Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кабел между алтернатор и акумулатор - нов или втора употреба?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кабел между алтернатор и акумулатор - нов или втора употреба?

    Привет, колеги!
    Вчера се установи, че кабелът между алтернатора и акумулатора е фира. С две думи: грее като ненормален на кабелната обувка към акумулатора и подава под 13,6 В на акумулатора. Систематично не дозарежда. На алтернатора нещата са нормални - 14,2 В. Сцепихме го и видяхме, че от нагряването е окислил и навътре в изолацията и просто трябва да се смени.

    Сега вариантите са ми 3:
    1. Нов от иБей - към 80 лв. Не ми се иска, предвид, че не знам колко време ще го чакам, имам писма до Дядо Мраз в джоба и пр.
    2. Втора ръка от морга. Не знам колко ще струва. Проблемът не е типичен за Браво, така че чисто технически не е лош вариант.
    3. Свалям кабела, купувам друга жица и отивам някъде да ми я сложат в същите обувки. Най-много ми харесва, но не знам къде ще я свършат като хората тая работа и дали обувките могат да се ползват пак, защото тая към акумулатора е малко особена. Прилагам снимка.

    Да ме посъветвате, ако може?

    Click image for larger version

Name:	Kabel Bravo.jpg
Views:	1
Size:	249,3 KB
ID:	2166261
    браво 1,6/90 - 09 г.

    #2
    кабел

    Втора уротреба ще свърши работа
    има доста фиати на цасти или от морга
    Може от магазин например до женски пазар 74 ул. „Братя Миладинови“

    взимаш кабел и обувки и там мисля че може да ти го климпват
    и готово .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Абе едната обувка е много крива. Едва ли ще я намеря някъде.
      браво 1,6/90 - 09 г.

      Коментар


        #4
        Абе изумяваш ме. Нови клеми има при магазините за АБ. Ама ако не е крива прав ток ли ще тече по нея. Сигурен съм че и с нормална обувка ще стане крива е заради захода към АБ. Другия вариатт е носиш кабела в франсискуб и го оправят.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Франсискуб ми е далече. То почти всеки сервиз, който е препоръчван в тоя форум ми е далече.
          Права клема също ще стане, ама трябва между дупката и кербовката да има към 2 см. Поне. И ще стърчи гадно към въздуховода.
          Затова се спрях на вариант 3, ама без да бързам, щото гадината се е закрепила по незнайни причини.
          Днес ходих за жицата до Бул. Сливница и си викам "Я да пипна връзката" - стайна температура. Измерих и ми даде точно 14 В на празен ход с включени къси, дълги и вентилатор на 3. Без тях - 14,2. Явно докато сме го сукали да го забелим оня ден, нагарът се е поотръскал и контактът се е подобрил.
          браво 1,6/90 - 09 г.

          Коментар

          Working...
          X