Здравейте, колеги !
Имам Punto 1.2 16V Sporting от около месец.
Между 3 000 и 5 000 оборота колата се спъва много, все едно някой и дърпа ръчната.
Ако няколко пъти я изпържа започва да мирише на ужас. Предполагам, че катализатора е аут.
Както всички знаем той е едно цяло с изпускателния колектор, и от там идват грижите.
Колата е CF2, тоест с 1 ламбда сонда преди катализатора.
Искам да го разкарам тоя катализатор, какви са вариантите ?
- отварят го, изпразват го и го заваряват (смятам, че звука ще стане много гаден)
- режат го и на негово място се заварява тръба (форма на фуния заради различните диаметри)
- режат го и на негово място се поставя гърне (четох, че е възможно да го разтопи, понеже е прекалено близо до главата)
- цяла сутрин чета за колектори от punto mk1 1.2 75 коня или от 1.2 86 коня. Попаднах на тема от форума, но там ставаше дума за mk2 8V.
Какво да правя ?
Всяка помощ е добре дошла !
Имам Punto 1.2 16V Sporting от около месец.
Между 3 000 и 5 000 оборота колата се спъва много, все едно някой и дърпа ръчната.
Ако няколко пъти я изпържа започва да мирише на ужас. Предполагам, че катализатора е аут.
Както всички знаем той е едно цяло с изпускателния колектор, и от там идват грижите.
Колата е CF2, тоест с 1 ламбда сонда преди катализатора.
Искам да го разкарам тоя катализатор, какви са вариантите ?
- отварят го, изпразват го и го заваряват (смятам, че звука ще стане много гаден)
- режат го и на негово място се заварява тръба (форма на фуния заради различните диаметри)
- режат го и на негово място се поставя гърне (четох, че е възможно да го разтопи, понеже е прекалено близо до главата)
- цяла сутрин чета за колектори от punto mk1 1.2 75 коня или от 1.2 86 коня. Попаднах на тема от форума, но там ставаше дума за mk2 8V.
Какво да правя ?
Всяка помощ е добре дошла !
Коментар