Ако ще дърпа въздух, то варианта е само изпускателния колектор да има пробив. Правих един тест с дезодорант, когато е запалена колата се пръска с дезодорант навсякъде и се следи дали променя работата си мотора и не усетих някаква промяна. Карал съм я и с откачен въздушен филтър (само по дросел) и е същото, тоест не мисля, че има някакъв проблем по въздушния път.
Малко "раздвижване" по темата:
- разхода на колата с мега спокойно каране е около 10/100, до преди месец, два беше около 8/100. Разхода го гледам и по трип компютъра и реално на колонката за гориво.
- всяко сутрешно палене е мъчно, трудно пали и като запали - гасне. След това пали без проблеми до другата сутрин.
- паля, тръгвам, преминава си на газ и се започва едно велико клатене на обороти. От около 700-800 до 200-300 и така няколко километра, след това изчиства това колебания и си преминава в обичайното за нея 600-800 оборота.
Малко "раздвижване" по темата:
- разхода на колата с мега спокойно каране е около 10/100, до преди месец, два беше около 8/100. Разхода го гледам и по трип компютъра и реално на колонката за гориво.
- всяко сутрешно палене е мъчно, трудно пали и като запали - гасне. След това пали без проблеми до другата сутрин.
- паля, тръгвам, преминава си на газ и се започва едно велико клатене на обороти. От около 700-800 до 200-300 и така няколко километра, след това изчиства това колебания и си преминава в обичайното за нея 600-800 оборота.
Коментар