Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малко ремонт по Типо-то - марки на частите и магазини?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Малко ремонт по Типо-то - марки на частите и магазини?

    Здравейте колеги.Тъй като нямам много време да се поровя из форума искам да попитам за някои неща дали можете да ми препоръчате магазин или марка.Засега съм се спрял на следното :носачи - Frap от Ал.ауто.накрайници (вътрешни) за рейката - Frap от Ал.ауто.биалетки и тампоните им пак Frap и пак от Ал.ауто.съединител (комплект дисковете и лагера) - Valeo пак от Ал.ауто.амортисьори Cofap (изцяло маслени и нерециклирани) от Италсервиз (сервиза под моста на Цариградско Шосе)Остава да измисля :Лагери предни на главините - какви и откъде?Ремонт на спирачна помпа (смяна на гумичките и обезвъздушаване) - мога да си я сваля сам и само да я занеса някъде ама после няма да успея да обезвъздуша добре така че по-добре да оставя колата някъде и да я направят както трябва.
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    #2
    Ами аз понеже съм опитал всичко друго и съм се отчаял от него затова се спрях на FRAP.Много познати са доволни от тях.За носачите имало някакви англииски Muk или нещо такова ама не ги знаят по магазините а и препдолагам се доставят с поръчка и т.н. и надали са по-добри от FRAP.Ползвах BIRTH и изкараха точно 5200km. Амортисьорите в момента са ми газово-маслени Cofap ама са твърде твърди за това малко двигателче и много лумкат по дупките...макар че по завои и т.н. не помръдва но с предимно градското каране предпочитам по-мека возия а и за предницата е по-добре да не се лумка толкова много...По повод лагерите - слагал съм сръбски в скоростна кутия и отиде за наистина някакви си километри и наскоро разглобявах въпросната да си го сменям.Сериино производство ли са за да си търся примерно SKF или нещо от сорта или са си специфични някакви?
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    Коментар


      #3
      Аха...благодаря!А как точно се сменя? - ще трябва ли да ходя на сервиз и да го вадят и набиват с преса или ще стане по старата система с набиването и избиването наръка?
      Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

      Коментар


        #4
        zfa159 написа:
        Ами аз понеже съм опитал всичко друго и съм се отчаял от него затова се спрях на FRAP.Много познати са доволни от тях.За носачите имало някакви англииски Muk или нещо такова ама не ги знаят по магазините а и препдолагам се доставят с поръчка и т.н. и надали са по-добри от FRAP.Ползвах BIRTH и изкараха точно 5200km. Амортисьорите в момента са ми газово-маслени Cofap ама са твърде твърди за това малко двигателче и много лумкат по дупките...макар че по завои и т.н. не помръдва но с предимно градското каране предпочитам по-мека возия а и за предницата е по-добре да не се лумка толкова много...По повод лагерите - слагал съм сръбски в скоростна кутия и отиде за наистина някакви си километри и наскоро разглобявах въпросната да си го сменям.Сериино производство ли са за да си търся примерно SKF или нещо от сорта или са си специфични някакви?
        MOOG са хубави носачи но са скъпички /около 130лв на бр/ лагерите и на BREDA-карат стига да се монтират качествено, иначе SKF или FAG са за предпочитане но дали си струва разликата в цената аз съм с BREDA на уното вече около 80 хил нямам забележки
        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
        UNO 1.0 FIRE

        Коментар


          #5
          Доколкото проверих в Евро07 има BREDA.Понеже няма да успея да измкна всичките пари накуп измислих следната последователност на сменяне на нещата :1.Спирачна помпа (все пак тя е най-важна)2.Съединител (от него в момента на тръгването има зверси притръсввания на колата,в ървия момент забива нос а като загрее даже и скърца ужасно при натискане и отпускане на педала)3.Амортисьорите и при нужда и тампоните им отгоре. (настоящите са газови и предницата влиза много твърдо в дупките иначе не са изпуснали или повредени).4.Носачите и свързаните с тях неща (биалетки,тампони на стаб.щанга)5.Накрайниците на рейката (вътрешните и ако трябва и външните)6.Лагерите на главините.
          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

          Коментар


            #6
            Re: Малко ремонт по Типо-то - марки на частите и магазини?

            zfa159 написа:
            ...съединител (комплект дисковете и лагера) - Valeo пак от Ал.ауто....
            Знаеш ли ориентировъчни цени? И аз трябва да ги сменям, ефекта е същия..
            Fiat Stilo 1.8 16V

            Коментар


              #7
              Ами цял комплект VALEO е около 160лв а на части излизат около 100-тина и са както следва :-лагера BREDA - 14,80лв.-феродов диск - MECARM - 39.00лв.-притискателен диск MECARM - 38.90лв.то откъде копая ориентировъчните цени - http://www.axm-auto.com/Иначе из София са по-евтини ама с около 4-5-10лв.
              Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

              Коментар


                #8
                zfa159 написа:
                Ами цял комплект VALEO е около 160лв ...
                Мисля, че си заслужава. И аз на първа приритвам на тръгване, а дисковете са на 3000км! Не знам какви са сложили, ама са много фалшиви. Даже си мислех, че е тампон на вдигателя та ги смених всичките ама не-пак си рита.
                Fiat Stilo 1.8 16V

                Коментар


                  #9
                  Защо ли и аз го минах този път.....ама при мен аз си бях виновен изцяло.Когато си правих двигателя не ми стигнаха парите да сменя и притискателя.Смених само феродовия диск и то с някакъс от Застава (те имат модификация с моя двигател и феродовия е същия).Резултатът - само след няколко десети километра феродовия започна да изпуска (имам в предвид тези пружини на него които обират вибрациите) а притискателя да не притиска добре (омекнали пружини) а лагера пък да вие.Реших че не може да е от съединителя трдръпването и тресенето на 1-ва и си смених тампоните на двигателя - без резултат.Сега си мисля да инвестирам във Valeo и да съм спокоен.Отдавна съм спрял да се занимавам със сервизи по повод неща които мога сам да си свърша (нещо по двигателя или съединител или предница и т.н.) така че каквото си купя такова ще си сложа.За спирачната помпа последно се спирам на варианта да си рециклирам моята.Сега си говорих с един познат и той ми каза че точно след 200км чисто ново Metelli му е изпуснало като стой та гледай и вътре са били скъсани две от гумичките.Препоръча ми майстори които шлайфат цилиндъра и после си правят гумички по новия размер.Дават си и гараниця (не че ще ме грее ако се пребия де).Честно казано съм по-склонен да се доверя на тях отколкото на нещо ново което никой не знае откъде идва.Брат ми и той си взе чисто нова помпа (пак Metelli) и още не може да се пребори с ядовете които му създава (първо блокира задния мост а после започва да спира предния.Същевременно отдолу крана за задния мост работи доста добре).
                  Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                  Коментар


                    #10
                    А толкоз ли си прекалил че да надереш и притискателния диск а не само феродото или просто профилактично се сменя по съвет на някой майстор ? интересно ми е че съм карал ладата 120 000 със оригинален и ми го смениха феродото профилактично покрай друг ремонт. А новото беше само 0,5мм по-дебело
                    Fiat Tipo 1.6 DOHC

                    Коментар


                      #11
                      Ами при повреден лагер притискателя се деформира (по-точно така нареченото Слънце което представлява тези като палци които натиска лагера).В моя случай това е проблема и се налага да го сменям.
                      Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                      Коментар


                        #12
                        Re: Малко ремонт по Типо-то - марки на частите и магазини?

                        zfa159 написа:
                        Здравейте колеги.Тъй като нямам много време да се поровя из форума искам да попитам за някои неща дали можете да ми препоръчате магазин или марка.Засега съм се спрял на следното :носачи - Frap от Ал.ауто.накрайници (вътрешни) за рейката - Frap от Ал.ауто.биалетки и тампоните им пак Frap и пак от Ал.ауто.съединител (комплект дисковете и лагера) - Valeo пак от Ал.ауто.амортисьори Cofap (изцяло маслени и нерециклирани) от Италсервиз (сервиза под моста на Цариградско Шосе)Остава да измисля :Лагери предни на главините - какви и откъде?Ремонт на спирачна помпа (смяна на гумичките и обезвъздушаване) - мога да си я сваля сам и само да я занеса някъде ама после няма да успея да обезвъздуша добре така че по-добре да оставя колата някъде и да я направят както трябва.
                        - Лагер на предна главина на Дедра 1.6 - 2000 турбо (също за Типо и Темпра над 1,4) става от такъв на Алеко - 12 лв. Беларуски. и размерите са му 37х72х37

                        Коментар


                          #13
                          Надали за типо 1.1 ще са същите но не е невъзможно и ще проверя.Благодаря!
                          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                          Коментар


                            #14
                            zfa159 написа:
                            Надали за типо 1.1 ще са същите но не е невъзможно и ще проверя.Благодаря!
                            Четете внимателно,отнася се за Типо и Темпра над 1,4

                            Коментар

                            Working...
                            X