Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за фиат крома 2008-2010

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    С добавката общо около 2.8 л, щото в третото шише има останали около 300 мл. Добавката е 125 мл.
    Маслото обаче сложихме като оригиналното, Тутела 75в80. Не знам дали не сме сгрешили, ама тъй ще е.
    Поръчах си вече комплект по-големи лагери и нов капак, като дойдат ги сменяме и ще докладвам

    Коментар


      #47
      Днес дойдоха новите лагери и новия капак за скоростната кутия.
      Оригинална опаковка на GM. (Май е само за капака на кутията). Лагерите са SNR.
      Утре започва операцията, дано да е успешна и да се похваля
      Последна редакция от Immortal; 09.11.2016, 20:59.

      Коментар


        #48
        То проблема е в капака, така че няма какво да ги мислиш лагерите. Капака с каналите като е ок и те ще карат. Сподели каква е цената, да си знаят всички...
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #49
          Само за протокола, че тази кутия има различни варианти и лагерите за нея не са универсални и единствени. Във времето има малки модификации и ако вземеш само един комплект лагери, то има шанс да не паснат след като я отвориш.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #50
            Проблема със скоростната кутия важи ли и за новото Браво ?

            Коментар


              #51
              Тъй.
              Колата ми е готова.
              Обаче:
              След сваляне на капака и демонтаж на проблемния лагер, останалите 2 лагера на другите валове посмъртно не щели да излизат както си е кутията на колата (рискът беше да се разпаднат вътрешностите).
              Имахме 2 варианта - или да се сваля кутията (което значеше още доста пари за нов демпферен маховик и повече пари за труд), или да потърсим само проблемния лагер с оригиналния размер. Моя човек успя да намери абсолютно същия лагер, даже същата марка като оригиналния.
              Цената на лагера е 50 лв. Сменихме само него и затворихме кутията със стария капак, но нов лагер и новото масло с добавка.
              Останаха ми обаче 3-те нови лагера и новия капак.
              Така че, ако има мераклии да си ъпгрейдват кутията - продавам ги на цената, която съм ги купил - 480 лв.
              Оригинални са, GM. (лагерите SMR).
              Ако се намери купувач, ОК. Ако не, ще ги сменя, като дойде реда на демпфера, така и така ще се свали кутията тогава...

              Ето малко снимки:
              Click image for larger version

Name:	15057927_979291555548097_868191641_n.jpg
Views:	1
Size:	39,4 KB
ID:	2094007Click image for larger version

Name:	15049785_979316818878904_1063083032_n.jpg
Views:	1
Size:	43,9 KB
ID:	2094005Click image for larger version

Name:	15064067_979291418881444_766143527_o.jpg
Views:	1
Size:	97,4 KB
ID:	2094008Click image for larger version

Name:	15044884_979316675545585_1647028898_o.jpg
Views:	1
Size:	96,8 KB
ID:	2094006Click image for larger version

Name:	15049714_979317085545544_1137801866_n.jpg
Views:	1
Size:	44,3 KB
ID:	2094004
              Последна редакция от Immortal; 10.11.2016, 22:22.

              Коментар


                #52
                Колеги здравейте!
                Не искам да отварям нова тема, затова ще попитам тук. Някой има ли наблюдение върху Фиат Крома бензин 140кс 2009г. По каталожни данни и дават добър разход за тази мощност на бензинов мотор. Отказах се от дизела заради скъпите ремонти. Голяма радкост са бензиновите мотори на Крома2. Ще се радвам някой да сподели отзиви за тези мотори. Четох някъде в нета, че бензиновите мотори за на Опел, което не ме притесняеа толкова много, колкото дали са надеждни и традиционно здрави въпреки тяхната рядкост Успех
                Последна редакция от mihr; 20.09.2018, 11:27.

                Коментар


                  #53
                  Ми познай що са редки, и що ги няма толкова много.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #54
                    Колеги здравейте!
                    Не искам да отварям нова тема, затова ще попитам тук. Някой има ли наблюдение върху Фиат Крома бензин 140кс 2009г. По каталожни данни и дават добър разход за тази мощност на бензинов мотор. Отказах се от дизела заради скъпите ремонти. Голяма радкост са бензиновите мотори на Крома2. Ще се радвам някой да сподели отзиви за тези мотори. Четох някъде в нета, че бензиновите мотори за на Опел, което не ме притесняеа толкова много, колкото дали са надеждни и традиционно здрави въпреки тяхната рядкост Успех
                    Има една народна приказка която важи с пълна сила мисля още...
                    Италианска кола ДИЗЕЛ или друга националност....

                    Особено тази тежка крома с този бензин тя си е за JTD 2.4 да ти върви мазничко

                    Коментар


                      #55
                      Е тука каза най-голямата простотия.
                      Fiat Bravo II 1.4 16v
                      Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
                      Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

                      Коментар


                        #56
                        Да бе, кромата е за мотор от Волга с би турбо и ходова част от ГАЗ 53, за да може да тегли ремарке по павета ☺️ НЯКОЙ НЯМА ЛИ ДА КАЖЕ НЕЩО СМИСЛЕНО ПО ВЪПРОСА. Няма ли колега от форума с такава кола да ми прати тел. на лично да му звънна да си говорим за колата?

                        Коментар


                          #57
                          Мотора не е лош. Но е капризен на масло, не е евтин за подръжка. Лаком е и си иска гориво, газифицира се но си иска хубав ГИ. Имат проблем с педалите на газта, пластмасови са и се чупят. Окачването е ок.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #58
                            Двигателят е Опелски - по-добре питай във форума на Опел. Тук едва ли има някой с голям опит с тоя мотор.

                            И да, за теглото на Кромата, всичко по-малко от тунинговано 1.9 jtd 16v (180-190 к.с.) е прекалено малко.
                            Колата си тежи и иска мощност. С 1.9 8v 120 к.с. колата си е прекалено мудна.

                            Не съм карал бензинова Крома, но митът, че е по-евтина за поддръжка е...мит.
                            Цял живот съм карал бензинови коли, но след първата ми дизелова (Кромата), вече не ща да чуя за бензин.
                            Като стане много скъпо да се кара дизел, ще мисля варианти за ток.
                            Последна редакция от Immortal; 21.09.2018, 01:07.

                            Коментар


                              #59
                              Стига с това: опелски, нисански, фордски. Няма значение кой дигател е, почти всяка марка взима двигатели от друга марка, това не значи че са лоши. Аз съм от тея хора, които са имали дизел и повече не биха си взели никога, така че щом човека ви казва, че търси бензин, значи търси бензин и няма смисъл да му давате безсмислени мнения за дизели. Всеки има представа за "мудност", така че това е много относително. Дизела има по-голям въртящ момент и оттам лъже за динамиката на колата, така че това не е фактор. На някой хора, като мен им стига да си върви колата, не искат някакво супер ускорение и въртящ момент да ги лепи за седалките. Моята е 90 коня 1200кг. и върви доволно за мен, никога не съм се оплаквал, особено ако не се правиш на "рацер" и нервак и изпреварваш постоянно. Кромата тежи 1500кг. с 140 коня, което според мен ще върви повече спрямо моята, а 2.2 със 150 коня си е още по доволно. Хората не карат бензинови Хроми, защото се предубедени към двигателя и търсят нещо по-икономично, защото си похарчва, не че са някакви тотални боклуци.
                              Последна редакция от mell0; 21.09.2018, 12:25.
                              Fiat Bravo II 1.4 16v
                              Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
                              Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

                              Коментар


                                #60
                                Е тука каза най-голямата простотия.
                                Човеко крома е голяма и тежка кола. Човека ти казва 1.9 жтд ако не е напомпан е слаб а ти с този бензин 140.. ще му тежи ще му даваш газ ще пие тоя бензин. За джипове или бус си е най добре дизелак.. Да има мусколи ... Това е кола товарна семейна ще качиш 5 и багаж .. Бензин може ако има v6... Хахахаха
                                Който и да питаш за италянска кола ще ти каже Дизел..
                                Една идея по добри са...

                                Коментар

                                Working...
                                X