Здравейте всички. Преди известо време писах, че когато колата (Bravo 1,4 12V) е изстинала (стрелката е паднала до второто деление) пали от четвъртия-петия път. Снощи реших да задълбая и установих че ако дам няколко пъти на контакт (4-5) без стартер и след това завъртя стартера колата пали веднага. Всеки път когато дам контакт се включва бензиновата помпа за 1-2 секунди и след това релето се изключва. Това така ли трябва да бъде (да се изключва)? И защо това не става, когато колата е топла или сутрин, когато е студена? Може ли проблема да е в бензиновата помпа? Приемам всякакви идеи и мнения. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при палене
Collapse
X
-
Колега проблема ,който те тревожи поне според мен няма нищо общо с помпата.Тъй като никъде не споделяш че колата има АГУ предполагам ,че проблема е в клапана за вентилация на резервоара или в самата магистрала за вентилация на резервоара. Затова може да опиташ да запалиш колата при отворена капачка на резервоара ,и ако проблема е от това което предполагам трябва да запали без проблем. Успех!REGATA 70
LANCIA DEDRA 1.6IE
Коментар
-
Колега,иди в някой сервиз и си провери налягането на помпата.Това,което описваш,съм го изпитал на собствен гръб!След смяна на помпата всичко си дойде на място-пали от раз и в най-големия студ.Но първо можеш да провериш дали релето на помпата не е нагоряло и оттам да ти идва проблема.Успех и пиши къде е причинатаFiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Релето вероятно е добре, защото чувам че помпата се включва. Доколкото за налягането колата сутрин в студа пали без проблем, тоест винаги пали без проблем. Случва се само когато я загася, когато е работила дълго и след примерно 20-30 минути трябва да дам на контакт 4-5 пъти (без да въртя стартера) и след това пали. Понеже жена ми я кара нямам много възможност за проби. Довечера ще проверя идеята на колегата Камен за вентилацията на резервоара. Ще пиша веднага.Fiat Bravo 1,4 12VSX
Коментар
-
Обещах да пиша за резултати. В общи линии проблема си остана. Като отвъртя капачката се чува, че взима или испуска въздух, не знам точно, но на нея пише да се внимава за това. Свалих помпата, видимо и нямаша нищо. Зачистих и контактите, също и на бензиномера и на релето за помпата. За изпускане/взимане на въздух има една тръба, която отива някъде към гърловината на резервоара. Няма никаква клапа. Мисля, че за взимане на въздух клапата е в самата капачка. Карах и с отвита - не помогна - пак като поизстине пали от 4-5 даване на контакт. Ако проблема е в помпата ще карам така докато спре. Весели празници на всички и се надявам да съм бил полезен. Ако все пак имате други идеи, споделете ги.Fiat Bravo 1,4 12VSX
Коментар
-
Svetlio написа:Обещах да пиша за резултати. В общи линии проблема си остана. Като отвъртя капачката се чува, че взима или испуска въздух, не знам точно, но на нея пише да се внимава за това. Свалих помпата, видимо и нямаша нищо. Зачистих и контактите, също и на бензиномера и на релето за помпата. За изпускане/взимане на въздух има една тръба, която отива някъде към гърловината на резервоара. Няма никаква клапа. Мисля, че за взимане на въздух клапата е в самата капачка. Карах и с отвита - не помогна - пак като поизстине пали от 4-5 даване на контакт. Ако проблема е в помпата ще карам така докато спре. Весели празници на всички и се надявам да съм бил полезен. Ако все пак имате други идеи, споделете ги.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар