creature5 написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнения за Fiat Freemont
Collapse
X
-
Преди малко бях на компютърна диагностика в Ауто Италия, нищо не излезна , всичко било наред. Километрите били реални. Най-смешното беше паркирам пред сервиза и гледам от 7 паркирани коли 2 като мойта Питах приемчика , за какво толкова коли такива за ремонт , съвпадение ли е или се чупят много . И той ми каза, че единия бил за обслужване , а другия за ремонт. Било нормално да гори толкова с наще студове и гориво. За скоростната кутия нищо не излиза като грешки.
Коментар
-
Аз това за разхода и без да ти вземам пари ти го казах
Порови из чуждите форуми мнение по проблема, тук сте малко с този джип. Освен това предполагам, че тази кутия се монтира и на други коли, за които също може да прочетеш.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Проблема при кутиите на Крайслер е, че трябва да се използва масло, което е правено единствено и само за тези кутии. При смяната му с първото налично такова, както правят почти всички сервизи за ремонт, то възможността за проява на всякакви аномалии е голяма.
За това при каквито и да е проблеми с кутията и ако някой е пипал по кутията преди това, то първото нещо, което трябва да направите е да смените маслото с правилното такова. А то е именно TUTELA TRANSMISSION FORCE4.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа: Преглед на мнениетоПроблема при кутиите на Крайслер е, че трябва да се използва масло, което е правено единствено и само за тези кутии. При смяната му с първото налично такова, както правят почти всички сервизи за ремонт, то възможността за проява на всякакви аномалии е голяма.
За това при каквито и да е проблеми с кутията и ако някой е пипал по кутията преди това, то първото нещо, което трябва да направите е да смените маслото с правилното такова. А то е именно TUTELA TRANSMISSION FORCE4.
Коментар
-
Последна редакция от BO; 17.02.2017, 10:41.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа: Преглед на мнението
Mobil ATF+4®MobilViscosity cSt @ 40ºC 34.4 cSt @ 100ºC 7.5 cP @ -40ºC 8,800 Viscosity Index 194 Flash Point, ºC (ºF) 200 ( 392) Pour Point, ºC (ºF) -50 (-5 Gravity, API 34.7 Color Red
ATF 134
Colour, DIN ISO 2549 red
Viscosity, DIN 51 562-1
cSt@40ºC 29,6
cSt@100ºC 6,5
Viscosity at -40 ºC, DIN 51398 mP a s 8500
Pour Point, ºC, DIN ISO 3016 -51
Flash Point, ºC, DIN ISO 2592 200
Viscosity Index, DIN ISO 2909 185
Коментар
-
BO написа: Преглед на мнениетоРавенола и Тутелата са с еднакви параметри. Мобил 134 е тотално различно масло и няма как да бъде заместител на АТФ4+.
Аз май не поясних , че в момента автоматичната скоростна кутия ми е пълна с ATF 134, надявам се като сложа една тутола или някое със същите параметри да заработи перфектно автомата .
Коментар
-
Ти какво очакваш едното масло с вискозитет при 100 градуса да е с 7.51, и другото да е със 7.51?
От общите параметри се вижда, че двете масла са еднакви. 134-цата е тотално различно масло. И майсторът ти няма какво да каже, освен да те излъже.
Поискай му просто да ти покаже черно ба бяло, където Мобил да казва, че АТФ+4 е било заменено от 134. Ама не той да ти го казва, а от официален бюлетин на Мобил, щом така твърди.
В случая от параметрите е все едно аз да ти кажа, че двигателно масло 0в-50 бил заместител на 15в-40. Просто като съпоставка да ти го дам, за да може да ми повярваш някак си.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ходих днес в сервиза на Коко. Един от майсторите ми обясни , че не било проблем да се сложи и масло atf 134, ставало. Най-вероятно е проблем на мозъка, че е сложен някъв стар и не се знае в какво състояние е. Първо ми вика , а такава кола не съм виждал. После я покара и ми вика , е ти какво искаш добре си върви , този модел скоростна кутия е такъв усеща се повече. След това ми вика , ако искаш може да ти сменя маслото и да сложа и добавка към него да пробваме. Иначе ако искам да си купя нов мозък за 2 бона и тогава нямало да усещам превключването. И каза че източвали маслото по стария начин , само част от него и ще усетя разлика след смяната чак след 2 000 км като мина. Та незнам какво да правя.
Някой може ли да ми даде едно кръгче с неговия Fiat Freemont за да видя какво е нормалното състояние ?
Коментар
-
creature5 написа: Преглед на мнениетоХодих днес в сервиза на Коко. Един от майсторите ми обясни , че не било проблем да се сложи и масло atf 134, ставало. Най-вероятно е проблем на мозъка, че е сложен някъв стар и не се знае в какво състояние е. Първо ми вика , а такава кола не съм виждал. После я покара и ми вика , е ти какво искаш добре си върви , този модел скоростна кутия е такъв усеща се повече. След това ми вика , ако искаш може да ти сменя маслото и да сложа и добавка към него да пробваме. Иначе ако искам да си купя нов мозък за 2 бона и тогава нямало да усещам превключването. И каза че източвали маслото по стария начин , само част от него и ще усетя разлика след смяната чак след 2 000 км като мина. Та незнам какво да правя.
Някой може ли да ми даде едно кръгче с неговия Fiat Freemont за да видя какво е нормалното състояние ?
Ако все пак е останал последния сервиз на света и отида - като ми наговорят глупостите дето на теб са ти наговорили ще забравя че съществува.
То тоя "майстор" само дето не е извадил боба да ти фърли...
Ти въобще защо пусна тая тема - ей така да си чешеш пръстите ли?
Смени си маслото с препоръчваното от производителя,защото това ти е най-евтиния вариант най-малкото.
След това ако няма промяна мисли за мозъци, бъбреци, джигери и прочие.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
- 1 like
Коментар
-
rangel88
creature5 написа: Преглед на мнениетоХодих днес в сервиза на Коко. Един от майсторите ми обясни , че не било проблем да се сложи и масло atf 134, ставало. Най-вероятно е проблем на мозъка, че е сложен някъв стар и не се знае в какво състояние е. Първо ми вика , а такава кола не съм виждал. После я покара и ми вика , е ти какво искаш добре си върви , този модел скоростна кутия е такъв усеща се повече. След това ми вика , ако искаш може да ти сменя маслото и да сложа и добавка към него да пробваме. Иначе ако искам да си купя нов мозък за 2 бона и тогава нямало да усещам превключването. И каза че източвали маслото по стария начин , само част от него и ще усетя разлика след смяната чак след 2 000 км като мина. Та незнам какво да правя.
Някой може ли да ми даде едно кръгче с неговия Fiat Freemont за да видя какво е нормалното състояние ?
То мозък за кола се купува ама за майстор не ...
А за каквото масло ти е дадено от производителя да слагаш само него и децата го зная....
Дам 100% че става дума за афтомат кутия без да чета темата ама сега е прочетох..
Такова само съм се возил на автомат, но има познат в сащ и се заговорих ме с него, защото знам, че автомат като се развила се хвърля колата.. И каза така
-На автомата маслото се следи много строго и се слага ВИНАГИ оригиналното си.... И се сменя колкото можеш по често.... Инак ще се самоубиеш ако караш по българската с него.... Проблемите при него идват предимно от нередовна смяна или менте масло. Той си сменял на кадилака всяка година маслото на автомата и кара с него 6 г а cadillac deville 91 4.9 му е 91 г и е на 200 000 мили и няма проблем с скоростите
Същото важи и за това електроното (или като му викат) 4х4 само оригинално масло!!!
За мерцедес автомат е това обаче не зная дали важи и за други ако на спирачка много бута и не може да го спреш бягай от него не го вземай!!!
От бричката това казвай и той и от един мой познат дето само с това търгува мерцедес автомат бутали на спирачка бягай на далече
https://www.vbox7.com/play:007c2184d1
10.10
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар