Здравейте , предстои ми смяна на дългата полуоска , въпроса е ако взема от брава или браво 1,6 дали ще станат за мареа ?колата е 98г.Ако има подобна тема се извинявам , аз не успях да намеря такава информация .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Полуоски за Мареа1,6 - взаимозаменяемост ?
Collapse
X
-
Вътрешните и външните карета, както и висящия лагер на дясната полуоска могат да се сменят отделно. Самата полуоска не знам защо ще я сменяш. Полуоската за да е крива, трябва бая зор да е видяла.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
PSG написа:Вътрешните и външните карета, както и висящия лагер на дясната полуоска могат да се сменят отделно. Самата полуоска не знам защо ще я сменяш. Полуоската за да е крива, трябва бая зор да е видяла.
Коментар
-
Тресе при потегляне вероятно от износен съединител. Външното каре ще трака отчетливо при обратен завой с подаване на газ. Обикновено лявото при десен, дясното при ляв. Изкарай го от главината и завърти на ръка - трябва да се движи мазно без задържане. Не разбирам защо сменяш вътрешно каре преди външно. Външно не взимай безименно. Аз така минах ’тънко’ и го платих 2 пъти.
Коментар
-
wwalker написа:Тресе при потегляне вероятно от износен съединител. Външното каре ще трака отчетливо при обратен завой с подаване на газ. Обикновено лявото при десен, дясното при ляв. Изкарай го от главината и завърти на ръка - трябва да се движи мазно без задържане. Не разбирам защо сменяш вътрешно каре преди външно. Външно не взимай безименно. Аз така минах ’тънко’ и го платих 2 пъти.
Коментар
-
wwalker написа:Това дето си чел е за Крома. На Мареа се започва от външно каре. Също възможна причина е задния мост. Тогава няма значение дали ускоряваш или си по инерция. На определена скорост има вибрация и износва гумите от едната страна.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар