Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за Fiat Freemont

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    creature5 написа: Преглед на мнението
    .....специализиран сервиз за автоматични скоростни кутии Коко. Четох по форумите, че е много добър и на ниски цени.
    Виж за ниските цени не е баш така, ама зависи за теб какво означава ниски
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    Коментар


      #17
      Преди малко бях на компютърна диагностика в Ауто Италия, нищо не излезна , всичко било наред. Километрите били реални. Най-смешното беше паркирам пред сервиза и гледам от 7 паркирани коли 2 като мойта Питах приемчика , за какво толкова коли такива за ремонт , съвпадение ли е или се чупят много . И той ми каза, че единия бил за обслужване , а другия за ремонт. Било нормално да гори толкова с наще студове и гориво. За скоростната кутия нищо не излиза като грешки.

      Коментар


        #18
        Аз това за разхода и без да ти вземам пари ти го казах
        Порови из чуждите форуми мнение по проблема, тук сте малко с този джип. Освен това предполагам, че тази кутия се монтира и на други коли, за които също може да прочетеш.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #19
          Проблема при кутиите на Крайслер е, че трябва да се използва масло, което е правено единствено и само за тези кутии. При смяната му с първото налично такова, както правят почти всички сервизи за ремонт, то възможността за проява на всякакви аномалии е голяма.
          За това при каквито и да е проблеми с кутията и ако някой е пипал по кутията преди това, то първото нещо, което трябва да направите е да смените маслото с правилното такова. А то е именно TUTELA TRANSMISSION FORCE4.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #20
            Проблема при кутиите на Крайслер е, че трябва да се използва масло, което е правено единствено и само за тези кутии. При смяната му с първото налично такова, както правят почти всички сервизи за ремонт, то възможността за проява на всякакви аномалии е голяма.
            За това при каквито и да е проблеми с кутията и ако някой е пипал по кутията преди това, то първото нещо, което трябва да направите е да смените маслото с правилното такова. А то е именно TUTELA TRANSMISSION FORCE4.
            А не може ли да е пак ATF+4 масло, но друга марка, не точно на Tutela ? Гледам има 20 производителя на такъв тип масло ?

            Коментар


              #21
              Примерно това или това може.
              И обърни внимание на този текст:
              Mobil ATF+4 is not recommended for vehicles that require Ford Mercon® or General Motors Dexron® type fluids.
              Демек забравяш масло, което да има сертификат различен от ATF+4.
              Последна редакция от BO; 17.02.2017, 10:41.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #22
                Примерно това или това може.
                И обърни внимание на този текст:

                Демек забравяш масло, което да има сертификат различен от ATF+4.
                Днес говорих с майстора , който е сменял маслото и той ми каза , че пишело да се сложи atf 134 за тази кола и аз му викам е в книгата пише да се сложи atf +4 и той ми вика е то atf 134 бил по новия модел и atf +4 бил вътре в него. Нещо се обърках ? Гледам физическите параметри са различни.
                Mobil ATF+4®
                Viscosity
                cSt @ 40ºC 34.4
                cSt @ 100ºC 7.5
                cP @ -40ºC 8,800
                Viscosity Index 194
                Flash Point, ºC (ºF) 200 ( 392)
                Pour Point, ºC (ºF) -50 (-5
                Gravity, API 34.7
                Color Red

                Mobil
                ATF 134


                Colour, DIN ISO 2549 red

                Viscosity, DIN 51 562-1

                cSt@40ºC 29,6

                cSt@100ºC 6,5

                Viscosity at -40 ºC, DIN 51398 mP a s 8500
                Pour Point, ºC, DIN ISO 3016 -51
                Flash Point, ºC, DIN ISO 2592 200
                Viscosity Index, DIN ISO 2909 185



                Коментар


                  #23
                  А ето и на Tutela

                  Click image for larger version

Name:	tutelaOil.jpg
Views:	1
Size:	119,7 KB
ID:	2094269
                  и гледам на mobil и tutela и те имат различни характеристики ? Кво най-добре е да намеря от някъде Tutela ли ? Не го виждам да го предлагат на Българския пазар .

                  Коментар


                    #24
                    Сега погледнах и на Ravenol ATF+4 и неговите параметри са различни спрямо Тutela :
                    Click image for larger version

Name:	ravenolOil.jpg
Views:	1
Size:	38,1 KB
ID:	2094275

                    Коментар


                      #25
                      Равенола и Тутелата са с еднакви параметри. Мобил 134 е тотално различно масло и няма как да бъде заместител на АТФ4+.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #26
                        Равенола и Тутелата са с еднакви параметри. Мобил 134 е тотално различно масло и няма как да бъде заместител на АТФ4+.
                        Гледам , че са близки но не еднакви. Кое имаш предвид , че им е еднаквото ?

                        Аз май не поясних , че в момента автоматичната скоростна кутия ми е пълна с ATF 134, надявам се като сложа една тутола или някое със същите параметри да заработи перфектно автомата .

                        Коментар


                          #27
                          Ти какво очакваш едното масло с вискозитет при 100 градуса да е с 7.51, и другото да е със 7.51?
                          От общите параметри се вижда, че двете масла са еднакви. 134-цата е тотално различно масло. И майсторът ти няма какво да каже, освен да те излъже.
                          Поискай му просто да ти покаже черно ба бяло, където Мобил да казва, че АТФ+4 е било заменено от 134. Ама не той да ти го казва, а от официален бюлетин на Мобил, щом така твърди.
                          В случая от параметрите е все едно аз да ти кажа, че двигателно масло 0в-50 бил заместител на 15в-40. Просто като съпоставка да ти го дам, за да може да ми повярваш някак си.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #28
                            Ходих днес в сервиза на Коко. Един от майсторите ми обясни , че не било проблем да се сложи и масло atf 134, ставало. Най-вероятно е проблем на мозъка, че е сложен някъв стар и не се знае в какво състояние е. Първо ми вика , а такава кола не съм виждал. После я покара и ми вика , е ти какво искаш добре си върви , този модел скоростна кутия е такъв усеща се повече. След това ми вика , ако искаш може да ти сменя маслото и да сложа и добавка към него да пробваме. Иначе ако искам да си купя нов мозък за 2 бона и тогава нямало да усещам превключването. И каза че източвали маслото по стария начин , само част от него и ще усетя разлика след смяната чак след 2 000 км като мина. Та незнам какво да правя.

                            Някой може ли да ми даде едно кръгче с неговия Fiat Freemont за да видя какво е нормалното състояние ?

                            Коментар


                              #29
                              creature5 написа: Преглед на мнението
                              Ходих днес в сервиза на Коко. Един от майсторите ми обясни , че не било проблем да се сложи и масло atf 134, ставало. Най-вероятно е проблем на мозъка, че е сложен някъв стар и не се знае в какво състояние е. Първо ми вика , а такава кола не съм виждал. После я покара и ми вика , е ти какво искаш добре си върви , този модел скоростна кутия е такъв усеща се повече. След това ми вика , ако искаш може да ти сменя маслото и да сложа и добавка към него да пробваме. Иначе ако искам да си купя нов мозък за 2 бона и тогава нямало да усещам превключването. И каза че източвали маслото по стария начин , само част от него и ще усетя разлика след смяната чак след 2 000 км като мина. Та незнам какво да правя.

                              Някой може ли да ми даде едно кръгче с неговия Fiat Freemont за да видя какво е нормалното състояние ?
                              Аз никога не бих отишъл в сервиз който се казва "на Коко".
                              Ако все пак е останал последния сервиз на света и отида - като ми наговорят глупостите дето на теб са ти наговорили ще забравя че съществува.
                              То тоя "майстор" само дето не е извадил боба да ти фърли...
                              Ти въобще защо пусна тая тема - ей така да си чешеш пръстите ли?
                              Смени си маслото с препоръчваното от производителя,защото това ти е най-евтиния вариант най-малкото.
                              След това ако няма промяна мисли за мозъци, бъбреци, джигери и прочие.
                              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                              Нека Силата на бъде с Нас...

                              Коментар


                                #30
                                creature5 написа: Преглед на мнението
                                Ходих днес в сервиза на Коко. Един от майсторите ми обясни , че не било проблем да се сложи и масло atf 134, ставало. Най-вероятно е проблем на мозъка, че е сложен някъв стар и не се знае в какво състояние е. Първо ми вика , а такава кола не съм виждал. После я покара и ми вика , е ти какво искаш добре си върви , този модел скоростна кутия е такъв усеща се повече. След това ми вика , ако искаш може да ти сменя маслото и да сложа и добавка към него да пробваме. Иначе ако искам да си купя нов мозък за 2 бона и тогава нямало да усещам превключването. И каза че източвали маслото по стария начин , само част от него и ще усетя разлика след смяната чак след 2 000 км като мина. Та незнам какво да правя.

                                Някой може ли да ми даде едно кръгче с неговия Fiat Freemont за да видя какво е нормалното състояние ?
                                При такива констатации освен да бягаш през глава друго не ти остава!!!
                                То мозък за кола се купува ама за майстор не ...
                                А за каквото масло ти е дадено от производителя да слагаш само него и децата го зная....


                                Дам 100% че става дума за афтомат кутия без да чета темата ама сега е прочетох..
                                Такова само съм се возил на автомат, но има познат в сащ и се заговорих ме с него, защото знам, че автомат като се развила се хвърля колата.. И каза така
                                -На автомата маслото се следи много строго и се слага ВИНАГИ оригиналното си.... И се сменя колкото можеш по често.... Инак ще се самоубиеш ако караш по българската с него.... Проблемите при него идват предимно от нередовна смяна или менте масло. Той си сменял на кадилака всяка година маслото на автомата и кара с него 6 г а cadillac deville 91 4.9 му е 91 г и е на 200 000 мили и няма проблем с скоростите
                                Същото важи и за това електроното (или като му викат) 4х4 само оригинално масло!!!

                                За мерцедес автомат е това обаче не зная дали важи и за други ако на спирачка много бута и не може да го спреш бягай от него не го вземай!!!
                                От бричката това казвай и той и от един мой познат дето само с това търгува мерцедес автомат бутали на спирачка бягай на далече
                                https://www.vbox7.com/play:007c2184d1
                                10.10
                                Последна редакция от ; 21.02.2017, 16:17.

                                Коментар

                                Working...
                                X