Здравейте . Имам следния проблем : при завиване ( няма значение дали е в ляво или в дясно ) волана скърца ужасно . Дали ще навивам малко или много волана няма значение - пак си скърца все едно отварям някоя 100-годишна ръждясала врата . Ако имате идея от какво е моля помагайте. Колата е пунто 75.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скърцане на волана
Collapse
X
-
Re: Скърцане на волана
Stoianov написа:Здравейте . Имам следния проблем : при завиване ( няма значение дали е в ляво или в дясно ) волана скърца ужасно . Дали ще навивам малко или много волана няма значение - пак си скърца все едно отварям някоя 100-годишна ръждясала врата . Ако имате идея от какво е моля помагайте. Колата е пунто 75.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
Е аз не разбрах съвсем дали като въртиш скърца или като си завъртял до някъде и скърца.В смисъл само докато въртиш ли скърца?Ако скърца само докато въртиш можеш да се насочиш към няколко неща - автоматичното изключване на мигачите (при мен не скърцаше ама тракаше докато не го смазах доста добре и оттогава не се е обадило),долу около педалите някъде трябва да имаш едно каре - виж го и него да не е за смазване.Отделно огледай предницата за разни проблеми - при мен от доста разбита предница по едно време волана като го въртях на место и скърцаше,пукаше,тракаше....мани мани.Пък ако проблема със скърцането го имаш примерно като завиеш в дадено положение и не мърдаш волана значи наистина се касае за по-сериозен проблем от сорта на ремък,помпа и т.н.Успех!Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
zfa159 написа:Е аз не разбрах съвсем дали като въртиш скърца или като си завъртял до някъде и скърца.В смисъл само докато въртиш ли скърца?Ако скърца само докато въртиш можеш да се насочиш към няколко неща - автоматичното изключване на мигачите (при мен не скърцаше ама тракаше докато не го смазах доста добре и оттогава не се е обадило),долу около педалите някъде трябва да имаш едно каре - виж го и него да не е за смазване.Отделно огледай предницата за разни проблеми - при мен от доста разбита предница по едно време волана като го въртях на место и скърцаше,пукаше,тракаше....мани мани.Пък ако проблема със скърцането го имаш примерно като завиеш в дадено положение и не мърдаш волана значи наистина се касае за по-сериозен проблем от сорта на ремък,помпа и т.н.Успех!Vladim написа:Хъммм... като позагрее колата не намалява ли скърцането? Прилича ми на хлабав ремък.... Провери нивото на течността в хидравликата на волана. Ако тези две неща са ОК... причината е по-кофти. Помпа на сервото, или проблем в хидравличната рейка.
Коментар
-
А защо да не е лагера на пружината?С хидравликата няма да се усети напъна от него а пък може и просто само да скърца без да напъва.Автоматично изключване на мигачите - както ти е лоста за мигачите вътре има една системка от две зъбни колела и едно палче пластмасово като колелата се допират и задвижват от кормилната ос а посредством палчето изключва като завиеш да кажем на дясно и започнеш да връщаш волана.Опитай се малко по-точно да определиш откъде идва шумът - дали отвътре някъде или отвън някъде,дали от около лявата гума или от около дясната или от двете....така е относителноОпитай се да я качиш на крик предницата (и двете гуми) и завърти тогава наляво/надясно да видиш скърца ли или не и т.н.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар