Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скърцане на волана

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скърцане на волана

    Здравейте . Имам следния проблем : при завиване ( няма значение дали е в ляво или в дясно ) волана скърца ужасно . Дали ще навивам малко или много волана няма значение - пак си скърца все едно отварям някоя 100-годишна ръждясала врата . Ако имате идея от какво е моля помагайте. Колата е пунто 75.

    #2
    Re: Скърцане на волана

    Stoianov написа:
    Здравейте . Имам следния проблем : при завиване ( няма значение дали е в ляво или в дясно ) волана скърца ужасно . Дали ще навивам малко или много волана няма значение - пак си скърца все едно отварям някоя 100-годишна ръждясала врата . Ако имате идея от какво е моля помагайте. Колата е пунто 75.
    при мен на уното ми беше така оказа се че волана опира във пластмасата зад него която го обгръща развих ботчетата наместих го и сега си е перфектно
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Хъммм... като позагрее колата не намалява ли скърцането? Прилича ми на хлабав ремък.... Провери нивото на течността в хидравликата на волана. Ако тези две неща са ОК... причината е по-кофти. Помпа на сервото, или проблем в хидравличната рейка.
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Е аз не разбрах съвсем дали като въртиш скърца или като си завъртял до някъде и скърца.В смисъл само докато въртиш ли скърца?Ако скърца само докато въртиш можеш да се насочиш към няколко неща - автоматичното изключване на мигачите (при мен не скърцаше ама тракаше докато не го смазах доста добре и оттогава не се е обадило),долу около педалите някъде трябва да имаш едно каре - виж го и него да не е за смазване.Отделно огледай предницата за разни проблеми - при мен от доста разбита предница по едно време волана като го въртях на место и скърцаше,пукаше,тракаше....мани мани.Пък ако проблема със скърцането го имаш примерно като завиеш в дадено положение и не мърдаш волана значи наистина се касае за по-сериозен проблем от сорта на ремък,помпа и т.н.Успех!
        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

        Коментар


          #5
          zfa159 написа:
          Е аз не разбрах съвсем дали като въртиш скърца или като си завъртял до някъде и скърца.В смисъл само докато въртиш ли скърца?Ако скърца само докато въртиш можеш да се насочиш към няколко неща - автоматичното изключване на мигачите (при мен не скърцаше ама тракаше докато не го смазах доста добре и оттогава не се е обадило),долу около педалите някъде трябва да имаш едно каре - виж го и него да не е за смазване.Отделно огледай предницата за разни проблеми - при мен от доста разбита предница по едно време волана като го въртях на место и скърцаше,пукаше,тракаше....мани мани.Пък ако проблема със скърцането го имаш примерно като завиеш в дадено положение и не мърдаш волана значи наистина се касае за по-сериозен проблем от сорта на ремък,помпа и т.н.Успех!
          Да - само като въртя скърца - какво искаш да кажеш - автоматично изключване на мигачите.
          Vladim написа:
          Хъммм... като позагрее колата не намалява ли скърцането? Прилича ми на хлабав ремък.... Провери нивото на течността в хидравликата на волана. Ако тези две неща са ОК... причината е по-кофти. Помпа на сервото, или проблем в хидравличната рейка.
          Не Vladim . Като загрее е пак същото - скърца яко - но според мен ако е ремък ще "вие" а няма да скърца . Нивото на течноста е добре.

          Коментар


            #6
            тампон на макферсон
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              pakumba написа:
              тампон на макферсон
              Сега се връщам от един сервиз - казаха рейка ( но аз не и вярвам нещо)Какво представлява този тампон и за какво служи ?

              Коментар


                #8
                А защо да не е лагера на пружината?С хидравликата няма да се усети напъна от него а пък може и просто само да скърца без да напъва.Автоматично изключване на мигачите - както ти е лоста за мигачите вътре има една системка от две зъбни колела и едно палче пластмасово като колелата се допират и задвижват от кормилната ос а посредством палчето изключва като завиеш да кажем на дясно и започнеш да връщаш волана.Опитай се малко по-точно да определиш откъде идва шумът - дали отвътре някъде или отвън някъде,дали от около лявата гума или от около дясната или от двете....така е относителноОпитай се да я качиш на крик предницата (и двете гуми) и завърти тогава наляво/надясно да видиш скърца ли или не и т.н.
                Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                Коментар


                  #9
                  Скърца и при мен

                  На моето Пунто скърцането идва точно от волана и то само ако завивам наляво.То скърцане е неточно, по-скоро като триене на гума в гума.
                  Punto 55 SX

                  Коментар

                  Working...
                  X