Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гарнитура на глава на 1.8 или ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гарнитура на глава на 1.8 или ?

    Колеги извинявам се за новата тема имам един проблем с мареата , от 10 х км на сам от както я карам , извънградско температурата пада доста надолу , градско седи на малко над средата тоест 92-3 там и си ми пуска нормално перката , карам ли на климатик температурата седи нормално на 85 , маслото е ОК антифриза също , на отворена капачка на казанчето няма балончета , та колата не ми е давала проблем освен че е ясно че термостата явно е за смяна и ще слагам от рено , но защо понякога дебелите маркучи са доста твърди ,понякога са нормално леко твърди , и при подаване на яко газ на място стават веднага на камък и като пусна газта омекват ? парно има перфектно с една подробност че когато е завъртяно на топло леко винаги си духа топло ама леко , ако я карам над 130 почва да духа и по топло а парното е на 0 ?
    Последна редакция от fuel injekcion; 06.09.2016, 01:27.
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    #2
    Колкото и да са твърди маркучите трябва да можеш да ги стиснеш поне малко. Иначе за да не ти духа топло докато караш просто завърти температурата да ти е на минимум, така притока на въздух от горещото радиаторче ще бъде минимален или изобщо няма да го има.
    1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
    2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

    Коментар


      #3
      смених термостата с такъв от ренде 5 на 89градуса , смених и капачката на казанчето ,за сега колата в движение държи от 80 до 85 градуса , а на място като е на 92-3 пуска перка и седи на 90-92.. градско каране също очаквам да седи на около 90 , но поне сега маркучите не са толкова твърди
      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

      Коментар


        #4
        fuel injekcion написа: Преглед на мнението
        смених термостата с такъв от ренде 5 на 89градуса , смених и капачката на казанчето ,за сега колата в движение държи от 80 до 85 градуса , а на място като е на 92-3 пуска перка и седи на 90-92.. градско каране също очаквам да седи на около 90 , но поне сега маркучите не са толкова твърди
        Така днес карах колата рано сутрин маркучите са поносимо твърди , загрява в движение на 80 на място на светофарите стига 93 пуска перка и връща малко , обаче още към 60 градуса се затоплят маркучите демек термостата пак е отворен от рано що така?
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #5
          Не минава повече от между 90 и 100те градуса седи между тях на задръствания ама маркучите пак са твърди и като и дам газ стават пак твърди ама по малко от преди , нормално ли е
          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

          Коментар


            #6
            Ако гарнитурата на главата ти надуваше охладителната система колкото и термостата и капачки да смениш пак щеше да е същото положението. Моята гарнитура като надуваше помня, че от повечето съединения течеше антифриз, а температурата след 500 метра каране удряше червения сектор. За твое спокойствие можеш да минеш на тест за изгорели газове в охладителната система. Струва около 30 лева. Аз го правих веднъж в един скапан сервиз ама колкото за теста стават...
            1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
            2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

            Коментар


              #7
              Punto_II_HGT написа: Преглед на мнението
              Ако гарнитурата на главата ти надуваше охладителната система колкото и термостата и капачки да смениш пак щеше да е същото положението. Моята гарнитура като надуваше помня, че от повечето съединения течеше антифриз, а температурата след 500 метра каране удряше червения сектор. За твое спокойствие можеш да минеш на тест за изгорели газове в охладителната система. Струва около 30 лева. Аз го правих веднъж в един скапан сервиз ама колкото за теста стават...
              Ще карам така и ще я следя как е ,да ме притесняват ли 94-5 градуса в задръствания ? И другото което е когато вдигне 94 пуска перката ама за 5-8 секунди а мисля че трябва по дълго да е , данеби от това да загрява малко ?
              FIAT TEMPRA 1.6 75HP

              Коментар


                #8
                При мен върти доста време първата степен. Да не би да не ти работи първата и да се включва направо втората? Или резистора за първата да е даден на късо?
                П.С. А температурата как я мериш? С термометър, с диагностичен софтуер или по стрелката на таблото?
                Последна редакция от Punto_II_HGT; 08.09.2016, 10:41.
                1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                Коментар


                  #9
                  Punto_II_HGT написа: Преглед на мнението
                  При мен върти доста време първата степен. Да не би да не ти работи първата и да се включва направо втората? Или резистора за първата да е даден на късо?
                  П.С. А температурата как я мериш? С термометър, с диагностичен софтуер или по стрелката на таблото?
                  По стрелката колега , как да разбера коя степен работи защото найстина малко работи перката и може би ако е малко повече ще ми се охлажда колата ?
                  FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                  Коментар


                    #10
                    Ако я чуваш на затворен капак е втората степен. Тя духа доста силно. Първата не се чува почти като завърти перката.
                    1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                    2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                    Коментар


                      #11
                      Punto_II_HGT написа: Преглед на мнението
                      Ако я чуваш на затворен капак е втората степен. Тя духа доста силно. Първата не се чува почти като завърти перката.
                      ем се чува ,ем дори под колата вдига прах демек мн силно духа ? но за кратко и чак на 94градуса някъде по табло
                      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                      Коментар


                        #12
                        Погледни резистора за първата степен той е от лявата страна на вентилатора долу ниско, от него излизат два проводника. За проба ги свържи на късо и виж дали ще започне да върти перката по-рано, ако да значи резистора ти е за смяна, ако не ще ти кажа как да си провериш релето за първата степен.
                        1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                        2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                        Коментар


                          #13
                          Click image for larger version

Name:	иедьяаь.jpg
Views:	1
Size:	55,1 KB
ID:	2093780 това мисля че е проблема , интересува ме от 1.6 става ли или тд 100 ? ИЛИ жтд ?
                          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                          Коментар


                            #14
                            Прекъснат ли е? Дай двато кабела на късо и карай спокойно. А маркучите трябвй да са твърди. Но не надути. Ако имаш проблем с гарнитурато ще чуеш много характерно свирене под капака.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Става от всички модели, които го имат (някои модели нямат реостат). Ако ще си слагаш реостат си купи нов (20 лева някъде струва). Ако не - както казва S_BANKOV - връзваш на късо и караш. Вентилаторът може да си отиде по-бързо без реостат.
                              1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                              2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                              Коментар

                              Working...
                              X