Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след смяна на жило съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем след смяна на жило съединител

    Колега скъсах жило на съединителя, сменихме го и сега след известно време каране много трудно започват да влизат скоростите. Регулирах го , но пак същата работа? Става въпрос за Fiat Bravo 1.6 , някакви идеи?

    #2
    Да промии и смажи вилката на скоростите.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      а някакви шумове
      да усещаш нещо на педала (някаква вибрация или нещо друго )когато го натискаш

      Коментар


        #4
        Отрегулирай го на топла кола, от личен опит ти казвам. Моята като е студена отлепя малко по-високо. Съединителят ми не си знае километрите (и аз не му ги знам), жилото ми е ново. В началото го нагласих на некарана кола, но след като загря скоростите започнаха да хъркат при влизане. Не можах да го регулирам от първия път - на няколко итерации и след няколко дена каране го нагласих да отделя както бях свикнал.

        Съединителят трябва да ти върви мазно без да стърже, скърца, вибрира. Ако са ти прокарали жилото като хората, просто го натегли още малко от гайката за регулиране. Направи го на загряла кола. Натегни го до момента в който скоростите започнат да влизат свободно без да хъркат. Ако съединителят ти е износен, при това положение педалът ще се вдигне доста над този на спирачката. Това не е добър вариант - пренатегнатото жило ще го скъсаш бързо. Неправилното монтирано такова - още по-бързо.

        Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

        Коментар


          #5
          Я аз да се обадя.Понеже ми хвана окото за вибрирането ,моя съединител с подобен проблем когато колата е на място и крака ми е на съединителя си вибрира стабилно.
          this

          Коментар


            #6
            Ами приготви се психически. Нов и си готов
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              То проблема май е друг :D ,че след като се запали тая кола оттогава нещо съединителя задържа на пода сигурнл нещо е клеясало за тия всички години..
              this

              Коментар


                #8
                Аз го имам същия проблем, сменях съединител преди 10 хил. км, а малко след това скъсах и жило. Още след смяна на новото жило, не включваше нормално първа предавка, регулирах го и уж всичко беше ок... ама дръжки след 200 км пак същата история, после с все опити да натягам/отпускам се оправя положението, ама все след известно каране пак се проявява проблема с първата скорост. Всички други си влизат супер, съединителя ми отделя около средата. За модела нали имаше два вида жила - късо и дълго, но не съм компетентен, някой ако знае да сподели.

                Коментар


                  #9
                  Вилката трябва да се движи с един пръст да не кажа с поглед. Промии яи я смажи. Гаранция е ръждясала.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Това със смазването ще го направя почивните дни, но и педала на съединителя нещо не се натиска нормално, според мен в жилото ми проблема. Някой ако е запознат със смяната на такова с късо да сподели, че утре и другия ден го дават хубаво времето, да се задействам докато е време. Благодаря

                    Коментар


                      #11
                      Вчера смених жилото с късо такова и разлика има осезаема в натискането на педала - стана супер, натиска се леко. Проблема с включването на първа си остана обаче. смазах и вилката, макар че си се движеше леко. Последни съмнения имам в щангите..само те останаха.

                      Коментар


                        #12
                        А маслото в скоростите от кога е?
                        На първа не влиза при спряла кола или само при леко движеща се?


                        Иначе за 20лв всички жила са ментета. И аз смених с късо накрая.
                        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                        FIAT UNO 1.5

                        Коментар


                          #13
                          Смених заедно със смяната на съединителя и маслото на ск. кутия с IGAT 75W90. То хъркане и странни звуци няма, всички скорости с изключения на 1-ва влизат перфектно. Но както казваш при леко движеща се кола и първа влиза перфектно. Иначе жилото че е ментак, си е така - китайски ITN, но за сега с него натискането на педала е повече от задоволяващо.

                          пп. Забравих да спомена в предишните постове - 1,6 е мотора
                          Последна редакция от vnukata; 13.12.2016, 09:04.

                          Коментар

                          Working...
                          X