Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Полуоски за Мареа1,6 - взаимозаменяемост ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Полуоски за Мареа1,6 - взаимозаменяемост ?

    Здравейте , предстои ми смяна на дългата полуоска , въпроса е ако взема от брава или браво 1,6 дали ще станат за мареа ?колата е 98г.Ако има подобна тема се извинявам , аз не успях да намеря такава информация .

    #2
    Какво и е на полуоската, защо ще я сменяш?

    Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

    Коментар


      #3
      PSG написа:
      Какво и е на полуоската, защо ще я сменяш?
      външното каре е за смяна ,според мен

      Коментар


        #4
        PSG написа:
        Какво и е на полуоската, защо ще я сменяш?
        Може и крива да е
        BMW 318is COUPE 140hp
        FIAT BRAVA 1.6 16V 66kW

        Коментар


          #5
          valeri_86_ написа:
          PSG написа:
          Какво и е на полуоската, защо ще я сменяш?
          Може и крива да е
          права е като струна :D

          Коментар


            #6
            Вътрешните и външните карета, както и висящия лагер на дясната полуоска могат да се сменят отделно. Самата полуоска не знам защо ще я сменяш. Полуоската за да е крива, трябва бая зор да е видяла.

            Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

            Коментар


              #7
              PSG написа:
              Вътрешните и външните карета, както и висящия лагер на дясната полуоска могат да се сменят отделно. Самата полуоска не знам защо ще я сменяш. Полуоската за да е крива, трябва бая зор да е видяла.
              Може ли малко разяснение за този висящ лагер - къде се намира и за какво служи?Тъй като преди седмица сменях вътрешното каре на същата полуоска и не съм забелязал такова нещо.При потегляне колата притриса отдясно ,не винаги , имаше и неприятни вибрации при скорости 80-120 но не винаги.След смяната на карето сякаш почти изчезнаха, въпреки че старото видимо беше добре.Затова си мисля че и външното е зле.

              Коментар


                #8
                Външното каре ако е зле ще трака при завой... Тадо висящ лагер на дясната полуоска на 1,6 16V Bravo/a Marea- НЯМА такъв...
                BMW 318is COUPE 140hp
                FIAT BRAVA 1.6 16V 66kW

                Коментар


                  #9
                  Тресе при потегляне вероятно от износен съединител. Външното каре ще трака отчетливо при обратен завой с подаване на газ. Обикновено лявото при десен, дясното при ляв. Изкарай го от главината и завърти на ръка - трябва да се движи мазно без задържане. Не разбирам защо сменяш вътрешно каре преди външно. Външно не взимай безименно. Аз така минах ’тънко’ и го платих 2 пъти.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    wwalker написа:
                    Тресе при потегляне вероятно от износен съединител. Външното каре ще трака отчетливо при обратен завой с подаване на газ. Обикновено лявото при десен, дясното при ляв. Изкарай го от главината и завърти на ръка - трябва да се движи мазно без задържане. Не разбирам защо сменяш вътрешно каре преди външно. Външно не взимай безименно. Аз така минах ’тънко’ и го платих 2 пъти.
                    Не е съединител , тресе отдясно , все едно е изпуснал амортисьора , и гумата се опитва да подскача докъто потегли .Не винаги , предимно след като загрее колата сякаш но и студена понякога .Смених първо вътрешно , защото имаше вибрации при висока скорост , на моменти много силни , които след отнемане на газта изчезваха моментално. При подаване пак се появяваха и се засилваха . От четеното по форума реших , че това е вътрешно каре . Като извадихме старото видимо беше добре , но сега няма тези големи вибрации , има съвсем леки наченки при ускорение от 80 до 90 - 100 но не винаги даже рядко. Затова реших ,че при биенето / вибрацията / е тръгнало и външното.Би трябвало тези вибрации и това притрисане при потегляне да са причинени от едно и също нещо така си мисля.Съединителя Не приплъзва.Възможно ли е да идва отвътре от чашката на вътрешното каре т.е. самата тя да има някакъв луфт ?

                    Коментар


                      #11
                      Това дето си чел е за Крома. На Мареа се започва от външно каре. Също възможна причина е задния мост. Тогава няма значение дали ускоряваш или си по инерция. На определена скорост има вибрация и износва гумите от едната страна.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        wwalker написа:
                        Това дето си чел е за Крома. На Мареа се започва от външно каре. Също възможна причина е задния мост. Тогава няма значение дали ускоряваш или си по инерция. На определена скорост има вибрация и износва гумите от едната страна.
                        Много отчетливо се усеща отпред в дясно , няма как да е от задния мост.

                        Коментар


                          #13
                          И моята е така,за мене си е съединител или притискател.На моменти си тръгва перфектно,на моменти тресе,пускам съединителя малко по рязко и не тресе
                          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                          Коментар

                          Working...
                          X