Колеги извинявам се за новата тема имам един проблем с мареата , от 10 х км на сам от както я карам , извънградско температурата пада доста надолу , градско седи на малко над средата тоест 92-3 там и си ми пуска нормално перката , карам ли на климатик температурата седи нормално на 85 , маслото е ОК антифриза също , на отворена капачка на казанчето няма балончета , та колата не ми е давала проблем освен че е ясно че термостата явно е за смяна и ще слагам от рено , но защо понякога дебелите маркучи са доста твърди ,понякога са нормално леко твърди , и при подаване на яко газ на място стават веднага на камък и като пусна газта омекват ? парно има перфектно с една подробност че когато е завъртяно на топло леко винаги си духа топло ама леко , ако я карам над 130 почва да духа и по топло а парното е на 0 ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гарнитура на глава на 1.8 или ?
Collapse
X
-
Колкото и да са твърди маркучите трябва да можеш да ги стиснеш поне малко. Иначе за да не ти духа топло докато караш просто завърти температурата да ти е на минимум, така притока на въздух от горещото радиаторче ще бъде минимален или изобщо няма да го има.1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
-
смених термостата с такъв от ренде 5 на 89градуса , смених и капачката на казанчето ,за сега колата в движение държи от 80 до 85 градуса , а на място като е на 92-3 пуска перка и седи на 90-92.. градско каране също очаквам да седи на около 90 , но поне сега маркучите не са толкова твърдиFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
fuel injekcion написа: Преглед на мнениетосмених термостата с такъв от ренде 5 на 89градуса , смених и капачката на казанчето ,за сега колата в движение държи от 80 до 85 градуса , а на място като е на 92-3 пуска перка и седи на 90-92.. градско каране също очаквам да седи на около 90 , но поне сега маркучите не са толкова твърдиFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Ако гарнитурата на главата ти надуваше охладителната система колкото и термостата и капачки да смениш пак щеше да е същото положението. Моята гарнитура като надуваше помня, че от повечето съединения течеше антифриз, а температурата след 500 метра каране удряше червения сектор. За твое спокойствие можеш да минеш на тест за изгорели газове в охладителната система. Струва около 30 лева. Аз го правих веднъж в един скапан сервиз ама колкото за теста стават...1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
Punto_II_HGT написа: Преглед на мнениетоАко гарнитурата на главата ти надуваше охладителната система колкото и термостата и капачки да смениш пак щеше да е същото положението. Моята гарнитура като надуваше помня, че от повечето съединения течеше антифриз, а температурата след 500 метра каране удряше червения сектор. За твое спокойствие можеш да минеш на тест за изгорели газове в охладителната система. Струва около 30 лева. Аз го правих веднъж в един скапан сервиз ама колкото за теста стават...FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
При мен върти доста време първата степен. Да не би да не ти работи първата и да се включва направо втората? Или резистора за първата да е даден на късо?
П.С. А температурата как я мериш? С термометър, с диагностичен софтуер или по стрелката на таблото?Последна редакция от Punto_II_HGT; 08.09.2016, 10:41.1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
Punto_II_HGT написа: Преглед на мнениетоПри мен върти доста време първата степен. Да не би да не ти работи първата и да се включва направо втората? Или резистора за първата да е даден на късо?
П.С. А температурата как я мериш? С термометър, с диагностичен софтуер или по стрелката на таблото?FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Punto_II_HGT написа: Преглед на мнениетоАко я чуваш на затворен капак е втората степен. Тя духа доста силно. Първата не се чува почти като завърти перката.FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Погледни резистора за първата степен той е от лявата страна на вентилатора долу ниско, от него излизат два проводника. За проба ги свържи на късо и виж дали ще започне да върти перката по-рано, ако да значи резистора ти е за смяна, ако не ще ти кажа как да си провериш релето за първата степен.1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
Прекъснат ли е? Дай двато кабела на късо и карай спокойно. А маркучите трябвй да са твърди. Но не надути. Ако имаш проблем с гарнитурато ще чуеш много характерно свирене под капака.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Става от всички модели, които го имат (някои модели нямат реостат). Ако ще си слагаш реостат си купи нов (20 лева някъде струва). Ако не - както казва S_BANKOV - връзваш на късо и караш. Вентилаторът може да си отиде по-бързо без реостат.1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар