Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

на 4 слабо духа и тополо и студено PUNTO

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    при мене е с електроника тая клапа и като е вътре-духа силно като е отвънка-слабо-разликата в силата на духане е огромна при вънка и вътре
    FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

    Коментар


      #17
      borchev написа:
      при мене е с електроника тая клапа и като е вътре-духа силно като е отвънка-слабо-разликата в силата на духане е огромна при вънка и вътре
      А виж това не съм го пробвал. При мен е механична клапата - с плъзгач.
      Fiat Punto 1.7TD

      Коментар


        #18
        borchev написа:
        при мене е с електроника тая клапа и като е вътре-духа силно като е отвънка-слабо-разликата в силата на духане е огромна при вънка и вътре
        И причината най-вероятно е забит с прах (не запушен, защото няма какво да му се запуши) поленов филтър.
        Настоящата - Ford Focus ST
        Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
        Франкенщайн - R.I.P.
        Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

        Коментар


          #19
          парно

          провери1 връзките на съпротивлениата като извадиш моторчето се вижда 2 самото моторче 3 зат врътките има една клапа и тя може да не работи /вижда се като се свали моторчето под жабката /4 може да има откачен въздохувод.провери в / e PER/ за схемата на монтаж
          Прикачени файлове
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #20
            bogidar написа:
            borchev написа:
            при мене е с електроника тая клапа и като е вътре-духа силно като е отвънка-слабо-разликата в силата на духане е огромна при вънка и вътре
            А виж това не съм го пробвал. При мен е механична клапата - с плъзгач.
            Моторчето ти е. При мен духа така, че ми обрулва перчема на 4. При механичния вариант клапите са преди поленовия филтър и преди самите решетки. Размърдай врътките и светни с фенерче да видиш дали се движат.А аз колегата с недухащите странични -видял ли си че има врътка в следата, която контролира откъде да илиза въздуха? Ако тази врътка не си я пипал или е запекла, най вероятно ще си духа от средата само.
            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

            Коментар


              #21
              Значи аз съм с електронно задвижване на клапата с копче. Работи си защото наистина щяха да ми се запотяват стъклата. Също така се усеща всяка миризма от вън която влиза в купето. Незнам дали имам откачен въздухопровод защото преди седмица ми сменяха парното и ми разглобяваха цялото табло така че ако е имало разкачен са го закачили. Не съм пробвал да пусна моторчето при затворена клапа. Поленовия филтър съм го чистил и действително се вижда как ми е отворена клапата. Относно моторчето си работи норнално превключва се от 1,2,3,4 без проблем и има разлика между тях но не може да отвее перчема тогава какво може да е?

              Коментар


                #22
                Korun написа:
                borchev написа:
                при мене е с електроника тая клапа и като е вътре-духа силно като е отвънка-слабо-разликата в силата на духане е огромна при вънка и вътре
                И причината най-вероятно е забит с прах (не запушен, защото няма какво да му се запуши) поленов филтър.
                арабия утре ще погледна мерси....но не бях вкарал тази логика
                FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

                Коментар


                  #23
                  dgargamel написа:
                  Значи аз съм с електронно задвижване на клапата с копче. Работи си защото наистина щяха да ми се запотяват стъклата. Също така се усеща всяка миризма от вън която влиза в купето. Незнам дали имам откачен въздухопровод защото преди седмица ми сменяха парното и ми разглобяваха цялото табло така че ако е имало разкачен са го закачили. Не съм пробвал да пусна моторчето при затворена клапа. Поленовия филтър съм го чистил и действително се вижда как ми е отворена клапата. Относно моторчето си работи норнално превключва се от 1,2,3,4 без проблем и има разлика между тях но не може да отвее перчема тогава какво може да е?
                  Ами много е възможно и да не са ги закачили. А преди да смениш парното, проблеми от такова естество имаше ли?
                  Настоящата - Ford Focus ST
                  Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
                  Франкенщайн - R.I.P.
                  Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

                  Коментар


                    #24
                    За голямо съжаление проблема ми е от преди смяната на парното. Не ми се вярва майстора като е разглобявал таблото да не е видял дали е разкачено или не и след това да не го е закачил ако е било.

                    Коментар


                      #25
                      Здравейте отново!Значи като проверих по подробно се оказа че духа слабо само от малките въздухопроводи които се нагласят на къде да ти духа. Останалите към стъклата и другия който е по средата отгоре върху малките работят добре при различните степени къде може да се е запушило?

                      Коментар


                        #26
                        Провери си полюсите на клемата към моторчето, на мойто пунто бяха така обърнати беше съшатата работа като като ги размених и стана фурия, не върти в правилна посока според мен това ти е проблема не е клапи и тем подобни , пробвай и кажи за ефекта
                        FIAT UNO 1,4i ELEGANZA 160.A1.046

                        Коментар


                          #27
                          borchev написа:
                          при мене е с електроника тая клапа и като е вътре-духа силно като е отвънка-слабо-разликата в силата на духане е огромна при вънка и вътре
                          Според мен моторчето на вентилатора е добро защото когато ти духа от вътрешния въздух казваш че ще ти отнесе шапката а отвънка не .Търсиш само затворена клапа но има и едно нещо .Я си свали малко едното стъкло и тогава го пусни да духа защото логически ако е добре уплътнена колата то въздуха който се вкарва отвънка няма къде да отиде.Като отвориш малко прозореца ще има от къде да излиза и тогава би следвало да ти духа яко перчема. :D
                          Фиат Панда 1.2 2006година
                          Синджира си идва ,а козата я няма...

                          Коментар


                            #28
                            Здравейте!Неми се вярва да е от клемите все пак духа навътре както бях писал по горе към прозорците като го наглася да духа се усеща добре също така и от средния въздухопровод който е над двата по малки които се нагласят наляво и на дясно средния който е неподвижен от него се усеща като сменям степените. само малките духат слабо даже преди време ми се бяха наклонили в различни посоки пластмасовите лентички които служат за насочване на въздуха несъм ги оправил още . Дали от тях е този проблем?

                            Коментар


                              #29
                              Здравете!Прочетох в един пост че е възможно да не духа на 1,2,3 заради бушоните. Възможео ли е да е от това или ако е как трябва да изглеждат бушоните?

                              Коментар


                                #30
                                dgargamel написа:
                                Здравете!Прочетох в един пост че е възможно да не духа на 1,2,3 заради бушоните. Възможео ли е да е от това или ако е как трябва да изглеждат бушоните?
                                не май трябва да има едни съпротивления във въздуховода до матарчето е там ти е проблема 4 степен е директна и не зависи от тези съпротивления и затова работи потърси имаше доста добра тема по въпроса
                                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                                UNO 1.0 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X