Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Грешка p0105 стило 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега ако държи такова налягане в смукателя имаш сериозен проблем с клапаните. Те просто не уплътняват и не затварят до края.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      Тая вечер пуснах Мес. На air pressure calculated на свободен ход на загряла кола дава 400-450 mBar. Като я форсирам на 2000 оборота на свободна дава първо подскача на към 700 мбар после пада на 200мбар. По принцип доста варират стойностите като кажа 200мбар е 190 -250 мбар. После пак без газ стоят на около 400 мбар. Пак да повторя че проблема ми е от 3 зими. Явява се само зимата и то като е стояла навън няколко часа колата. Имам усещането като потегля че тъкмо като пускам съединителя да спирам на светофар и то винаги през първите 100на метра ми набива грешката и гасне колата.

      Коментар


        #18
        Намерих списък с рекол-и на Фиат Груп. Стилото има два рекол-а заради мап сензор но дали при мен са правени тези ъпдейти. Как мога да разбера? http://www.f-autronica.it/aggecu.htm?a

        Коментар


          #19
          milenskia написа: Преглед на мнението
          Тая вечер пуснах Мес. На air pressure calculated на свободен ход на загряла кола дава 400-450 mBar. Като я форсирам на 2000 оборота на свободна дава първо подскача на към 700 мбар после пада на 200мбар. По принцип доста варират стойностите като кажа 200мбар е 190 -250 мбар. После пак без газ стоят на около 400 мбар. Пак да повторя че проблема ми е от 3 зими. Явява се само зимата и то като е стояла навън няколко часа колата. Имам усещането като потегля че тъкмо като пускам съединителя да спирам на светофар и то винаги през първите 100на метра ми набива грешката и гасне колата.
          Не знам какво може да е, но ето моите данни след ремонт на главата:

          260-270 на пр.ход.
          330 с включени фарове
          При изфорсиране - първо падат малко, после се вдигат до 400, съответно и повече ако оборотите са по-високи.
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #20
            Ако река да си почиста сам дроселната клапа. Първо как да откопчая и закопчая заводската скоба на въздуховода където влиза в дросела? И второ ще има ли ефект без да свалям дросела само откъм откачения въздуховод да чистя покрай клапата? Или трябва се сваля целия дросел извън колата? Доста хора с сходен на моя проблем пишат из интернационалния форум че това почистване им решава проблема?

            Коментар


              #21
              Свали го изцяло и го чисти със спрей за карбуратори.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                Не искам да го свалям . Но като натискам клапата за да чистя с пръст и парцал или някоя четка за зъби или клечка за уши ще може ли да се мръдне леко клапата на изгасен мотор и няма ли да увредя нещо по управлението й? А после самоадаптация задължителна ли е ?

                Коментар


                  #23
                  Така няма да стане. Сваляш и пръскаш. Като я загачиш на мес трябва да дава 3градуса отклонение на дросела.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    Вторник се записах на сервиз . Тя почна да ми праи проблема през ден. Дано да се установи точно какво става.

                    Коментар


                      #25
                      При мен се държи аналогично , но без да изписва грешка.Само сутрин на студено когато е запаля след десетина секунди загасва и след това е изфорсирвам малко и не гасне повече.Смених МАП сензора направих самоадаптация , но не се оправи за сега.Почиствана е дроселовата клапа,започвам да си мисля, че не достига гориво в първия момент.Демек когато е престояла повече време и е студено под -6 градуса тогава го прави.Оборотите са стабилни дори и след първото изгасване около 1500 и после плавно спадат когато загрее.
                      Стило 1.6

                      Коментар


                        #26
                        Ще следя темата с интерес дали си успял с проблема след сервиза.Чакам с интерес развитието по темата . Сподели какво е станало.Успех....
                        Стило 1.6

                        Коментар


                          #27
                          Два дена я правиха и тестваха. Аз имах и леко клатене на оборотите от години. Та взех я казаха че дроселовата клапа не е отговаряла на правилните настройки. Ел ремонт са и правили пише на бележката. Така и не разбрах точно какво. Но все едно карам друга кола. Стрелката на оборотите е бетон не клати като преди, и усещането за каране в ниските обороти е много по добро повече мощ. Преди да я взема са я тествали да истине хубаво двигателя няколко пъти а и вече седмица нямам проблеми. Не са сменяли нищо реално. Имам си втори датчик мап сензор след като преди сервиза се реших да го сменя с мап сензор от морга. Реално дроселовата клапа е обърквала сместа нещо и ми е набивало грешката за мап сензора.

                          Коментар


                            #28
                            Не обърнах внимание преди сервиза на Мес колко градуса ми даваше за положението на дроселовата клапа.

                            Коментар


                              #29
                              Моля те обади се да ги питаш какво точно са правили че ще ми се спука любопитката.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #30
                                Два пъти съм ги питал казват това което ви написах. Ако нещо пак ми направи проблем вече ще искам да говоря с майстора. Щот с приемчика само съм комуникирал. И за мен е странно щото знам че дросела е капсулован с тпс датчика и стъпковоти моторче. Може би ел кабели букси към това дроселово тяло са правили, но факт е че все едно карам друга кола. Като я купих преди 7 години си спомням че така хубаво вървеше, а кога почнаха да ми играят оборотите нямам спомен, а това гаснене зимата се появи януари 2014г и тогава бях писъл тема в форума. Но така и не ходех по сервизи но тая зима проблема зачести през ден и затова ееших че е време.

                                Коментар

                                Working...
                                X