Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загуби се страничния ход на ск.лост ( Помощ )

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Смяната не е пипкава, но трябва да свалиш пластмасовата кора м/у предните седалки, за да имаш достъп. Кофти е смяната на пластмасовата конзола, която е показал колегата. Необходим е подемник и се сваля отдолу. Аз лично като видях за какво става въпрос ремонтирах конзолата, смених тази джажа и така карам до днес, а новата конзола стои в мазето. При мен проблемът беше, че не влизаха 1-ва и задна - крайните положения се ибираха трудно.
    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

    Коментар


      #17
      Имаш на предвид цялата средна конзола със подлакътника ли?Добре а стъпка по стъпка можете ли да кажете как се действа. Първо това... После това и така? Най често разглобявам и после по два часа се чудя кое беше подред
      Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
      Ex.Bravo 1997 1.8 GT

      Коментар


        #18
        Ibiza написа:
        Имаш на предвид цялата средна конзола със подлакътника ли?Добре а стъпка по стъпка можете ли да кажете как се действа. Първо това... После това и така? Най често разглобявам и после по два часа се чудя кое беше подред
        Какво толкова има, една кора за сваляне от таблото за управление на климатика до подлакътника. Огледай я и ще я видиш от къде тръгва до къде продължава. Захваната е със закопчалки, но огледай хубаво някъде да няма винтове, отдавна съм се занимавал с този проблем. След като свалиш кората имаш достъп до пластмасовата конзола и лостовия механизъм. При мен беше спукана на удобно място-плоскост. Отрязах ребро от стъклотекстолит и с локтайт и винтове го закрепих в/у пукнатината и я фиксирах. Смених ябълковидното тяло и свободното мяткане на ск. лост изчезна, а крайните скорости започнаха да се избират без проблем. При обратното монтиране на кората внимаваш да наместиш добре въздуховодите под кората. Другият начин е в сервиз, канал и отдолу се откача пластмасовата конзола и се сменя с нова, но там май ауспуха пречи и не знам......
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          #19
          Предварително се извинявам на колегата пуснал темата, но да попитам и аз нещо... От скоро започнах да имам известен проблем с 5-та предавка, смисъл, че при включването и и съответно подаване на газ, скоростния лост се мести назад и обратно отнемайки малко газ отново се мести напред и си идва на мястото. Това се получава само на тази предавка. И едно малко уточнение, в движение на два пъти вече се самоизключва от скорост поради движението на скоростния лост.Какво да търся като причина и какво да сменям/ремонтирам в случая..?
          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

          Коментар


            #20
            Този корпус се сменя отдолу. Сваля се генерацията, откачат се жилата на ръжната и след няколко болта и щипки, цялата конзола с лоста за скоростите и ръчната падат. Жилата на скоростите може да останат вързани. Не е чак толкова голяма хамалогия, само трябва да има канал поне, но по-добре подемник!
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #21
              xctr написа:
              Този корпус се сменя отдолу. Сваля се генерацията, откачат се жилата на ръжната и след няколко болта и щипки, цялата конзола с лоста за скоростите и ръчната падат. Жилата на скоростите може да останат вързани. Не е чак толкова голяма хамалогия, само трябва да има канал поне, но по-добре подемник!
              И едно допълнение, трябва да се махне термоизолационния щит, който мисля че беше с нитове.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #22
                batproho написа:
                Предварително се извинявам на колегата пуснал темата, но да попитам и аз нещо... От скоро започнах да имам известен проблем с 5-та предавка, смисъл, че при включването и и съответно подаване на газ, скоростния лост се мести назад и обратно отнемайки малко газ отново се мести напред и си идва на мястото. Това се получава само на тази предавка. И едно малко уточнение, в движение на два пъти вече се самоизключва от скорост поради движението на скоростния лост.Какво да търся като причина и какво да сменям/ремонтирам в случая..?
                Не знам дали има фиат на който като подаваш/отнемаш газта и си си сложил ръката на лоста да не се чувства движението му напред/назад. Имам го при мареята има го в много по-малка степен и при браво2, има го и при едно доста ново пежо. Но мое мнение е, че изключването на скорост по време на движение не се дължи на това помръдване на скоростния лост, а е друг различен проблем, отново казвам - мое мнение.
                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                Коментар


                  #23
                  Изключването от скорост се дължи на износване на гнездата на фиксатора на оста на 5/задна или на самия фиксатор.
                  Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                  ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                  Коментар


                    #24
                    iliyan написа:
                    Изключването от скорост се дължи на износване на гнездата на фиксатора на оста на 5/задна или на самия фиксатор.
                    А това подлежи ли на ремонт и какво е необходимо за смяна..? Също така възможно ли е да са смачкани самите тампони на скоростната кутия и да има някакво лашкане/изместване?p.s. до скоро действително нямаше почти никакво движение на скоростния лост, при подаване, отнемане на газта, колкото и невероятно/абсурдно да звучи.
                    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                    Коментар


                      #25
                      Започни с проверка на тампоните на двигател и ск. кутия.
                      Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                      ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                      Коментар

                      Working...
                      X