Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто МК1 1.2 8v проблем със запалване и обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Пунто МК1 1.2 8v проблем със запалване и обороти

    Здравейте!!!
    Направо към проблема , пунтото започна да има проблеми с оборотити и трудно пали , видимо не работят всички цилиндри . Смених свещи и кабели , но нищо , пробвах всяка една бобина с уред за показване - подаването на искра към свещити и там греда. Сетих се за стъпковият мотор , свалих го и започнах сам да регулирам притука на въздух с пръти , имитирайки ст.мотор и той се движеше.Колата е с газов инжекцион , но проблема е и при двете горива , но смятам , че при работата на газ е една идея по-добре. С това се изчерпах. Моля , ако някой има представа моля да пише. Предварително благодарял
    Последна редакция от Specialec; 10.11.2016, 22:44.

    #2
    А, пуснал ли проверка за грешки?
    Защото аз имах проблем при запалването - паля и колата се тресеше и играеха оборотите и дори светна Check-a на таблото!
    Вкъщи си имах OBD устройство и от телефона ми откри грешка в бобина №2 - смених я и всичко бе наред...
    При теб, със сигурност е по-различно, но й направи един Check за грешки - може да помогне да разбереш от къде идва проблема!
    Последна редакция от mnnedialkov; 11.11.2016, 15:16.

    Коментар


      #3
      Не съм я закачал още ,понеже изчетох доста подобни статии, но повечето колеги споделят, че нищо не излиза на диагностиката. Имам съмнение за ЕГР-а понеже, ако той е задръстено може да прави същите мизерии. И другия варянт да сваля дросела и да го почистя, но незнам. Благодаря за съвета, но ми е последен варянт.

      Коментар


        #4
        Що ли ми мирише на еку.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа: Преглед на мнението
          Що ли ми мирише на еку.
          Нещо по конкретно ще можеш ли да дадеш?

          Коментар


            #6
            Модела е известен с проблемно еку. Симптомите са същите.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              При установяване, че там е проблема, какъв е начина за отстраняване му и какво да гледам при смяна на е еку-то. На колко букси е и дали се намира зад дросела ?
              Последна редакция от Specialec; 11.11.2016, 19:42.

              Коментар


                #8
                Проблемът бе локализиран един от инжекционите бе умрял

                Коментар


                  #9
                  Specialec написа: Преглед на мнението
                  Проблемът бе локализиран един от инжекционите бе умрял
                  Кои инжекциони?
                  Може ли по-конкретно?
                  Fiat Punto Sporting 1.2 16V 2000

                  Коментар


                    #10
                    Оказа се, че на 4 ти цилиндер дюзата е заминала .

                    Коментар

                    Working...
                    X