Здравейте колеги.Тъй като нямам много време да се поровя из форума искам да попитам за някои неща дали можете да ми препоръчате магазин или марка.Засега съм се спрял на следното :носачи - Frap от Ал.ауто.накрайници (вътрешни) за рейката - Frap от Ал.ауто.биалетки и тампоните им пак Frap и пак от Ал.ауто.съединител (комплект дисковете и лагера) - Valeo пак от Ал.ауто.амортисьори Cofap (изцяло маслени и нерециклирани) от Италсервиз (сервиза под моста на Цариградско Шосе)Остава да измисля :Лагери предни на главините - какви и откъде?Ремонт на спирачна помпа (смяна на гумичките и обезвъздушаване) - мога да си я сваля сам и само да я занеса някъде ама после няма да успея да обезвъздуша добре така че по-добре да оставя колата някъде и да я направят както трябва.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко ремонт по Типо-то - марки на частите и магазини?
Collapse
X
-
Ами аз понеже съм опитал всичко друго и съм се отчаял от него затова се спрях на FRAP.Много познати са доволни от тях.За носачите имало някакви англииски Muk или нещо такова ама не ги знаят по магазините а и препдолагам се доставят с поръчка и т.н. и надали са по-добри от FRAP.Ползвах BIRTH и изкараха точно 5200km. Амортисьорите в момента са ми газово-маслени Cofap ама са твърде твърди за това малко двигателче и много лумкат по дупките...макар че по завои и т.н. не помръдва но с предимно градското каране предпочитам по-мека возия а и за предницата е по-добре да не се лумка толкова много...По повод лагерите - слагал съм сръбски в скоростна кутия и отиде за наистина някакви си километри и наскоро разглобявах въпросната да си го сменям.Сериино производство ли са за да си търся примерно SKF или нещо от сорта или са си специфични някакви?Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
-
zfa159 написа:Ами аз понеже съм опитал всичко друго и съм се отчаял от него затова се спрях на FRAP.Много познати са доволни от тях.За носачите имало някакви англииски Muk или нещо такова ама не ги знаят по магазините а и препдолагам се доставят с поръчка и т.н. и надали са по-добри от FRAP.Ползвах BIRTH и изкараха точно 5200km. Амортисьорите в момента са ми газово-маслени Cofap ама са твърде твърди за това малко двигателче и много лумкат по дупките...макар че по завои и т.н. не помръдва но с предимно градското каране предпочитам по-мека возия а и за предницата е по-добре да не се лумка толкова много...По повод лагерите - слагал съм сръбски в скоростна кутия и отиде за наистина някакви си километри и наскоро разглобявах въпросната да си го сменям.Сериино производство ли са за да си търся примерно SKF или нещо от сорта или са си специфични някакви?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Доколкото проверих в Евро07 има BREDA.Понеже няма да успея да измкна всичките пари накуп измислих следната последователност на сменяне на нещата :1.Спирачна помпа (все пак тя е най-важна)2.Съединител (от него в момента на тръгването има зверси притръсввания на колата,в ървия момент забива нос а като загрее даже и скърца ужасно при натискане и отпускане на педала)3.Амортисьорите и при нужда и тампоните им отгоре. (настоящите са газови и предницата влиза много твърдо в дупките иначе не са изпуснали или повредени).4.Носачите и свързаните с тях неща (биалетки,тампони на стаб.щанга)5.Накрайниците на рейката (вътрешните и ако трябва и външните)6.Лагерите на главините.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Ами цял комплект VALEO е около 160лв а на части излизат около 100-тина и са както следва :-лагера BREDA - 14,80лв.-феродов диск - MECARM - 39.00лв.-притискателен диск MECARM - 38.90лв.то откъде копая ориентировъчните цени - http://www.axm-auto.com/Иначе из София са по-евтини ама с около 4-5-10лв.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
zfa159 написа:Ами цял комплект VALEO е около 160лв ...Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Защо ли и аз го минах този път.....ама при мен аз си бях виновен изцяло.Когато си правих двигателя не ми стигнаха парите да сменя и притискателя.Смених само феродовия диск и то с някакъс от Застава (те имат модификация с моя двигател и феродовия е същия).Резултатът - само след няколко десети километра феродовия започна да изпуска (имам в предвид тези пружини на него които обират вибрациите) а притискателя да не притиска добре (омекнали пружини) а лагера пък да вие.Реших че не може да е от съединителя трдръпването и тресенето на 1-ва и си смених тампоните на двигателя - без резултат.Сега си мисля да инвестирам във Valeo и да съм спокоен.Отдавна съм спрял да се занимавам със сервизи по повод неща които мога сам да си свърша (нещо по двигателя или съединител или предница и т.н.) така че каквото си купя такова ще си сложа.За спирачната помпа последно се спирам на варианта да си рециклирам моята.Сега си говорих с един познат и той ми каза че точно след 200км чисто ново Metelli му е изпуснало като стой та гледай и вътре са били скъсани две от гумичките.Препоръча ми майстори които шлайфат цилиндъра и после си правят гумички по новия размер.Дават си и гараниця (не че ще ме грее ако се пребия де).Честно казано съм по-склонен да се доверя на тях отколкото на нещо ново което никой не знае откъде идва.Брат ми и той си взе чисто нова помпа (пак Metelli) и още не може да се пребори с ядовете които му създава (първо блокира задния мост а после започва да спира предния.Същевременно отдолу крана за задния мост работи доста добре).Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
А толкоз ли си прекалил че да надереш и притискателния диск а не само феродото или просто профилактично се сменя по съвет на някой майстор ? интересно ми е че съм карал ладата 120 000 със оригинален и ми го смениха феродото профилактично покрай друг ремонт. А новото беше само 0,5мм по-дебелоFiat Tipo 1.6 DOHC
Коментар
-
Re: Малко ремонт по Типо-то - марки на частите и магазини?
zfa159 написа:Здравейте колеги.Тъй като нямам много време да се поровя из форума искам да попитам за някои неща дали можете да ми препоръчате магазин или марка.Засега съм се спрял на следното :носачи - Frap от Ал.ауто.накрайници (вътрешни) за рейката - Frap от Ал.ауто.биалетки и тампоните им пак Frap и пак от Ал.ауто.съединител (комплект дисковете и лагера) - Valeo пак от Ал.ауто.амортисьори Cofap (изцяло маслени и нерециклирани) от Италсервиз (сервиза под моста на Цариградско Шосе)Остава да измисля :Лагери предни на главините - какви и откъде?Ремонт на спирачна помпа (смяна на гумичките и обезвъздушаване) - мога да си я сваля сам и само да я занеса някъде ама после няма да успея да обезвъздуша добре така че по-добре да оставя колата някъде и да я направят както трябва.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар