Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смяна на носач

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    смяна на носач

    колеги смених носачи и сега волана ми седи леко извит на ляво от какво може да е
    не съм пипал накраиниците на кормилната щанга
    какво може да съм направил

    #2
    Някои носачи не са съвсем идентични ... Отивай да ти регилират предницата и ще се оправят нещата.

    Коментар


      #3
      а може ли да е от лагер на макферсона?
      или нема шанс
      Последна редакция от Jokersa; 13.10.2016, 11:03.

      Коментар


        #4
        Има разлика в дължината на носача/мерено от тампона до шарнира/ така че премери старите и ги сравни с новите и ако има разлика трябва да ги смениш.Не стана ясно за каква кола става въпрос!
        koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

        Коментар


          #5
          Никакво значение няма каква е колата, защити Фиат нямат реглаж на наклона, имат само на сходимост. Е, поне Фиатовете от последните 20 години, преди това не знам. Носачите са с различна дължина, дори да е правилния за твоята кола. Оттам като смениш оригиналния носач, колата ти почти никога не е в реглаж на предницата.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Така е конструктивно не е предвидено регулиране на страничния наклон
            koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

            Коментар


              #7
              Няма как да е от лагер на макферсон .а да вземем пример че е по дълъг или къс носачът.тогава колата ще му дърпа в една или друга посока и ще стои разчекнато кошелото.забравете за дълъг носач.може да е вътрешен накрайник и да не е забелязал. Но пак ще дърпа .най добре е на реглаж

              Коментар


                #8
                Съвсем възможен е този ефект. И на мен ми се е получавало изкривяване на волана след смяна на носач. Стендовай си предницата, хората ще ти го центрират!

                Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                Коментар


                  #9
                  Jokersa написа: Преглед на мнението
                  колеги смених носачи и сега волана ми седи леко извит на ляво от какво може да е
                  не съм пипал накраиниците на кормилната щанга
                  какво може да съм направил
                  Ти сам си казваш от какво ти е

                  Аз смених мойте на мареата ми (тд 100) и не са стендовани (все още) но волана си е точен и не тегли и мм колата.


                  И да питам при това положение да е стендовам ли пак ????

                  Коментар


                    #10
                    rangel88 написа: Преглед на мнението
                    Ти сам си казваш от какво ти е

                    Аз смених мойте на мареата ми (тд 100) и не са стендовани (все още) но волана си е точен и не тегли и мм колата.


                    И да питам при това положение да е стендовам ли пак ????
                    И в друга тема съм го написал- сменя ли се нещо по окачването- после на стенд.
                    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                    Коментар


                      #11
                      Това, че воланът ти е леко крив (или не е крив) по принцип не е болка за умиране, но мен лично ме дразни. Може воланът да ти е крив, но при това положение да имаш перфектна сходимост. Понякога съм връщал колата по два пъти на стенда, за да ми го центрират идеално.

                      По-големият проблем е да нямаш сходимост (колелата ти да не са успоредни едно спрямо друга) по двете оси - отворена/затворена предница, или отрицателен/положителен страничен наклон. При този случай вече колата ти започва да тегли на една страна и да носи гуми (а воланът ти може и да си е прав).

                      Добре е да се минава стенд на предница всеки сезон. Аз лично го правя преди всяка смяна на летни-зимни гуми, за да съм сигурен, че няма да ги утрепя. Както каза колгата dobrujanezanetzа, след ремонт на нещо по предницата, особено носачи или сваляне на макферсона, задължително се минава стенд. В приличните сервизи даже не ти го правят на въпрос, а директно я качват.
                      Последна редакция от PSG; 17.10.2016, 21:28.

                      Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                      Коментар


                        #12
                        Това, че воланът ти е леко крив (или не е крив) по принцип не е болка за умиране, но мен лично ме дразни. Може воланът да ти е крив, но при това положение да имаш перфектна сходимост. Понякога съм връщал колата по два пъти на стенда, за да ми го центрират идеално.

                        По-големият проблем е да нямаш сходимост (колелата ти да не са успоредни едно спрямо друга) по двете оси - отворена/затворена предница, или отрицателен/положителен страничен наклон. При този случай вече колата ти започва да тегли на една страна и да носи гуми (а воланът ти може и да си е прав).

                        Добре е да се минава стенд на предница всеки сезон. Аз лично го правя преди всяка смяна на летни-зимни гуми, за да съм сигурен, че няма да ги утрепя. Както каза колгата dobrujanezanetzа, след ремонт на нещо по предницата, особено носачи или сваляне на макферсона, задължително се минава стенд. В приличните сервизи даже не ти го правят на въпрос, а директно я качват.
                        E даде ама приличния сервиз ми казаха да намина другата седмица и като им казах мога ли да е взема след работа тоест след 21/22 часа ме гледат като паднали от планетата на глупаците

                        Аз там къде ходих си беше пак ново хале ама минах с 40 лв без стенд щях да ходя в мепекс ама там много отворени (тд бил е електронен педал авансатора не ми работил (ами че кака пали без да трака чука и дими) дебитора и той ама двигам на първа 40 и 170//180 като цяло) специалисти и ще ми кажат и двигателя да си смена за всеки случай... Селениа ще ми продават наливна в буркани....

                        Ама ще мина през на брачеда брачеда 3 д стнед за 10 лв по роднинска линия

                        Коментар


                          #13
                          минах на регулаж и вс е о.к.
                          благодаря

                          Коментар

                          Working...
                          X