Здравейте, имам Брава 1.6 16v 103 к.с. с пластмасовия колектор. От 2 год. като загрее много, особено лятото и я загася - след 10 - 15 мин. няма палене. Много неприятно ако си тръгнал да вършиш работа. Аха да запали , но не може да задържи обороти и ако я излъжа да тръгна - няма проблем. Нито с вървене , нито с обороти. И другото което зачести и го усещам като спра пред нас са високите обороти на празен ход. 1200 - 1300 държи, свалям долната букса на дросела - която е срещу оста на клапата, вкарвам я и всичко е наред. Оправя се и като я загася и запаля. На компютър всичко ОК. Смених МАП сензора и дросела , проблемите си останаха. Това е . Надявам се някой да помогне. Лека.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Брава, не пали когато е загряла и дросела държи високи
Collapse
X
-
Здравейте, миналата седмица извадих кошницата на бензиновата помпа, защото ми казаха, че проблема ми може да е от помпата. Изчистих цедката, огледах маркучите и ми направи впечатление, че от корпуса на кошницата около помпата отдолу има щуцер който влиза свободно в отвор на дъното на кошницата. И понеже от помпата маркуча влиза в корпуса и от там друг маркуч към регулатора и към рейката. Сложих о - пръстенче на щуцера да уплътня иначе се губи налягане. Сега пали като балканче и нямам проблеми нито студена, нито загряла. От раз. Като я разглобявах преди години да сменям изгорялата помпа там нямаше о-пръстенче. Не знам дали трябва да има по принцип. Важното е , че колата се оправи, щото напоследък беше нетърпимо. Лека седмица на всички.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар