Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при палене

    Здравейте всички. Преди известо време писах, че когато колата (Bravo 1,4 12V) е изстинала (стрелката е паднала до второто деление) пали от четвъртия-петия път. Снощи реших да задълбая и установих че ако дам няколко пъти на контакт (4-5) без стартер и след това завъртя стартера колата пали веднага. Всеки път когато дам контакт се включва бензиновата помпа за 1-2 секунди и след това релето се изключва. Това така ли трябва да бъде (да се изключва)? И защо това не става, когато колата е топла или сутрин, когато е студена? Може ли проблема да е в бензиновата помпа? Приемам всякакви идеи и мнения. Благодаря предварително.
    Fiat Bravo 1,4 12VSX

    #2
    Re: Проблем при палене

    по принцип е такаработи 2-3 секунди и спираа дали качва гориво е друг въпрос
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      И аз така си помислих, но защо го чувам само в този случай и съответно тогава не пали веднага?
      Fiat Bravo 1,4 12VSX

      Коментар


        #4
        Svetlio написа:
        И аз така си помислих, но защо го чувам само в този случай и съответно тогава не пали веднага?
        не знампри мен като дам на контакт се чува че качваобаче ако не завъртиш да палиш, а върнеш ключа и после пак дадеш на контакт не се чува нищо
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          Мислиш ли, че трябва да сваля помпата и да я огледам? Но какво да търся?
          Fiat Bravo 1,4 12VSX

          Коментар


            #6
            Svetlio написа:
            Мислиш ли, че трябва да сваля помпата и да я огледам? Но какво да търся?
            не се захващайщом колата не иска да пали само при това положение което си опасал - пробелема не е в помпата
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #7
              Да чакам докато спре напълно? Така ме посъветваха в един сервиз.
              Fiat Bravo 1,4 12VSX

              Коментар


                #8
                Колега проблема ,който те тревожи поне според мен няма нищо общо с помпата.Тъй като никъде не споделяш че колата има АГУ предполагам ,че проблема е в клапана за вентилация на резервоара или в самата магистрала за вентилация на резервоара. Затова може да опиташ да запалиш колата при отворена капачка на резервоара ,и ако проблема е от това което предполагам трябва да запали без проблем. Успех!
                REGATA 70
                LANCIA DEDRA 1.6IE

                Коментар


                  #9
                  Много ти благодаря за този съвет. Не се бях сещал. Колата наистина няма АГУ. Ако постигна нещо ще го споделя.
                  Fiat Bravo 1,4 12VSX

                  Коментар


                    #10
                    Колега,иди в някой сервиз и си провери налягането на помпата.Това,което описваш,съм го изпитал на собствен гръб!След смяна на помпата всичко си дойде на място-пали от раз и в най-големия студ.Но първо можеш да провериш дали релето на помпата не е нагоряло и оттам да ти идва проблема.Успех и пиши къде е причината
                    Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                    Коментар


                      #11
                      Не е от помпата тя винаги си "качва". При мен стартера беше проблема..

                      Коментар


                        #12
                        bscsystem написа:
                        Не е от помпата тя винаги си "качва". При мен стартера беше проблема..
                        "Качва" си когато е наред и когато релето не се е..ва
                        Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                        Коментар


                          #13
                          Релето вероятно е добре, защото чувам че помпата се включва. Доколкото за налягането колата сутрин в студа пали без проблем, тоест винаги пали без проблем. Случва се само когато я загася, когато е работила дълго и след примерно 20-30 минути трябва да дам на контакт 4-5 пъти (без да въртя стартера) и след това пали. Понеже жена ми я кара нямам много възможност за проби. Довечера ще проверя идеята на колегата Камен за вентилацията на резервоара. Ще пиша веднага.
                          Fiat Bravo 1,4 12VSX

                          Коментар


                            #14
                            Обещах да пиша за резултати. В общи линии проблема си остана. Като отвъртя капачката се чува, че взима или испуска въздух, не знам точно, но на нея пише да се внимава за това. Свалих помпата, видимо и нямаша нищо. Зачистих и контактите, също и на бензиномера и на релето за помпата. За изпускане/взимане на въздух има една тръба, която отива някъде към гърловината на резервоара. Няма никаква клапа. Мисля, че за взимане на въздух клапата е в самата капачка. Карах и с отвита - не помогна - пак като поизстине пали от 4-5 даване на контакт. Ако проблема е в помпата ще карам така докато спре. Весели празници на всички и се надявам да съм бил полезен. Ако все пак имате други идеи, споделете ги.
                            Fiat Bravo 1,4 12VSX

                            Коментар


                              #15
                              Svetlio написа:
                              Обещах да пиша за резултати. В общи линии проблема си остана. Като отвъртя капачката се чува, че взима или испуска въздух, не знам точно, но на нея пише да се внимава за това. Свалих помпата, видимо и нямаша нищо. Зачистих и контактите, също и на бензиномера и на релето за помпата. За изпускане/взимане на въздух има една тръба, която отива някъде към гърловината на резервоара. Няма никаква клапа. Мисля, че за взимане на въздух клапата е в самата капачка. Карах и с отвита - не помогна - пак като поизстине пали от 4-5 даване на контакт. Ако проблема е в помпата ще карам така докато спре. Весели празници на всички и се надявам да съм бил полезен. Ако все пак имате други идеи, споделете ги.
                              може да е температурния затчик за ECU-то
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X