Привет, колеги!
Вчера се установи, че кабелът между алтернатора и акумулатора е фира. С две думи: грее като ненормален на кабелната обувка към акумулатора и подава под 13,6 В на акумулатора. Систематично не дозарежда. На алтернатора нещата са нормални - 14,2 В. Сцепихме го и видяхме, че от нагряването е окислил и навътре в изолацията и просто трябва да се смени.
Сега вариантите са ми 3:
1. Нов от иБей - към 80 лв. Не ми се иска, предвид, че не знам колко време ще го чакам, имам писма до Дядо Мраз в джоба и пр.
2. Втора ръка от морга. Не знам колко ще струва. Проблемът не е типичен за Браво, така че чисто технически не е лош вариант.
3. Свалям кабела, купувам друга жица и отивам някъде да ми я сложат в същите обувки. Най-много ми харесва, но не знам къде ще я свършат като хората тая работа и дали обувките могат да се ползват пак, защото тая към акумулатора е малко особена. Прилагам снимка.
Да ме посъветвате, ако може?
Вчера се установи, че кабелът между алтернатора и акумулатора е фира. С две думи: грее като ненормален на кабелната обувка към акумулатора и подава под 13,6 В на акумулатора. Систематично не дозарежда. На алтернатора нещата са нормални - 14,2 В. Сцепихме го и видяхме, че от нагряването е окислил и навътре в изолацията и просто трябва да се смени.
Сега вариантите са ми 3:
1. Нов от иБей - към 80 лв. Не ми се иска, предвид, че не знам колко време ще го чакам, имам писма до Дядо Мраз в джоба и пр.
2. Втора ръка от морга. Не знам колко ще струва. Проблемът не е типичен за Браво, така че чисто технически не е лош вариант.
3. Свалям кабела, купувам друга жица и отивам някъде да ми я сложат в същите обувки. Най-много ми харесва, но не знам къде ще я свършат като хората тая работа и дали обувките могат да се ползват пак, защото тая към акумулатора е малко особена. Прилагам снимка.
Да ме посъветвате, ако може?
Коментар