Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на водна помпа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ремонт на водна помпа

    Здравейте колеги , някой знае ли къде в София се ремонтират водни помпи на автомобили/говорим за читави майстори/става въпрос за помпа на АУДИ А6 2,5TDI ,понеже е цифра , а тези от магазина карат макс 2 години , а и смяната е истинско приключение.Пък и ако има читав майстор може и нашите фиатски помпи да му караме.
    koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

    #2
    Не съм чул някой да ги ремонтира пък да карат 5 години
    а и тя сигурно най здравата част в колата
    Има едни лагер и това е
    Какво прави колата дига температура ли
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Забрави за тая песен. Нова и толкова.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Значи тия "оригинални" ментаци задължително протичат на втората година.Колата се кара само с читав антифриз и за две години навива макс. 30 х.км, и помпата я свалям с раздробен лагер и течаща като лейка.Първата беше DOLZ после я сменихме с HEPU и никаква разлика , търсих проблема в ролки,несъосност на ремъците , но всичко там е ОК.Явно ги правят за честа смяна за да могат да пълнят гушите!!
        koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

        Коментар


          #5
          Аз пък нямам такива наблюдения върху нашата марка обаче. Водна помпа кара 2 смени на ангренажа на 50к. Е, освен ако не е дефектна и да изтече антифриза 600 км след смяната...
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            pakumba написа: Преглед на мнението
            Аз пък нямам такива наблюдения върху нашата марка обаче. Водна помпа кара 2 смени на ангренажа на 50к. Е, освен ако не е дефектна и да изтече антифриза 600 км след смяната...
            Аз за наште не се притеснявам.Първо цената е на 1/4 от тази на "хубавите" немски каруци и наистина карат по над 100хил.Ама съгласете че 30хил. е нищо.На моята Марея ме е срам да кажа на колко е.
            koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

            Коментар


              #7
              Базирайки се на опита си, казвам, че пишеш нонсенс.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #8
                питай в сервиза за рейки до Макдоналдс люлин

                Коментар


                  #9
                  На бравото, водна помпа валео, протече на 49000, но пък я рекламираха.
                  FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                  Коментар


                    #10
                    Константинов написа: Преглед на мнението
                    Значи тия "оригинални" ментаци задължително протичат на втората година.Колата се кара само с читав антифриз и за две години навива макс. 30 х.км, и помпата я свалям с раздробен лагер и течаща като лейка.Първата беше DOLZ после я сменихме с HEPU и никаква разлика , търсих проблема в ролки,несъосност на ремъците , но всичко там е ОК.Явно ги правят за честа смяна за да могат да пълнят гушите!!
                    То и на 2-те марки, които си пробвал, частите са им боклуци. А дори не са от най-евтините. Не знам за това Ауди, но на италианките Метели е прилична помпа за парите си, също и Салери. Но не знам дали тези марки правят помпи за тоя кенеф 2.5 ТДИ.

                    Коментар


                      #11
                      bobi_33 написа: Преглед на мнението
                      То и на 2-те марки, които си пробвал, частите са им боклуци. А дори не са от най-евтините. Не знам за това Ауди, но на италианките Метели е прилична помпа за парите си, също и Салери. Но не знам дали тези марки правят помпи за тоя кенеф 2.5 ТДИ.
                      А, ето такава помпа на Метели монтираха на бравото. С тази марка уж нямало проблеми, а с валео, защо има нали е марка? Марка, ама и тя правена в Китай!

                      Колеги, дали не е сега момента да "похваля" отново Ауто Италия Бургас. По същия повод, попитах АИ Б-с за подмяна на ангренажен комплект, то така ще се сменя помпа, да е всичко, 49000км -толкоз, какво да се прави. Отговориха ми, че се монтират оригинални части за модела, но ги нямали налични и трябвало да ги търсят/доставят и щели да ми се обадят. Гаранционният пробег бил 60000 км?!! Вече съм на 1600км, след смяната в друг ползван от мен сервиз, а обаждането от АУ-Бс още го няма. Предложената цена на АИ е близо 2.3 пъти по-висока от вече заплатената от мен. И още нещо, приятел с форд-D 2.0 136 к.с. сменя ангр. комплект в оторизирания сервиз на форд. Цената му е малко по-висока от тази на АИ, но гаранцията му е 160000км и ги кара и не му пука?!
                      Последна редакция от Flow; 31.10.2016, 22:10.
                      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                      Коментар


                        #12
                        не знам кой колко помпи е монтирал,ама аз лично въпросните марки -долц и хепу съм слагал много и проблеми никакви,така,че колегата да търси причината на друго място,а още повече съм слагал такива помпи и на въпросната марка и модел.причината за скапването е ми е ясна,но не ми се коментира.просто не търсете причината във помпите

                        Коментар


                          #13
                          bobi_33 написа: Преглед на мнението
                          То и на 2-те марки, които си пробвал, частите са им боклуци. А дори не са от най-евтините. Не знам за това Ауди, но на италианките Метели е прилична помпа за парите си, също и Салери. Но не знам дали тези марки правят помпи за тоя кенеф 2.5 ТДИ.
                          Хъм А6 2.5 (само да занех и годината) кенеф... Намери ми някой да ми даде (бартер) кенефа за моята тд 100 да си ходя по голяма нужда в него.....

                          Коментар


                            #14
                            rangel88 написа: Преглед на мнението
                            Хъм А6 2.5 (само да занех и годината) кенеф... Намери ми някой да ми даде (бартер) кенефа за моята тд 100 да си ходя по голяма нужда в него.....
                            2004 набор е колицата - комби
                            koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

                            Коментар


                              #15
                              на Рангел му препоръчвам да кара ауди а6 2,5 тди,да кажем около 2003-2006 г pd и да видим дали няма да се моли да кара фиата

                              Коментар

                              Working...
                              X