Имам предложение - нека всеки, който има фотоапарат, да си снима фаровете(може и халогените) и да качи тук снимката. Аз преди два дни си ги снимах и довечера ще ги кача в тая тема. Нека и вие да си направите и да видим как светят различните фарове и крушки! Надявам се да харесате идеята ми. Ще се получи полезна тема със снимков материал :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Според вас кои фарове са по-добри - с лупи или без(снимайте)
Collapse
X
-
gdd55
естетсвено че с лупите са по добри.Само заради тези лупи си купих Мареа а не Брава.Но сега като покарах и Брава разбрах че не съм сбъркал с изборра
-
Аз мисля, че фаровете с лупи не светят по-добре дори напротив. Според мен лупата само събира лъчите и ги насочва по-добре, но само в една точка без да осветява на около, като в тази точка се концентрира светлината. При фаровете без лупи забелязвам, че лъчите не се събират само в една точка, а осветяват и около точката.Затова исках да направим снимки и да ги анализираме заедно.
Коментар
-
Аз съм супер доволен от лупите ! В комбинация с Осрам куул блу извън-градско се вижда като бял ден! Със снимки няма да стане според мен ! Трябва да се сложат две коли с еднакви крушки на тъмен участък и да се светнат едните първо след това другите и да се сравни!Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
Коментар
-
doofiat написа:Стига бе хора, стига сте ме надъхвали за лупи. Виждал съм ги, ама не вярвам да са толкова добри. Искам на някоя скорошна среща (четвъртък) някой пак да ми покаже как светят с лупи.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Според мене безспорно с лупи са по-добри те затова и са по-нови и вече ги произвеждат така повечето луксозни модели. И не само фиатките ... Вижте всички нови модели BMW, Audi, Mercedes ... мисля, че почти няма вече с рефлекторни фарове - всички се стремят към лупата за къси светлини. Е вярно, че тези нашите лупи нямат нищо общо с лупите на Audi например, но това е друг въпрос :DBravo(TM) HGT
Коментар
-
VeSSkO написа:Според мене безспорно с лупи са по-добри те затова и са по-нови и вече ги произвеждат така повечето луксозни модели. И не само фиатките ... Вижте всички нови модели BMW, Audi, Mercedes ... мисля, че почти няма вече с рефлекторни фарове - всички се стремят към лупата за къси светлини. Е вярно, че тези нашите лупи нямат нищо общо с лупите на Audi например, но това е друг въпрос :DJeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
Коментар
-
Откакато смених счупения фар с нов ДЕПО тайвандски нямам никаква светлина отпред почти.Този новия е откачен отвътре и ще се разглобява да му вкарам карантията от Валеото.А другия ще се чисти стъклото отвътре.Айде че започвам да си осветявам другите фарове /нали съм Николай и ще черпя тази вечер/Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
doofiat написа:Стига бе хора, стига сте ме надъхвали за лупи. Виждал съм ги, ама не вярвам да са толкова добри. Искам на някоя скорошна среща (четвъртък) някой пак да ми покаже как светят с лупи.фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Фаровете се правят с лупи, защото напоследък е модерно колите да са с тясна предница, а рефлекторите искат голямо и широко стъкло.Идеалния автомобилен фар е нещо като на ВАЗ 2105, ама такива огромни стъкла не са модерни напоследък, на мода са тесни цепки като на алфа 159затова са и лупите, иначе ЛУПИТЕ СВЕТЯТ ДОСТА ПО-ЗЛЕ ОТ РЕФЛЕКТОРИТЕ, това е факт, ама модата иска жертвиДаже и с ксенонови крушки фар с лупи свети по-зле от такъв с рефлектор, вижте всички тестове на осветеността на Ауто, мотор унд Шпорт,на АДАК, на Аутобилд, на Куатророуте, Road&Track, Car&Driver.При ксеноновите фарове има и друго - поради факта, че динамичното регулиране на осветеността, което на запад е задължително за ксенонови фарове, много е по-лесно да се правят лупи, в тях тази стабилизация с жироскопите се монтира много по-лесно. Типичен пример е Тойота Авенсис. Не е тясна отпред, ама заради стабилизацията на ксеноните всичките са с лупи.Обратния случай при Волво ХС90 - халогените фарове с с рефлектори, ксеноните с лупи. На баща ми на Волвото сложихме ксенонови крушки Н7 и свети много по-добре от фабричния ксенон.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Стига бе хора, стига сте ме надъхвали за лупи. Виждал съм ги, ама не вярвам да са толкова добри. Искам на някоя скорошна среща (четвъртък) някой пак да ми покаже как светят с лупиДобре аз пак сам ре6ил да сменям моите сас лупа .само 4е разбрах за сега 4е има два вида-с лупи и ксенонови -с лупа 135 лв ксенон 200 лв.моята кола е брава до колкото знам стават да се препаснат от мареа.С лупи знам 4е били с кру6ки а ксенона с няква ватре6на лампа .Ако някои разбира от тея не6та моля да ми обясни кое е по добро.Brava 1.6 16v elx
Коментар
-
Пич, какви са тия фалшиви ксенонки? То само инсталацията и крушките за двата фара струва 400 лв.Иначе аз съм вече напълно категоричен - ако ще се купуват нови фарове, то нека да са без лупи.С колегата rustson ги сравнявахме една вечер (Бравото му е с лупи, а моите са без лупи) и според мен моите светеха повече. По улиците виждам много Фиати с лупи и без лупи и ви казвам лупите са по-лошия вариант.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар