седмица чудене , че ми се е запушила геометрията на турбото и ми го прочистиха и се оправи. Можеше да е по лошо , да трябва да сменям някой от вакумните клапани.

      Коментар


        #33
        Честно, паднах от смях. "мозъка" на автоматичната скоростна кутия .....Това го чух от един "мозък" от Горубляне!
        По темата - при плавно натискане на спирачка ми се вижда нормално кутията да свали предавка надолу.
        Нямам много опит с автоматици, но със сигурност има моменти, когато не сменят супер плавно.

        Коментар


          #34
          Колеги тоя двигател ражда ли като при Инсигнията, че бая народ изрева?
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #35
            Колега,питай в американския форум.Има кадърни хора,които са виждали автомат повече от тоя измислен Коко.Форума се дума americancarbg.com.Успех.

            Коментар


              #36
              sppmaster написа:
              Предлагам активиране на заводските дневни светлини на Fiat Freemont ето тук
              Много е скъпо.

              Колеги тоя двигател ражда ли като при Инсигнията, че бая народ изрева?
              Ми мотора е същият, турбината е високо, гумичката е на същото място ...ражда и още как.
              Последна редакция от 1115; 07.07.2017, 21:06.

              Коментар


                #37
                Здравейте

                Какво означава да ражда двигателя ?
                Откъде си взимате части за колата ? Трябва ми дръжка външна за шофьорската врата , че спря да ми работи копчето за отключване.
                Трябва ми резервна гума.
                Механизъм и за прибиране на колана на шофьора също. Незнам дали върви заедно с целия колан. Най вероятно да .
                В Ауто Италия ми обявиха цена за дръжката 405 лв и цена за резервна гума 16 цолова 475 лв. с ддс , което ми се струва много.


                Много е скъпо.


                Ми мотора е същият, турбината е високо, гумичката е на същото място ...ражда и още как.

                Коментар


                  #38
                  creature5 написа: Преглед на мнението
                  ...
                  Трябва ми резервна гума.
                  ...
                  В Ауто Италия ми обявиха цена за дръжката 405 лв и цена за резервна гума 16 цолова 475 лв. с ддс , което ми се струва много.
                  Колега, би ли споделил, ако намериш от някъде резервна гума тип "патерица" и евентуалните части за закрепването и към купето. По моргите и гумаджийте изглежда няма нищо на този етап. И моята е само с ремонтния комплект комресор+пяна и не знам до колко да му имам доверие. Струва ми се и че тази 16 цолова "патерица", която предлагат от Ауто Италия няма да върши работа, т.к. някъде четох, че 16 цола не може да се монтира на големите спирачни апарати, а моята е с такива, както би трябвало да са повечето бройки от 2012 год. натам. Има и 17-цолова "патерица" и би трябвало да търсим нея.
                  Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
                  ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

                  Коментар


                    #39
                    Не съм питал никъде другаде освен в Ауто Италия. Ще пиша ако намеря.
                    Моята кола отдолу на купето между задните гуми има място за слагането на гумата, а вътре в багажника имам врътка която спуска куката с която се закача.
                    То ако не става 16 ката , тия от Ауто Италия , защо ми я предлагат.
                    Много кофти ако спукам гума , то аз нямам и такъв спрей, ама чух че този спрей прецаквал гумата и трябвало да се хвърля после.
                    Постоянно ми излиза грешка , че налягането на маслото ми е ниско и се чудя при кой майстор, който разбира от такива коли да отида. Четох че може да е от датчика , помпата или други по-лоши неща. 2 Месеца си карам така , дано не си повредя двигателя.

                    italcar написа: Преглед на мнението
                    Колега, би ли споделил, ако намериш от някъде резервна гума тип "патерица" и евентуалните части за закрепването и към купето. По моргите и гумаджийте изглежда няма нищо на този етап. И моята е само с ремонтния комплект комресор+пяна и не знам до колко да му имам доверие. Струва ми се и че тази 16 цолова "патерица", която предлагат от Ауто Италия няма да върши работа, т.к. някъде четох, че 16 цола не може да се монтира на големите спирачни апарати, а моята е с такива, както би трябвало да са повечето бройки от 2012 год. натам. Има и 17-цолова "патерица" и би трябвало да търсим нея.

                    Коментар


                      #40
                      Колега, аз също много им се точа на тия Фримонти, изглеждат добре. Вътре са комфортни. Та дай малко повече инфо за колата. Цени на части. Проблеми. Вече ти е минала еуфорията и сега предполагам ще дадеш и по достоверно инфо.
                      За майстор ще ти пратя ЛС
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #41
                        creature5 написа: Преглед на мнението
                        Постоянно ми излиза грешка , че налягането на маслото ми е ниско и се чудя при кой майстор, който разбира от такива коли да отида. Четох че може да е от датчика , помпата или други по-лоши неща. 2 Месеца си карам така , дано не си повредя двигателя.
                        В най-скоро време ще умре двигателя ако не вземеш спешни мерки.
                        Накратко виж тук, първите няколко мнения.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #42
                          Смукател?
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #43
                            Послушай BO, на авера Insignia-та му умря така. Въпреки, че се познава с монтьор от Дженеръс ауто, който също кара Insignia, никой не му беше казал, че тоя възел в двигателя масово дава дефект и двигателя в кофата.
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар


                              #44
                              Кумът ми си купи Инсигния и това беше първото, което ремонтира в тая кола.

                              Коментар


                                #45
                                S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                                Колега, аз също много им се точа на тия Фримонти, изглеждат добре. Вътре са комфортни. Та дай малко повече инфо за колата. Цени на части. Проблеми. Вече ти е минала еуфорията и сега предполагам ще дадеш и по достоверно инфо.
                                За майстор ще ти пратя ЛС
                                Цени на части - високи, много високи, но за сметка на това ги няма.
                                Проблеми - много, гумички на смукатели, амортисьори, тампони, алуминиеви капаци, лесно се криви ламарината, скъп акумулатор сложен на кретенско място, течащи дифове, тъпо сложен алтернатор.....абе само визия има май. Кретенски размер гуми с безумна цена, проблемен "маховик", често заминава турбината на автомата...

                                Коментар

                                Working...
                                X