Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ТРЕСЕНЕ НАД 80 КМ/Ч

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ТРЕСЕНЕ НАД 80 КМ/Ч

    Имам проблем с колата ми,след като вдигна 80 км/ч и започва едно трептене от педала на газта,и се предава нагоре към таблото...но като продължа до 100 км/ч и нагоре...всичко изчезва...Проверих гуми...джанти...всичко е наред...бях при двама майстори...едини каза,че е разбито вътрешното каре на дясната пулоска...смених и него..но проблема си остана...Колата ми е ФиАТ Стило...1,4 бензин..2004..другия майстор каза,че е карето на другата пулоска...но то си е здраво ...и вече не знам какво и къде да ходя и да правя...Ако някой е имал същия проблем...или може да помогне..ще се радвам да пише...

    PS:Когато вдигна колата на крик...и проверявам пулоските...има лек луфт...(когато я дърпам към гумата и към скоростната кутия),нормално ли е да го има този луфт...и дали може от това да е проблема с тресенето..

    #2
    Имам сходен проблем, само че при скорост от 50 до 60км/ч. Преди и след тези скорости не се усеща..

    При мен се получи след удар в една голяма дупка, изпусна ми амортисьора и изкривих джанта. След като смених амортисоьра и оправих джантата и продължаваше да тресе, гумаджията каза че вероятно джантата се е усукала в сърцевината си, и ме посъветва да я сменя. Накарах го да балансира всички джанти и сложихме тая "кривналата" отзад. Тресенето е почти неосезаемо оттогава. Не съм търсил нова джанта да пробвам да я сменя де...

    Ще следя темата за коментари.


    п.с.: Не пулоска, а полуоска.
    1997 Brava 1.6, 16V

    Коментар


      #3
      аз бях на майстор за гумите...и каза ,че всичко е наред...и гуми и джанти...даже взех две нови гуми...и ги слагах отзад...после обратно...пак предни...но тресенето си остава...и затова си мисля,че варианта с гуми и джанти отпада...но сега мисля...да пробвам с други гуми...4 броя...поне да съм сигурен ,че не е нито от гумите..нито от джантите..нито от сърцевината на джантите...и ще пиша ...дано се получи нещо...

      Коментар


        #4
        а да знаете дали от крива полуоска мохе да се е образувало тресенето...защото бях на стругар и ми я замери...много малко е изкривена...но все пак е...

        Коментар


          #5
          Ооо да оправи я.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            едната цаст на полуоската е 3-десети крива ,а другата 2-десети,
            мислиш ли ше играе роля в тресенето

            Коментар


              #7
              Прецени си сам имайки предвид дължината на полуоската и оборотите с който се върти.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар

              Working...
              X